Iedereen kan 'm aanmakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht al.... waar blijft het topic
ja dat is waar... maar ik zat nog in cosquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'm aanmaken?
misschien door hints in het huis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel een vermoeden dat IEMAND hoogbegaafd is schijnbaar, maar waarom ze dat denken?
ja maar welke hints dan? Heb jij iets gezien wat daar op duidt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien door hints in het huis?
Ja dat weet ik, maar heeft ze niet ook gewoon zelf een geheim? Dat met Guido is meer een missie toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, haar geheim is dat dr romance met Guido niet echt is
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar heeft ze niet ook gewoon zelf een geheim? Dat met Guido is meer een missie toch?
nEEM AAN DAT ZE DAT SOWIESO WEL ZIEN, MAAR DE HINT NIET :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Hen kennende gaan ze dat horloge van boven tot onder onderzoeken.
Dan komen ze er wel achter dat ie fake is toch?
Zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Flauw, dan zijn er dus eigenlijk 2 zonder eigen geheim.
Dan nog is het verband te vaag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Hen kennende gaan ze dat horloge van boven tot onder onderzoeken.
Dan komen ze er wel achter dat ie fake is toch?
En dan een neprelatie die voorlopig nog helemaal geen relatie is... dus..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind het vergezocht hoor, een nephorloge voor een neprelatie...
...raden ze nooooiiiit!
Mag welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Philip mag er niet uit
je Ui is gestolenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Philip mag er niet uit
denk het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
wat een nep jurien vliegt eruit voel ik gewoon en zie het in mijn glazen bolletje
Ja die heb ik gemaakt voor derquote:
Naarlingen moeten er ook zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee gerard moet er uit.. ik vind m naar... Philip en Jurien zijn wel leuk..
het gaat niet om leuk, maar om kijkcijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee gerard moet er uit.. ik vind m naar... Philip en Jurien zijn wel leuk..
Ik zie het liefst alleen maar naarlingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Naarlingen moeten er ook zijn
Anders kakt het programma zo in.
Die zijn toch al laagquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gaat niet om leuk, maar om kijkcijfers
Eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Philip er uit, ik stem voor!
(Sorry C_A, ik vind Jurien fijner om naar te kijkenEn Gerard moet er sowieso in blijven).
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
... maar aan de andere kant, dat geheim IS niet te raden, van die fake relatie.
Want er is helemaal geen relatie
Daar zijn letterlijk al tientallen topics over volgeschreven, in de voorbije RLS'en.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
en dat hele smsen is ook 1 grote oplichterij ach het is RLS en het werkt allemaal maar op 1 manier, niet de kijker beslist maar de regie zelf
Daar doe ik dus ook niet aan mee heksje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
en dat hele smsen is ook 1 grote oplichterij ach het is RLS en het werkt allemaal maar op 1 manier, niet de kijker beslist maar de regie zelf
Ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ik wil er bijna voor gaan stemmen.
Ik vind Jurien er sneaky uitzienquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ik wil er bijna voor gaan stemmen.
Ik gok op c_aquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Uberchica het volgende:
Wie zijn de mensen die ook echt nog gaan SMS'en? Wie?
Dit dus. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Gert het volgende:
Maar als Gerard dadelijk inééns weer in de dangerzone staat, ga ik ook weer twijfelen.
ja als net5 zo door gaat dan verdwijnt het misschien wel eerder van de buis, ze moeten echt er iets aan gaan doen want anders zie ik het somber inquote:
Aan de kijkers welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
M aar, als iemand er uit gaat, moet diegene dan zijn/haar geheim prijsgeven?
Jij hebt een rode knop?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 2 sms'jes gestuurdEn 1 keer op de rode knop gedrukt van UPC
Hoezo twijfelt men hier aan de tussenstand? Ook op FOK! gaat Gerard volgens de Poll niet naar huis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Dat de tussenstanden nep zijn geloof ik wel, maar waarom zou Net5 iemand eruit willen die populair is, die echt de meeste stemmen heeft gehad om te blijven? Dan lijkt me zo onlogisch. Dan heeft iedereen de pest in dat diegene eruit is en kijken ze niet meer.
Net als dat in BB5 Menno moest faken dat hij homo was, en vervolgens door de hele groep werd uitgekotst...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef faptist het volgende:
eigenlijk is het ook een oneerlijke start wat hij heeft gehad.
Gelijk bij binnenkomst moest hij al zeggen dat hij de groep niet leuk vond / niet lag.
Dan is het bijna onmogelijk om jezelf er weer goed in te lullen.
Maar goed van mij mag Jurien ook weg.
Ik twijfel eraan, aan alle tussenstanden van alle programma's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo twijfelt men hier aan de tussenstand? Ook op FOK! gaat Gerard volgens de Poll niet naar huis.
Neppe Gerard FTWquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef just me het volgende:
Laat die neppe Gerard er maar uitgaan!
nee ik ook niet, alles staat vast voor vanavond echt wat een onzin nog veel programma makers denken dat de echte die-hard RLSer overal nog intrapt. zag je wel bij DGK plopperdeplop werd op tv heel anders neergezet en meneer de randdebiel was razend populair door alleen de tv kijkersquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar doe ik dus ook niet aan mee heksje.
Ik vind 'm jummiequote:
Ik trek Philip ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind 'm jummie![]()
Ik trek Philips's jukbeenderen niet en vind 'm iets te bijdehand.
nuf saidquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik trek Philips's jukbeenderen niet
ook niet als hij het lief vraagtquote:
Ik ook niet. Die kop stoort me. Die ogen, ik vind ze niet mooi. Bovendien vind ik hem een te vrouwelijk gezicht hebben. Het stoort me,quote:
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik ook niet, alles staat vast voor vanavond echt wat een onzin nog veel programma makers denken dat de echte die-hard RLSer overal nog intrapt. zag je wel bij DGK plopperdeplop werd op tv heel anders neergezet en meneer de randdebiel was razend populair door alleen de tv kijkers
Nog niet misschienquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
ook niet als hij het lief vraagt
denk het ook Liesje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?
Hahah jaaaquote:
Onweerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind onweer en storm juist leuk, ik ga altijd kijken.
Zou ook een vrouw kunnen zijn, die anabolen slikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg trouwens nog steeds dat Jurien de anabolenslikker is
Freaks zoals wij bedoel je? Misschien 5% van de kijkers, hooguit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?
Ik zei dat het die ene vrouw isquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg trouwens nog steeds dat Jurien de anabolenslikker is
Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ook een vrouw kunnen zijn, die anabolen slikt.
super gaaf!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind onweer en storm juist leuk, ik ga altijd kijken.
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
en als er een broer/zus in het huis zitten dan zijn het Sofietje en Philip zelfde jukbeenderen die lijken best op elkaar ( of ik zit ook geheimen te zoeken hahahaha) moet niet gekker worden met mij
Ja die, dat zei ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het een vrouw is dan is het Aafke
ik denk ook dat wij steeds op het verkeerde been worden gezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.
Behalve die neprelatie.
Noem je mij nu een freak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Freaks zoals wij bedoel je? Misschien 5% van de kijkers, hooguit.
slaat nergens op die naam kreeg ie bij zijn geboortequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef faptist het volgende:
waarom denkt ze dit niet van guido?
Zegt de naam niet al genoeg?
Ik vergeet die geheimen steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.
We moeten nog 2 geheimen raden op fok
Blijkbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Nee Erik dat mag nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Ik dacht dat als ie in de satesaus wilde roeren hij homo wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
patatje of spinazie
spinazie? ah, een homo
Zo klaar als een klontjequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
patatje of spinazie
spinazie? ah, een homo
quote:
klontje of kontje ?quote:
Volgens mij is aan de meeste vrouwen al een ander geheim gekoppeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Gellarboy het volgende:
Kan de anabolenslikker geen vrouw zijn? Of is die theorie al lang en breed van tafel?.
Iedereen weet dat homo's roze auto's hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Een blauwe auto? Ja, dan moet het wel een homo zijn.
alleen leernichtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen weet dat homo's roze auto's hebben
Ze hadden gister toch alweer 100.000 meer kijkers dan de dag ervoor?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als net5 zo door gaat dan verdwijnt het misschien wel eerder van de buis, ze moeten echt er iets aan gaan doen want anders zie ik het somber in
misschien die ook wel, straks zijn het allemaal leuke nichtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ne joh....
Ik dnek nog steeds dat Maik homo is
Waarom zit ik godgodverdomme niet in dat huis?!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaat nergens op die naam kreeg ie bij zijn geboorte
Iedereen heeft ál die geheimenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat er meerdere ridders zijn, meerdere miljonairs, meerdere mensen die anabolen slikken, borstoperaties hebben gehad etc etc
Gemiste kans. Misschien omdat je je niet hebt opgegeven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zit ik godgodverdomme niet in dat huis?!
Sommige mensen? Randdebielen, misschien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Die ondervragingstechniek was juist slim, eerst een paar simpele vragen en dan tussen neus en lippen dat erdoor, sommige mensen trappen daarin (maar hij is daar te slim voor).
ik vind het allemaal goedquote:
Erg he? Ze neemt ook ALLES persoonlijk op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Day het volgende:
Mijn god, wat heeft die Joanne lange tenen!
Je hebt homo's, en je hebt homo'squote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zit ik godgodverdomme niet in dat huis?!
nog steeds te weinig voor 3 maanden tv, denk of er moet wat veranderen of er moet korter gemonteerd wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden gister toch alweer 100.000 meer kijkers dan de dag ervoor?
Zoiets jaquote:
en zelfde irritatiefactor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef Gellarboy het volgende:
Presentator Bart doet me denken aan Buzz, die spelcomputer presentator. Zelfde praatje.
Monique is de hoogbegaafdequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
Denken we nog steeds dat Joanna hoogbegaafd is?
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen.
Niemand die dat denkt toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
Denken we nog steeds dat Joanna hoogbegaafd is?
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen.
kan hij het ook spellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Zegt er nou echt iemand dat Guido hoogbegaafd is omdat ie het woord tachograaf kent?
Misschien heeft ze dat een keer in een boek gelezen, dat je zo iets aan iemand kunt laten ontglippen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen? Randdebielen, misschien.
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat er meerdere ridders zijn, meerdere miljonairs, meerdere mensen die anabolen slikken, borstoperaties hebben gehad etc etc
Hofdr, daar ga ik weer.quote:
heet ie nou wel in het echt Guido of niet of is het een Guidoquote:
quote:
ze spelen toch allemaal dom blondje!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.
Dat zei ik vanmiddag al. Als zij hoogbegaafd zou zijn mag ze winnen, want dan speelt ze het geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.
ja dat vraag ik me nu ook afquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor het woord hoogbegaafd vallen. Weten de bewoners meer dan wij denken?
Behalve die 2 met donker haarquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ze spelen toch allemaal dom blondje!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik was in de race voor BB8. Dat was genoeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Gemiste kans. Misschien omdat je je niet hebt opgegeven?
BQ we zien niet alles op stream, voor al die geheime kamer weten wij veel welke instucties ze krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
Is het zwembad een golfslagbadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ze hadden 'tsunami' ook al genoemd toch?
Hoe kóm je daar anders bij om dat te noemen? Echt hints daarover zijn er niet in het huis toch?
Van sommige ingevingen van mensen in het huis vermoed ik dat één en ander toch is ingefluisterd door de regie, want hoe kòm je er anders op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ze hadden 'tsunami' ook al genoemd toch?
Hoe kóm je daar anders bij om dat te noemen? Echt hints daarover zijn er niet in het huis toch?
Sowieso korter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog steeds te weinig voor 3 maanden tv, denk of er moet wat veranderen of er moet korter gemonteerd worden
Ja, dat lees ik net. Dat is wel heul toevallig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het ook al heel toevallig over de Tsunami gehad op de streams.
Ik denk dat je zou wegkwijnen in zo'n huis, wetende dat dit deel van fok je helemaal uitpluist en je zelf alleen maar opgescheept zit met een stel dodo's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was in de race voor BB8. Dat was genoeg.
die moeten nog verven!quote:
hoop het ook voor net5 en voor ons natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso korter.
Maar ik verwacht ook wel dat de kijkers wat zullen toenemen als er wat meer spanningen enzo zijn in het huis. Zonder dat er door de regie iets hoeft te veranderen.
Of er zijn meer hints in dat huis dan wij zien/opmerken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van sommige ingevingen van mensen in het huis vermoed ik dat één en ander toch is ingefluisterd door de regie, want hoe kòm je er anders op.
moet je eens in het "oud forum lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Er gaan maanden voorbij zonder dat ik het woord hoogbegaafd gebruikDus ik denk ook dat er misschien een hint is geweest, waardoor ze dat opeens noemen.
Tsja, begrijpelijk. Meerdere mensen weten nu dat Joanna slecht slaapt en rare dingen doet in haar slaap. Hoe weet je of dat uberhaupt een geheim is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt wel of alle geheimen genoemd worden maar dat ze niet doorhebben dat dat de geheimen zouden kunnen zijn
ze zouden alles kunnen laten zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BQ we zien niet alles op stream, voor al die geheime kamer weten wij veel welke instucties ze krijgen
In mijn milieu komt dat woord regelmatig voor in onze vocabulairequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Er gaan maanden voorbij zonder dat ik het woord hoogbegaafd gebruikDus ik denk ook dat er misschien een hint is geweest, waardoor ze dat opeens noemen.
Daar kom ik nooit, die staat niet eens in mijn ATquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens in het "oud forum lezen
Ik moet bij iets blauws ook altijd direct aan adel denken, vooral de associatie met vazen & bloed is erg gangbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Of er zijn meer hints in dat huis dan wij zien/opmerken.
Die gok over 'Van adel' was gebaseerd op een blauwe vaas oid
Blauw bloed. Ik snap niet hoe ze het verzinnen.
Hehe jij bent Ridder dus, Milieuquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
In mijn milieu komt dat woord regelmatig voor in onze vocabulaire
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso vandaag aan FOK! laten weten dat ze hard werken aan de duidelijkheid. Dus niet zoals die eerste dagelijkse update dat het op tv ineens over een slot en code enzo ging, terwijl we geen flauw idee hadden waar dat over ging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso korter.
Maar ik verwacht ook wel dat de kijkers wat zullen toenemen als er wat meer spanningen enzo zijn in het huis. Zonder dat er door de regie iets hoeft te veranderen.
Jonkheerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe jij bent Ridder dus, Milieu![]()
Ja ik zou dat ook niet als geheim zien. Het is toch niks spannends of zo? Beetje lame geheim. Ik zou veel verder zoeken steeds.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, begrijpelijk. Meerdere mensen weten nu dat Joanna slecht slaapt en rare dingen doet in haar slaap. Hoe weet je of dat uberhaupt een geheim is?
Alle ouders die hun kinderen te hoog inschatten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, want dezelfde jukbeenderen oidquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch ook hier iemand die zei dat Sophia een zus van Guido was?
Pluis maar uit hoor, hier heb je mijn porno alvast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je zou wegkwijnen in zo'n huis, wetende dat dit deel van fok je helemaal uitpluist en je zelf alleen maar opgescheept zit met een stel dodo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel te verbergen..
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
Dolletjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt zo bij Jort in het programma.
denk zus van philipquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Er was toch ook hier iemand die zei dat Sophia een zus van Guido was?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pluis maar uit hoor, hier heb je mijn porno alvast!.
Oeh, yum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel te verbergen..
Of wacht, je doet het dan zeker met een man? Bummer..."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik word ook altijd zo verdrietig van al die fake horlogesquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij iets blauws ook altijd direct aan adel denken, vooral de associatie met vazen & bloed is erg gangbaar.
Ze vergat de spinazie/friet vraagquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stomme vragen stellen ze allemaal.
gezelligquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word ook altijd zo verdrietig van al die fake horloges
Sorry.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Of wacht, je doet het dan zeker met een man? Bummer...
die van de markt bedoel je of van de kermisquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word ook altijd zo verdrietig van al die fake horloges
Moet wel zeggen dat als je een lekkere vent wilt zien je bij de reguliere porno niet echt aan je trekken komt, gayporn heeft wat dat betreft veel meer te biedenquote:
quote:
Je hebt altijd nog TT888quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:13 schreef faptist het volgende:
En hier geven ze wel ondertiteling voor?
Jawelllll, in zijn rode broek!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb die karim nog niet in iets anders dan n zwembroek of boxer rond zien hangen
Dat is-ie gewend als daklozequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb die karim nog niet in iets anders dan n zwembroek of boxer rond zien hangen
En dezelfde p0rn-achternaam. Valentine en Valentino.quote:
haha inderdaad!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dezelfde p0rn-achternaam. Valentine en Valentino.
MARKVANRINSUMquote:
Het is een gast die stinkt ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik irriteer me aan de boxerloperij van Karim. Dat maik of Guido dat maar doen
Dat alle mannen maar gewoon in hun kleding blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Guido?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Dus dan moet ie zo steeds luchten? Ben ik blij dat ik geen geur tv hebquote:
Ja kwam echt ineens Out of the bluequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido en Karim mogen elkaar dus niet. Dat is nieuw voor mij.
Naja, beter gezegd: Karim mag Guido niet. Vond het een beetje raar.
Buzz heeft ook een rode knop, zie ik...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Gellarboy het volgende:
Weeeeelkom terug na de reclame! *cameraswitch*
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als Guido gewoon de hele dag in boxer gaat lopen dan ga ik gewoon 3 maanden niet werken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Gellarboy het volgende:
Weeeeelkom terug na de reclame! *cameraswitch*
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |