Mannenquote:
Bij mij is het anders geen grapje meerquote:
Nijniequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
ooh was je wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
Ik welquote:
niet bijten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niet bijten en doorslikken hoor
Tja... Waar het hard van vol is...quote:
nou mijn neus niet hoor.......quote:
Oh in dat gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook sjokalaa en lekkere koffie
Jij scheert vellushaar (of hoe je dat ook schrijft)?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet vaak hoor, twee keer per maand hooguit
Ligt aan je zelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardrijden en piano spelen, nou nou nou wat wild
HAHAHAHAHA LOLquote:
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet bijten?
niet doorslikken?
Ik heb het nu van een week staan... Millimeter of 2, 3, zal het zijn...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is het anders geen grapje meerdacht vanmorgen van goh kan me ook wel scheren terwijl gisteren nog gedaan
Jaa best lang, ofja te lang vond ikquote:
Paardrijden word je lenig van en pianospelen is goed voor de vinger-techniekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardrijden en piano spelen, nou nou nou wat wild
Koffie en pinda'squote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda weg![]()
zachtjes bijten mag best
Nou.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet bijten?
niet doorslikken?
Proestquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda weg![]()
zachtjes bijten mag best
Ik miste je heel ergquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa best lang, ofja te lang vond ik![]()
koffie en wijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |