Het zal inderdaad door een combinatie van factoren zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je dus 2 minuten tijdswinst door de hogere snelheid, en 13 minuten winst doordat je geen hinder hebt van ander verkeer. Als je daar 120 had gereden, was je dus 13 minuten eerder op je lokatie geweest dan normaal...
Is het je wel eens opgevallen dat het buiten de ring A10 ook nog Nederland is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wilt serieus de Autobahn vergelijken met het NL snelwegennet?![]()
Is het je wel eens opgevallen dat je hier om de paar kilometer opritten en afritten hebt en je in Duitsland eeuwen kan rijden zonder?
Na Belgie hebben we in Nederland de meeste vierkantemeters snelweg per vierkantemeters dat het land groot is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat het buiten de ring A10 ook nog Nederland is?
De eeuwige Nederland-is-druk/vol-'argumenten'...
Op naar de 150 km/u!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat het buiten de ring A10 ook nog Nederland is?
De eeuwige Nederland-is-druk/vol-'argumenten'...
Op naar de 150 km/u!
Ja, dus? Dat zegt he-le-maal niks over het aantal op- en afritten en de afstand daartussen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Na Belgie hebben we in Nederland de meeste vierkantemeters snelweg per vierkantemeters dat het land groot is.
Probeer dat maar eens op de A1, waar dan ook tussen Amsterdam en Deventer. Dat gaat je ook daar niet lukken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat het buiten de ring A10 ook nog Nederland is?
De eeuwige Nederland-is-druk/vol-'argumenten'...
Op naar de 150 km/u!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens op de A1, waar dan ook tussen Amsterdam en Deventer. Dat gaat je ook daar niet lukken.
Speciaal voor mensen zoals in jouw filmpje:quote:
Gaat prima daarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens op de A1, waar dan ook tussen Amsterdam en Deventer. Dat gaat je ook daar niet lukken.
Op de snelwegen in Duitsland mag je bijna overal 130 rijden, vaak zelfs sneller.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen zoals in jouw filmpje:
[ afbeelding ]
Flauwekul, ik woon in duitsland, ik kan op weg naar mijn werk slechts een paar km 120 rijden, de rest maar 100. De wegen zonder limiet bevinden zich enkel in de 'lege' gebieden, de wegen bij Nederland horen daar toevallig bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op de snelwegen in Duitsland mag je bijna overal 130 rijden, vaak zelfs sneller.
Als ik van Barleben naar München rij kom ik zelden onder de 190. Stuttgart-München net zo, alleen dat stukje door de bergen is even 100.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Flauwekul, ik woon in duitsland, ik kan op weg naar mijn werk slechts een paar km 120 rijden, de rest maar 100. De wegen zonder limiet bevinden zich enkel in de 'lege' gebieden, de wegen bij Nederland horen daar toevallig bij.
Nederland moet je vergelijken met de snelwegen rondom Keulen of Frankfurt, wegen waar je niet sneller kan en mag rijden dan 120.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Flauwekul, ik woon in duitsland, ik kan op weg naar mijn werk slechts een paar km 120 rijden, de rest maar 100. De wegen zonder limiet bevinden zich enkel in de 'lege' gebieden, de wegen bij Nederland horen daar toevallig bij.
Nederland lijkt meer op de binnenstad van Istanbul, tijdens de spits.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland moet je vergelijken met de snelwegen rondom Keulen of Frankfurt, wegen waar je niet sneller kan en mag rijden dan 120.
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland moet je vergelijken met de snelwegen rondom Keulen of Frankfurt, wegen waar je niet sneller kan en mag rijden dan 120.
Roergebied?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.
Randstad = Roergebied (vrijwel overal 100/120)
De rest van Nederland = De rest van Duitsland (soms geen limiet, soms 120, soms 100)
De tering... wat vermoeiend soms...
Kan jou auto zo hard ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik van Barleben naar München rij kom ik zelden onder de 190. Stuttgart-München net zo, alleen dat stukje door de bergen is even 100.
Dat is alleen op de ring rond Keulen, stukje verder kan je gewoon weer blazen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland moet je vergelijken met de snelwegen rondom Keulen of Frankfurt, wegen waar je niet sneller kan en mag rijden dan 120.
Er staat wel 300 op de teller johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |