Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ook een vrouw kunnen zijn, die anabolen slikt.
super gaaf!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind onweer en storm juist leuk, ik ga altijd kijken.
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
en als er een broer/zus in het huis zitten dan zijn het Sofietje en Philip zelfde jukbeenderen die lijken best op elkaar ( of ik zit ook geheimen te zoeken hahahaha) moet niet gekker worden met mij
Ja die, dat zei ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het een vrouw is dan is het Aafke
ik denk ook dat wij steeds op het verkeerde been worden gezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Sofie en Philip hebben al een geheim. Laura en Guido nog niet.
Behalve die neprelatie.
Noem je mij nu een freak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Freaks zoals wij bedoel je? Misschien 5% van de kijkers, hooguit.
slaat nergens op die naam kreeg ie bij zijn geboortequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef faptist het volgende:
waarom denkt ze dit niet van guido?
Zegt de naam niet al genoeg?
Ik vergeet die geheimen steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het Cynthia zijn... en dat zie je niet aan haar.
We moeten nog 2 geheimen raden op fok
Blijkbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Nee Erik dat mag nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je als homo niet van friet houden?
Ik dacht dat als ie in de satesaus wilde roeren hij homo wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
patatje of spinazie
spinazie? ah, een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |