Iedereen heeft ál die geheimenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat er meerdere ridders zijn, meerdere miljonairs, meerdere mensen die anabolen slikken, borstoperaties hebben gehad etc etc
Gemiste kans. Misschien omdat je je niet hebt opgegeven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zit ik godgodverdomme niet in dat huis?!
Sommige mensen? Randdebielen, misschien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Die ondervragingstechniek was juist slim, eerst een paar simpele vragen en dan tussen neus en lippen dat erdoor, sommige mensen trappen daarin (maar hij is daar te slim voor).
ik vind het allemaal goedquote:
Erg he? Ze neemt ook ALLES persoonlijk op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Day het volgende:
Mijn god, wat heeft die Joanne lange tenen!
Je hebt homo's, en je hebt homo'squote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zit ik godgodverdomme niet in dat huis?!
nog steeds te weinig voor 3 maanden tv, denk of er moet wat veranderen of er moet korter gemonteerd wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden gister toch alweer 100.000 meer kijkers dan de dag ervoor?
Zoiets jaquote:
en zelfde irritatiefactor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef Gellarboy het volgende:
Presentator Bart doet me denken aan Buzz, die spelcomputer presentator. Zelfde praatje.
Monique is de hoogbegaafdequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
Denken we nog steeds dat Joanna hoogbegaafd is?
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen.
Niemand die dat denkt toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
Denken we nog steeds dat Joanna hoogbegaafd is?
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen.
kan hij het ook spellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Zegt er nou echt iemand dat Guido hoogbegaafd is omdat ie het woord tachograaf kent?
Misschien heeft ze dat een keer in een boek gelezen, dat je zo iets aan iemand kunt laten ontglippen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen? Randdebielen, misschien.
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat er meerdere ridders zijn, meerdere miljonairs, meerdere mensen die anabolen slikken, borstoperaties hebben gehad etc etc
Hofdr, daar ga ik weer.quote:
heet ie nou wel in het echt Guido of niet of is het een Guidoquote:
quote:
ze spelen toch allemaal dom blondje!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.
Dat zei ik vanmiddag al. Als zij hoogbegaafd zou zijn mag ze winnen, want dan speelt ze het geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders acteert ze dat domme blondje wel erg geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |