mja ik snap het ook nietquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
denk je soms dat die chips gratis zijn ofzo
Ik ben geen stinkchips-slet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Owwww nog niets aan de handquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet vaak hoor, twee keer per maand hooguit
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen stinkchips-slet ja
ik heb ook sjokalaa en lekkere koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Mannenquote:
Bij mij is het anders geen grapje meerquote:
Nijniequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
ooh was je wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
Ik welquote:
niet bijten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niet bijten en doorslikken hoor
Tja... Waar het hard van vol is...quote:
nou mijn neus niet hoor.......quote:
Oh in dat gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook sjokalaa en lekkere koffie
Jij scheert vellushaar (of hoe je dat ook schrijft)?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet vaak hoor, twee keer per maand hooguit
Ligt aan je zelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardrijden en piano spelen, nou nou nou wat wild
HAHAHAHAHA LOLquote:
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet bijten?
niet doorslikken?
Ik heb het nu van een week staan... Millimeter of 2, 3, zal het zijn...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is het anders geen grapje meerdacht vanmorgen van goh kan me ook wel scheren terwijl gisteren nog gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |