ook niet als hij het lief vraagtquote:
Ik ook niet. Die kop stoort me. Die ogen, ik vind ze niet mooi. Bovendien vind ik hem een te vrouwelijk gezicht hebben. Het stoort me,quote:
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik ook niet, alles staat vast voor vanavond echt wat een onzin nog veel programma makers denken dat de echte die-hard RLSer overal nog intrapt. zag je wel bij DGK plopperdeplop werd op tv heel anders neergezet en meneer de randdebiel was razend populair door alleen de tv kijkers
Nog niet misschienquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
ook niet als hij het lief vraagt
denk het ook Liesje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?
Hahah jaaaquote:
Onweerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind onweer en storm juist leuk, ik ga altijd kijken.
Zou ook een vrouw kunnen zijn, die anabolen slikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg trouwens nog steeds dat Jurien de anabolenslikker is
Freaks zoals wij bedoel je? Misschien 5% van de kijkers, hooguit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat de die-hard RLS'er maar een heel klein deel van de kijkers is?
Ik zei dat het die ene vrouw isquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg trouwens nog steeds dat Jurien de anabolenslikker is
Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ook een vrouw kunnen zijn, die anabolen slikt.
super gaaf!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind onweer en storm juist leuk, ik ga altijd kijken.
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
en als er een broer/zus in het huis zitten dan zijn het Sofietje en Philip zelfde jukbeenderen die lijken best op elkaar ( of ik zit ook geheimen te zoeken hahahaha) moet niet gekker worden met mij
Ja die, dat zei ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het een vrouw is dan is het Aafke
ik denk ook dat wij steeds op het verkeerde been worden gezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.
Behalve die neprelatie.
Noem je mij nu een freak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Freaks zoals wij bedoel je? Misschien 5% van de kijkers, hooguit.
slaat nergens op die naam kreeg ie bij zijn geboortequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef faptist het volgende:
waarom denkt ze dit niet van guido?
Zegt de naam niet al genoeg?
Ik vergeet die geheimen steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.
We moeten nog 2 geheimen raden op fok
Blijkbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Nee Erik dat mag nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Ik dacht dat als ie in de satesaus wilde roeren hij homo wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
patatje of spinazie
spinazie? ah, een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |