Dat heet Ruhrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die in Duitsland hè. Niet die bij je moeder tussen d'r benen...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er staat wel 300 op de teller joh
Ik kom op de drie van Duisburg tot aan Passau toch heel veel bordjes tegen van 120 130 en zelfs 90, en dan niet alleen bei Nässe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is alleen op de ring rond Keulen, stukje verder kan je gewoon weer blazen.
Dat wat jij quote heet kut. Heeft in sommige gevallen wel wat weg van het Ruhrgebied trouwens.quote:
Dat ligt in Limburg, bij Roermond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik noem het altijd Roergebied. Gewoon, omdat het kan...
Tja, veel dienstverleningsindustriequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat wat jij quote heet kut. Heeft in sommige gevallen wel wat weg van het Ruhrgebied trouwens.
Niet alle vrouwen zijn hoeren hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, veel dienstverleningsindustrie
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hoeren hoor
Ik bedoel dus de Duitse versie...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt in Limburg, bij Roermond.
Kompromis is 100.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarom open je dan geen topic dat alle maximumsnelheden op de snelweg naar 80 moeten? Scheelt maar een paar minuten.
Dat is wel een heel persoonlijk argument. Met 160kmu kun je ook relaxed aankomen, m.i.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Heerda het volgende:
[..]
Kompromis is 100.
Scheelt ook weer een heleboel vroegtijdige hersenbloedingen... Of wist je niet dat snel rijden alle functies in het lichaam extra belast. Ik moet dagelijks op en neer 2 x 100 km over de A 28. Nu ik ca. 100 rijd kom ik uitgerust aan. Alleen bij inhalen geef ik plank gas om de mensen die 120 rijden niet te irriteren.
Veel auto's rijden juist het lekkerste op 150/160km.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is wel een heel persoonlijk argument. Met 160kmu kun je ook relaxed aankomen, m.i.
Dit dus, plus het feit dat er weer extra borden voor moeten komen, wat alleen maar meer verwarring gaat leveren. Wat mij betreft is het de tijd. geld en moeite niet waard als je ziet op welke paar suktjes snelweg het echt praktisch toepasbaar is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef danos het volgende:
Vrachtwagens op tweebaanswegen altijd verplicht rechts laten rijden lijkt me een veel meer nuttige nieuwe regel. 130 is maar op een paar snelwegen haalbaar ivm de vele afslagen, dus dan is er in de randstad sowieso geen plaats voor, of misschien na 20.00 uur en in het weekend.
Dat dus en op tijd aankomen das ook wat waard, anders sta je maar te stinken in de filequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heerlijk het gaspedaaltje iets verder indrukken.
Het hele punt is dus dat je er niet noemenswaardig sneller van op de plek van bestemming komt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat dus en op tijd aankomen das ook wat waard, anders sta je maar te stinken in de file
Sta je 40 seconden eerder in de filequote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat dus en op tijd aankomen das ook wat waard, anders sta je maar te stinken in de file
Mits hij al 10 kilometer 130 heeft kunnen rijden. Grote kans dat dat niet eens luktquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Sta je 40 seconden eerder in de file![]()
kunnen ze beter op de geschikte wegen de flitsers op max. 130 zetten, een druk op de computer et voila.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:48 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, plus het feit dat er weer extra borden voor moeten komen, wat alleen maar meer verwarring gaat leveren. Wat mij betreft is het de tijd. geld en moeite niet waard als je ziet op welke paar suktjes snelweg het echt praktisch toepasbaar is.
Kijk hier maar eens, fileindex laat de realtime snelheden zien, en ik zie toch links en rechts stukken waar net wat langzamer gereden wordt dan de 120 die er toegestaan is, ondanks het feit dat het een mooie droge dag is, met nagenoeg geen spits ivm de voorjaarsvakantie. Oók op de A1, en dan vooral op de plekken waar de afslagen zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef giechelmeisje het volgende:
De praktijk moet het nog maar uitwijzen dat er meer doden zouden vallen in het verkeer. Natuurlijk is het goed dat er berekeningen zijn gemaakt, maar dat zegt nog niet dat het daadwerkelijk zou gaan gebeuren. Iedereen rijdt toch al 130 km of meer daar waar het verkeer goed doorstroomt. Een voordeel hiermee is dat je nu minder snel een boete krijgt, immers het limiet is naar boven gesteld.
De praktijk is meer zoals de cartoon hierboven al schetst, sommige zichzelf overschattende mensen zoeken altijd de grenzen op, en dus krijg je hetzelfde gemekker als het 130 ipv 120 is. Sterker nog, ik denk dat er door de vaker wisselende snelheden op een traject, nog meer verwarring zal ontstaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef giechelmeisje het volgende:
De praktijk moet het nog maar uitwijzen dat er meer doden zouden vallen in het verkeer. Natuurlijk is het goed dat er berekeningen zijn gemaakt, maar dat zegt nog niet dat het daadwerkelijk zou gaan gebeuren. Iedereen rijdt toch al 130 km of meer daar waar het verkeer goed doorstroomt. Een voordeel hiermee is dat je nu minder snel een boete krijgt, immers het limiet is naar boven gesteld.
Goed plan. Volgende regeerperiode, of de huidige nog!, invoeren svp.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef Xaobotnik het volgende:
140-150 km/h, dàt had effect gehad. Ook op de manier waarop we kunnen rijden.
Ja, mensen die nu tegen 130 km/u omdat 180 km/u veel meer effect zou hebben gehad hebben niet helemaal begrepen hoe de politiek werkt,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed plan. Volgende regeerperiode, of de huidige nog!, invoeren svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |