In die hobbykamer kun je wel een leuke treinbaan kwijtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.
Ik kan me echt geen voorstelling er van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.
NEEquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die hobbykamer kun je wel een leuke treinbaan kwijt.
Toek gaat niet inslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat je niet in de verkeerde inslaap valt
[..]
Alleen nu heet het werk
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling er van maken![]()
Goudvis dat ik ben
Misschien moeten je amandeltjes eruit?quote:
nee precies, Toek is onsterfbaar zeiden LL en jij dacht ik.quote:
wel vaker, moest 's nachts 2 keer plassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat je hebt hem 4 keer open en dicht gedaan.
het kan nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel, het KAN wel... of je het doet is een tweede.
Ik in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee precies, Toek is onsterfbaar zeiden LL en jij dacht ik.
Dat doen ze niet zomaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moeten je amandeltjes eruit?
Nou nou nou Trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet hij wel dat hij geen last heeft dat hij vergast wordt
dat is wel een nadeel in dit huis. Heb het zelf ook wel eens. En dan blijf je maar lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wel vaker, moest 's nachts 2 keer plassen![]()
![]()
Ja, maar hij was vandaag ook een graafmachine in de mega-zandbak, dat vindt hij dan weer geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen ik klein was deed ik niks lievers dan vies worden
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Je moet dan minstens 4 of 5x per jaar onstekingen hebben. Schijnt nogal een flinke ingreep te zijn op oudere leeftijd
gewoon zelf doen met een nagelkippertje, het leifst bot en roestigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Je moet dan minstens 4 of 5x per jaar onstekingen hebben. Schijnt nogal een flinke ingreep te zijn op oudere leeftijd
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Ik ging ook uit van de hypothetische situatie dat die troep was opgeruimdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
het kan nietWant het staat vol zooi nu
Klinkt aantrekkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zelf doen met een nagelkippertje, het leifst bot en roestig
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling er van maken![]()
Goudvis dat ik ben
Welke jongen vind dat nou niet geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij was vandaag ook een graafmachine in de mega-zandbak, dat vindt hij dan weer geweldig
dan moet de troep van beneden weer naar bovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van de hypothetische situatie dat die troep was opgeruimd.
Vooral slaapdronken die trappenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel een nadeel in dit huis. Heb het zelf ook wel eens. En dan blijf je maar lopen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzo
ik wil het ook wel doen hoor, gaan we eerst flink pissed faced worden in de pub dan opererenquote:
[..]
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzo
ik breek nog eens mijn been!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral slaapdronken die trappen![]()
Daar heb ik een goede oplossing voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral slaapdronken die trappen![]()
OMG! Dat je er dan nog langs durft te lopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.
Da's toch hartstikke jongquote:
Ik heb wel iets van 6x per jaar keelontsteking maar niet altijd iets met mijn amandelen. Hoe dan ook niet fijnquote:
Ik miste ook al een tree naar bovenquote:
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
[..]
Eerste deel klinkt wel leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil het ook wel doen hoor, gaan we eerst flink pissed faced worden in de pub dan opereren
dat laatstequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan kom je daar niet zo vaak of het is heel erg
Nou ja, als het wel door je amandelen komt, dan zou ik het toch eens overwegen denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van 6x per jaar keelontsteking maar niet altijd iets met mijn amandelen. Hoe dan ook niet fijn
Dat wordt nog een flinke klus om dat naar boven te brengenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet de troep van beneden weer naar boven
Ik heb het gehoord ja, wil het niet mee makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Amandelen pellen oplatere leeftijd is echt niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |