quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah seksenOoit kom je daar nog wel op terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is goed JONGUH.quote:
Beetje verkeerd woord als je het onderwerp van nu aanhoudtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, bluf, ik geef je één harde pomper en je bent neer!
Zijn internet-ego wel in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG is er zeker te breed voor?
Slaap lekker Liebchenquote:
ja trusten slapertquote:
Eei zag je die spoiler nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooit kom je daar nog wel op terug...
pff, Asterix kan het toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je wel hoog kunnen springen
Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tis nu wel een beetje als in: dingdingding, jackpot, dingdingding
blode steckdose empvruchterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is goed JONGUH.
Flickschnitzel!
Niet tegen Obelixquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, Asterix kan het toch ook?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje verkeerd woord als je het onderwerp van nu aanhoudt
Ik had het ook niet over jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoor![]()
![]()
...
Blödmenger, scheisskerrl!quote:
True.quote:
Nee, dat blijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
tamme dakhaas, ik ruk de oren van je kop en pis door je schedelquote:
Nou dan!quote:
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou dan!
PeZu is net zo een reus als Obelix, maar dan lekker
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
Nee, dat blijkt...
Hier mag het überhaupt wel weer eens een keer prijs zijn...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?
pindakaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
zoenen is ook haske viesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |