Iedereen kan 'm aanmakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht al.... waar blijft het topic
ja dat is waar... maar ik zat nog in cosquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'm aanmaken?
misschien door hints in het huis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Ze hebben wel een vermoeden dat IEMAND hoogbegaafd is schijnbaar, maar waarom ze dat denken?
ja maar welke hints dan? Heb jij iets gezien wat daar op duidt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien door hints in het huis?
Ja dat weet ik, maar heeft ze niet ook gewoon zelf een geheim? Dat met Guido is meer een missie toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, haar geheim is dat dr romance met Guido niet echt is
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar heeft ze niet ook gewoon zelf een geheim? Dat met Guido is meer een missie toch?
nEEM AAN DAT ZE DAT SOWIESO WEL ZIEN, MAAR DE HINT NIET :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Hen kennende gaan ze dat horloge van boven tot onder onderzoeken.
Dan komen ze er wel achter dat ie fake is toch?
Zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Flauw, dan zijn er dus eigenlijk 2 zonder eigen geheim.
Dan nog is het verband te vaag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Hen kennende gaan ze dat horloge van boven tot onder onderzoeken.
Dan komen ze er wel achter dat ie fake is toch?
En dan een neprelatie die voorlopig nog helemaal geen relatie is... dus..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind het vergezocht hoor, een nephorloge voor een neprelatie...
...raden ze nooooiiiit!
Mag welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Philip mag er niet uit
je Ui is gestolenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Philip mag er niet uit
denk het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
wat een nep jurien vliegt eruit voel ik gewoon en zie het in mijn glazen bolletje
Ja die heb ik gemaakt voor derquote:
Naarlingen moeten er ook zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee gerard moet er uit.. ik vind m naar... Philip en Jurien zijn wel leuk..
het gaat niet om leuk, maar om kijkcijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee gerard moet er uit.. ik vind m naar... Philip en Jurien zijn wel leuk..
Ik zie het liefst alleen maar naarlingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Naarlingen moeten er ook zijn
Anders kakt het programma zo in.
Die zijn toch al laagquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gaat niet om leuk, maar om kijkcijfers
Eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Philip er uit, ik stem voor!
(Sorry C_A, ik vind Jurien fijner om naar te kijkenEn Gerard moet er sowieso in blijven).
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
... maar aan de andere kant, dat geheim IS niet te raden, van die fake relatie.
Want er is helemaal geen relatie
Daar zijn letterlijk al tientallen topics over volgeschreven, in de voorbije RLS'en.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
en dat hele smsen is ook 1 grote oplichterij ach het is RLS en het werkt allemaal maar op 1 manier, niet de kijker beslist maar de regie zelf
Daar doe ik dus ook niet aan mee heksje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
en dat hele smsen is ook 1 grote oplichterij ach het is RLS en het werkt allemaal maar op 1 manier, niet de kijker beslist maar de regie zelf
Ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ik wil er bijna voor gaan stemmen.
Ik vind Jurien er sneaky uitzienquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef Day het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ik wil er bijna voor gaan stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |