Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tis nu wel een beetje als in: dingdingding, jackpot, dingdingding
blode steckdose empvruchterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is goed JONGUH.
Flickschnitzel!
Niet tegen Obelixquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, Asterix kan het toch ook?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje verkeerd woord als je het onderwerp van nu aanhoudt
Ik had het ook niet over jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoor![]()
![]()
...
Blödmenger, scheisskerrl!quote:
True.quote:
Nee, dat blijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
tamme dakhaas, ik ruk de oren van je kop en pis door je schedelquote:
Nou dan!quote:
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou dan!
PeZu is net zo een reus als Obelix, maar dan lekker
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
Nee, dat blijkt...
Hier mag het überhaupt wel weer eens een keer prijs zijn...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?
pindakaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
zoenen is ook haske viesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
ja daarom, ik was echt een pindakaas junkiequote:
ik geef mijn lief gewoon kusjes hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vindt en daarom ook nooit 'kusjes wil geven'
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vindt en daarom ook nooit 'kusjes wil geven'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |