abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92874846
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Resistance is futile.
pi_92877798
Zullen we dit deel maar ontopic blijven? De vraag of ik borderline heb omdat ik erg impulsief ben en mezelf vaak tegenspreek is niet bepaald.

Dus. Jerzy de architect, daar heb ik als het goed is volgende week een date mee. Voor die tijd ga ik die lieve jonge gast nog wel zien en dan zal ik hem vertellen dat er geen toekomst in zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 17-02-2011 03:48:11 ]
Resistance is futile.
pi_92878488
Wat ik wel vast wil ontkrachten is dat kasta nooit liegt/zichzelf tegenspreekt:

quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:
En hoe vaak heeft men mij, in de nota bene 11(!) jaar dat ik op Fok zit, ooit kunnen betrappen op onwaarheden? 0,0 keer.

0,0 leugens in elf jaar tijd tegenover meerdere keren lulkoek in 1 topic.
:')_! Hypocriet onding ben je toch ook, hè?

quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kunnen we op zijn minst vaststellen dat er nog wel een verschil bestaat tussen enerzijds iemand meermaals IRL te hebben meegemaakt, en anderzijds iemand alleen maar van posts op Fok! kennen?

Ik durf namelijk de stelling wel aan dat we het hier hebben over een verschil van dag vs. nacht. Je hebt nota bene zélf verkondigd dat jij heel anders bent IRL dan hier op Fok, dus dat we het hier weleens over een wezenlijk verschil kunnen hebben lijkt me buiten kijf - en dan ga jij er, in je onmetelijke volgestudeerde wijsheid, een psychologische assertie van maken, gebaseerd op louter Fok!posts. OP FOK! POSTS!!!!
:').

Dude, really.
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:
Nou euuuh, nee hoor... Kijk, daar ga je alweer de fout in.
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.

Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.

Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)

Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden :o.
:*
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:30:34 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92880245
Voorspelling: nu gaat Kasta met een heel (op het oog vrij aannemelijk lijkend) lulverhaal komen waaruit blijkt dat hij toch echt gelijk heeft en wij dit toch weer allemaal verkeerd zien.

Hij is smóóth jonguh!

OT: Gisteren aan een nieuwe baan begonnen, terwijl ik m'n oude (parttime) baan aanhoud. Ga naar 50u per week werk, dat kan m'n bourgondische lichaam nog even niet aan dus ik heb weinig fut om te daten. :') Werk/vrienden gaan even voor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92882003
Volgens mij moet het #96 zijn.... maar goed.

OT: volgens mijn manager moet ik het eens via Parship proberen, heeft iemand daar ervaring mee?
pi_92882789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:

OT: volgens mijn manager moet ik het eens via Parship proberen, heeft iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring mee....

Maar zal denk ik niet veel anders zijn dan RP
pi_92902356
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:

Ja. Veel hoger opgeleiden. Geen berichtjes a la 'hey moppie'. Maar ik zou er nooit meer zoveel geld aan uitgeven.
Resistance is futile.
pi_92902380
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:
Voorspelling: nu gaat Kasta met een heel (op het oog vrij aannemelijk lijkend) lulverhaal komen waaruit blijkt dat hij toch echt gelijk heeft en wij dit toch weer allemaal verkeerd zien.

Hij is smóóth jonguh!

OT: Gisteren aan een nieuwe baan begonnen, terwijl ik m'n oude (parttime) baan aanhoud. Ga naar 50u per week werk, dat kan m'n bourgondische lichaam nog even niet aan dus ik heb weinig fut om te daten. :') Werk/vrienden gaan even voor.
Of course. Want ook hij is voorspelbaar. Geen reactie = toegeven dat hij zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt (tenslotte 0,0 leugens in 11 jaar fok). Reactie = toegeven dat hij zich aangesproken voelt. Geen zorgen lieverds, alle mannen in dit topic zijn betere catch dan hij is. Kasta heeft tenslotte al toegegeven dat een eikel zijn eigen onbetrouwbaarheid nooit zou toegeven.

Werk/vrienden zijn ook belangrijker. Zul je net zien dat je nu iemand treft die je superleuk vindt :').
Resistance is futile.
pi_92902386
Dit kan een leuk topic worden :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_92902395
Maar hey, hij is verbaal dusdanig sterk dat ik uiteindelijk als de borderliner geportretteerd wordt, terwijl hij het lieve verbaal te sterke schatje is. Maar hij is HONDERD PROCENT te vertrouwen, ECHT WAAR!!!!!

Mark my words.
Resistance is futile.
pi_92902403
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:19 schreef Seven. het volgende:
Maar hey, hij is verbaal dusdanig sterk dat ik uiteindelijk als de borderliner geportretteerd wordt, terwijl hij het lieve verbaal te sterke schatje is. Maar hij is HONDERD PROCENT te vertrouwen, ECHT WAAR!!!!!

Mark my words.
:D In that case, dan vertrouw ik m maar, jij borderliner! :7
*** Nul Dertien ***
pi_92902434
Oh by the way; zelfs al is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:

1. altijd gelijk heeft
2. elke vrouw in bed kan krijgen (behalve toen ik hem blokkeerde op msn wegens enkel domme praatjes van zijn kant tijdens een uur durend gesprek via MSN ooit eens 3 jaar geleden (waarom herinner ik me dit) maar ook dáaárvoor is een perfect logische verklaring, want uiteraard ben ik maar domme borderliner)

Mark my words.

Excuses alvast voor spelfouten etc. etc. Niets, maar dan ook NIETS ontsnapt aan zijn aandacht en/of mensenkennis.

Zatte edit:

Moest ik nog mogelijk geschut over het hoofd zien: people change, MLI zal zichzelf altijd wel tegenspreken en ja sorry, mijn IQ is slechts 117 en inderdaad, ik ben met veel mannen de koffer in gedoken omdat ik weinig zelfrespect over heb op gebied van relaties (wie in dit topic heeft dat nu wél? We zitten allemaal op fucking knuz/parship/whatever. En de MLI kaart is makkelijker dan de Seven. kaart). Ik bén inderdaad dronken momenteel dus zeg ik er ook vast bij dat ik mezelf vaak tegenspreek omdat ik inderdaad snel van gedachten verander (ZIE JE WEL!!! BORDERLINE!!!!!) en niet zo heel vaak overtuigd ben van de dingen die ik impulsief zeg op fok. Als we dan toch open kaart spelen.

Oh Joyce (voorspelbare actie): nog meer bijval voor kasta en wie weet mag jij ook je beentjes spreiden voor hem :*. Een date in het kader van 'bewijzen dat hij ECHT HONDERD PROCENT betrouwbaar, leuk en lief is'. Voor jou 200 anderen, hoop dat je je speciaal zult voelen. :*. Goed in bed zal hij zeker zijn, dat kan ik je wel garanderen.

Edit2: dat gesprek is 4 jaar geleden. Ik wacht nog op de 'je bent rancuneus-kaart zoals die ook bij Evienne getrokken werd).

Genoeg open kaart nu. :*

[ Bericht 24% gewijzigd door Seven. op 17-02-2011 03:51:27 ]
Resistance is futile.
pi_92902455
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:26 schreef Seven. het volgende:
Oh by the way; zelfs is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:

1. altijd gelijk heeft
2. elke vrouw in bed kan krijgen (behalve toen ik hem blokkeerde op msn wegens enkel domme praatjes van zijn kant tijdens een uur durend gesprek via MSN ooit eens 3 jaar geleden (waarom herinner ik me dit) maar ook dáaárvoor is een perfect logische verklaring, want uiteraard ben ik maar domme borderliner)

Mark my words.

Excuses alvast voor spelfouten etc. etc. Niets, maar dan ook NIETS ontsnapt aan zijn aandacht en/of mensenkennis.
Ik zal het eens in de gaten houden :+ Heb zo mijn eigen mening gevormd in die bijna 4 jaar hier :7
*** Nul Dertien ***
pi_92902512
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zal het eens in de gaten houden :+ Heb zo mijn eigen mening gevormd in die bijna 4 jaar hier :7
Wie niet? En logisch ook. Hij ís een markant figuur op fok. En dat alleen al is kudo's waard.

Maar mensen die hun eigen gebreken niet toegeven, falen keer op keer. Daarin heb ik toch een dikke voorsprong op hem.
Resistance is futile.
pi_92909440
Yo, ik ben parship-moe. Het leek echt heel veelbelovend te zijn maar na een week of 4 amper berichtjes meer, de interessantste mannen zijn al 'op' etc. Zouden ze moeilijk doen als ik een mailtje stuur om te switchen naar gay-parship?
Resistance is futile.
pi_92911956
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
Yo, ik ben parship-moe. Het leek echt heel veelbelovend te zijn maar na een week of 4 amper berichtjes meer, de interessantste mannen zijn al 'op' etc. Zouden ze moeilijk doen als ik een mailtje stuur om te switchen naar gay-parship?
Ben je nu al zo diep gezonken?
pi_92912068
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
Wat zoek je dan? :+
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_92912148
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Devion het volgende:

[..]

Alphamannetje met een badass reputation maar wel een lief karakter en zachtaardig... :')
pi_92912342
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Alphamannetje met een badass reputation maar wel een lief karakter en zachtaardig... :')
Werd toch niks want ik zoek een botergeile negerin....... :p

Even serieus, wat de neuk boeit reputatie nou? Imago is iets waar de meeste mensen toch in 1 keer doorheen prikken of ben ik hierin heel naief?

Seven doe is niet zo moeilijk! :*
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_92929609
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Devion het volgende:

[..]

Iemand die op mij lijkt eigenlijk.

-dezelfde humor
-graag reizen (of eerder emigreren eigenlijk)
-gaat fluitend naar zijn werk (of trekt zijn conclusies)
-ongeveer even intelligent/dom als ikzelf
-ziet er leuk uit (maar GEEN mooiboy :{ want daar ben ik te onzeker voor en zelf ook niet de knapste)
-wil misschien wel kinderen ooit (net als ik)
-OPTIMIST. Ik kan echt niets met pessimisten
-relativeert makkelijk, is niet snel boos of beledigd

Zoiets.
Resistance is futile.
pi_92929672
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ben je nu al zo diep gezonken?
Ik ben biseksueel dus zo gek zou zo'n verzoek niet zijn.

Amai, jij bent precies wel beledigd door het feit dat ik die jonge gast afgeschreven heb, of niet? :D :* .
Resistance is futile.
pi_92935258
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben biseksueel dus zo gek zou zo'n verzoek niet zijn.

Amai, jij bent precies wel beledigd door het feit dat ik die jonge gast afgeschreven heb, of niet? :D :* .
Huh beledigd door dat je een jonge gast had afgeschreven.... kan aan mij liggen maar ben nergens door beledigd hoor.

Je lijstje is nog niet eens zo gek... waar gaat het nu mis?
pi_92935642
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef Seven. het volgende:
Iemand die op mij lijkt eigenlijk.

-dezelfde humor
-graag reizen (of eerder emigreren eigenlijk)
-gaat fluitend naar zijn werk (of trekt zijn conclusies)
-ongeveer even intelligent/dom als ikzelf
-ziet er leuk uit (maar GEEN mooiboy :{ want daar ben ik te onzeker voor en zelf ook niet de knapste)
-wil misschien wel kinderen ooit (net als ik)
-OPTIMIST. Ik kan echt niets met pessimisten
-relativeert makkelijk, is niet snel boos of beledigd

Zoiets.
Je zoekt een soort kloon van mij? :D
pi_92937663
quote:
12s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Je zoekt een soort kloon van mij? :D
Ik zei toch al dat ik altijd al een virtueel oogje op je had?

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Huh beledigd door dat je een jonge gast had afgeschreven.... kan aan mij liggen maar ben nergens door beledigd hoor.

Je lijstje is nog niet eens zo gek... waar gaat het nu mis?
Het gaat mis bij het feit dat ik heel rap iemand leuk kan vinden maar dat ik in de praktijk nog maar een paar mensen tegen ben gekomen die ook daadwerkelijk zo zijn. Ik weet het niet zo goed eigenlijk. Onder de reizigers vind je maar weinig mensen die echt een relatie zouden willen.
Resistance is futile.
pi_92940025
quote:

Mark my words.
Nee jij bent lekker betrouwbaar.
UITGESCHREVEN
pi_92940244
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Dizorn het volgende:
Maar aan de andere kant heeft hij dit dus niet echt geprobeerd, dus moet er toch iets zijn waardoor hij het niet deed. En aangezien hij enthousiast was lag het daar niet aan he :7
Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_92940251
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee jij bent lekker betrouwbaar.
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.
Resistance is futile.
pi_92940300
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggen :)
Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan? :P
Resistance is futile.
pi_92940434
quote:
5s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan? :P
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer" :P
Sarcasme. Herken het.
pi_92940560
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:')

Wat een sukkel.
Resistance is futile.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:32:13 #31
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92940659
Heeft dus gewoon in z'n broek lopen schijten.. als ie stoer was had hij natuurlijk meteen geroepen dat ie aanvoelde dat jij wat minder enthousiast was ofzo.
WFPB!
pi_92940665
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomen -O- Ga ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:32:47 #33
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92940705
Of niet helemaal wat ik zei dan :')
WFPB!
pi_92940793
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomen -O- Ga ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd.
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwd
pi_92940888
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwd
Resistance is futile.
pi_92941033
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.
Maar je bent niet tot een relatie in staat.
UITGESCHREVEN
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:37:30 #37
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92941051
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_92941115
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook. :P
pi_92941133
Stond er nog iets enigszins boeiends in het vorige deel? Of was het alleen maar dat gezeik verder? :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:39:14 #40
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92941180
Ze wilden over trio's gaan praten.. helaas bleven sappige details achterwege :(
WFPB!
pi_92941203
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook. :P
Jullie verdienen elkaar O+
UITGESCHREVEN
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:56:30 #42
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92942645
Zitten we nu hier? *O*

Ik ga even ander deel doorlezen van Spirit d'r verhaal...
pi_92943185
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Schilderijtje het volgende:
Zitten we nu hier? *O*

Ik ga even ander deel doorlezen van Spirit d'r verhaal...
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wending :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:08:44 #44
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92943554
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wending :P
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?
Oh well, shit happens.

Al wel een sms gestuurd?
pi_92943695
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?
Oh well, shit happens.

Al wel een sms gestuurd?
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde man ;(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:13:18 #46
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92943849
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde man ;(
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!
NEXT!

:D
pi_92943901
quote:
12s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!
NEXT!

Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogen O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:14:41 #48
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92943934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogen O+
Oeh! Lekkel! :P
pi_92944001
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Oeh! Lekkel! :p
Hahaha, ja! En 26 :9 Precies het goede jaar :7
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:17:42 #50
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92944135
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hou ons vooral op de hoogte! *O*
pi_92944316
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Hou ons vooral op de hoogte! *O*
Uiteraard!! Ik kan niet zonder jullie O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:21:25 #52
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92944395
Ah jammer Spirit, maar ik begrijp dat die blonde man al een relatie had. Nou ja, komt voor natuurlijk - blonde mannen vallen altijd erg in de smaak.
Overal verstand van.
pi_92944599
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef macondo het volgende:
Ah jammer Spirit, maar ik begrijp dat die blonde man al een relatie had. Nou ja, komt voor natuurlijk - blonde mannen vallen altijd erg in de smaak.
Hoe kom je daar nu bij? Nee hij was zo vrijgezel als maar zijn kan, evenals mn aanstaande, nog vast te leggen date -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_92944808
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wel? Ik heb relaties gehad ooit! Een slechte en een goeie.
Resistance is futile.
pi_92944935
Ik hou trouwens ook echt niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me gek genoeg geen bal uit.
Resistance is futile.
pi_92945074
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Seven. het volgende:
Ik hou trouwens ook echt niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me gek genoeg geen bal uit.
Oh kut... concurrentie... -O-
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:31:30 #57
57047 macondo
pi_92945088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij? Nee hij was zo vrijgezel als maar zijn kan, evenals mn aanstaande, nog vast te leggen date -O-
Was gokje. Maar nu wordt het wel moeilijk natuurlijk - deel je het even via pm?
Overal verstand van.
pi_92945324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh kut... concurrentie... -O-
Is wetenschappelijk aangetoond meen ik, dat west-europese vrouwen eerder op donker haar vallen.
Resistance is futile.
pi_92945410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Was gokje. Maar nu wordt het wel moeilijk natuurlijk - deel je het even via pm?
Wat wordt moeilijk? Ik snap je echt niet meer ... ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_92945449
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is wetenschappelijk aangetoond meen ik, dat west-europese vrouwen eerder op donker haar vallen.
Ik vind het zo grappig dat mijn beste vriendin en ik dus totale tegenpolen daarin zijn. Heerlijk! Alles wat zij aantrekkelijk vindt, vind ik iiieeeeeewwww en omgekeerd O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:46:59 #61
57047 macondo
pi_92945960
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat wordt moeilijk? Ik snap je echt niet meer ... ;(
"Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomen Ga ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd."

Dat vraagt natuurlijk om een verhaal ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:45:34 #62
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92948751
Zo ik kom net van een chat sessie af...woei...
Dat was op z'n zachts gezegd, heel interessant!
Hmmm, daar moet ik wat dieper over nadenken... :P

Voor nu lekker slapen!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:57:16 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92949243
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:45 schreef Schilderijtje het volgende:
Zo ik kom net van een chat sessie af...woei...
Dat was op z'n zachts gezegd, heel interessant!
Hmmm, daar moet ik wat dieper over nadenken... :P

Voor nu lekker slapen!
OK, wat was daar nu zo interessant aan dan?
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 07:19:41 #64
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92952664
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, wat was daar nu zo interessant aan dan?
Zijn tactiek, of het gebrek daar aan... :D
pi_92952802
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Meld zich aan, 26 donker haar, bruine ogen ;).
pi_92952915
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lucky me! *O*
pi_92953195
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 07:44 schreef Iemand85 het volgende:

[..]

Meld zich aan, 26 donker haar, bruine ogen ;).
Hoe kan ik je nu vakkundig vleeskeuren als je geen fobo hebt?? -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_92953213
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heerlijk die vleeskeuringen :D
pi_92953228
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Heerlijk die vleeskeuringen :D
Mensen die zeggen dat het om het innerlijk gaat, zijn lelijk :7
Sarcasme. Herken het.
pi_92953358
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee die liegen dat ze barsten!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:42:14 #71
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953402
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vreemde is dat je diegene juist mooier maakt in je hoofd, waardoor een teleurstelling staat te wachten.
Kan je natuurlijk gewoon op je fikkies uittellen...
pi_92953414
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Vreemde is dat je diegene juist mooier maakt in je hoofd, waardoor een teleurstelling staat te wachten.
Kan je natuurlijk gewoon op je fikkies uittellen...
Ik snap deze zin niet ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:44:12 #73
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953440
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet ;(
Als je een profiel leest en er staat 1.90 donker haar, bruine ogen....
Wat zie je dan in je hoofd als plaatje? Een mooie man of een lelijke man?
pi_92953532
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Als je een profiel leest en er staat 1.90 donker haar, bruine ogen....
Wat zie je dan in je hoofd als plaatje? Een mooie man of een lelijke man?
In zo'n geval vraag ik om een foto :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:51:05 #75
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953541
Het is 10 voor 9 en heb alweer 3 afwijzingen achter de rug...
Het is druk! Weekend komt er aan... :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

In zo'n geval vraag ik om een foto :P
Dat begrijp ik, maar dat is niet de vraag. :P
pi_92953562
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:51 schreef Schilderijtje het volgende:
Het is 10 voor 9 en heb alweer 3 afwijzingen achter de rug...
Het is druk! Weekend komt er aan... :D

[..]

Dat begrijp ik, maar dat is niet de vraag. :P
afwijzingen?

Nee, maar das wel wat ik doe. Ik ga geen plaatje van iemand in mn hoofd maken. Kreeg gister toevallig berichtje van man van 1.90, donker haar, donkere ogen en heb hem een mailtje gestuurd met de vraag om een foto, die ik ook kreeg. Dus.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:56:38 #77
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953627
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

afwijzingen?
Ja mannen die ik niet wil leren kennen.
quote:
Nee, maar das wel wat ik doe. Ik ga geen plaatje van iemand in mn hoofd maken. Kreeg gister toevallig berichtje van man van 1.90, donker haar, donkere ogen en heb hem een mailtje gestuurd met de vraag om een foto, die ik ook kreeg. Dus.
Dat snap ik...maar je eerste gedachte is toch een plaatje, althans ik heb dat wel, ben plaatjes denkend mens... :7
Jij dus niet, ook goed.
Voorkomt wel teleurstellingen dan. :P
pi_92953765
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:56 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ja mannen die ik niet wil leren kennen.

[..]

Dat snap ik...maar je eerste gedachte is toch een plaatje, althans ik heb dat wel, ben plaatjes denkend mens... :7
Jij dus niet, ook goed.
Voorkomt wel teleurstellingen dan. :P
Je wordt afgewezen door mannen die je niet wil leren kennen?? Haha, ik snap jou vanochtend écht niet :D

Ik denk in zo'n geval: potentieel aantrekkelijk! Eens zien of ik een foto kan ontfutselen :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:09:39 #79
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953843
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je wordt afgewezen door mannen die je niet wil leren kennen?? Haha, ik snap jou vanochtend écht niet :D
Ik heb hun afgewezen. Of had je die optie nog niet door? :D
quote:
Ik denk in zo'n geval: potentieel aantrekkelijk! Eens zien of ik een foto kan ontfutselen :P
Ja, maar dan willen ze gelijk een hotmail adres, geen trek in... :')
Sta zelf niet voor niets met mijn hoofd op een dating site.
pi_92953852
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Uiterlijk is zeker belangrijk, stuur maar een pm ;).
pi_92953863
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Iemand85 het volgende:

[..]

Uiterlijk is zeker belangrijk, stuur maar een pm ;).
Stuur jij mij maar een pm met je foto :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:10:43 #82
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953869
Oeh! *O*
Spannend!
pi_92953873
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:09 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ik heb hun afgewezen. Of had je die optie nog niet door? :D

[..]

Ja, maar dan willen ze gelijk een hotmail adres, geen trek in... :')
Sta zelf niet voor niets met mijn hoofd op een dating site.
OOOHH!! DOH :@ Nee dat had ik niet door nee :D

Ik heb een apart gmail adres voor dit soort gevallen zonder persoonlijke gegevens :) Heb daar namelijk ook geen trek in :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:14:25 #84
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92953934
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

OOOHH!! DOH :@ Nee dat had ik niet door nee :D
c_/
quote:
Ik heb een apart gmail adres voor dit soort gevallen zonder persoonlijke gegevens :) Heb daar namelijk ook geen trek in :)
Nee, groot gelijk.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb daar helemaal geen zin in.
Ze plakken er maar een foto op.

Er is een man die nu al 2 weken af en aan dat mail adres probeert los te krijgen om een foto te sturen.
Gaat 'm niet worden... :')
pi_92954064
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

c_/

[..]

Nee, groot gelijk.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb daar helemaal geen zin in.
Ze plakken er maar een foto op.

Er is een man die nu al 2 weken af en aan dat mail adres probeert los te krijgen om een foto te sturen.
Gaat 'm niet worden... :')
Kleine moeite... en vraag anders of ie een weblink stuurt :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:22:15 #86
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954103
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kleine moeite... en vraag anders of ie een weblink stuurt :P
Oh dat is een goede! :P
Maar dat zal hij niet hebben, want blabla, wil niet met hoofd op het internet.
Neh, hij zoekt het maar uit.
pi_92954123
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Hahaha, groot gelijk! Meer vissen in de zee etc etc :P Ben ervandoor :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:23:26 #88
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954141
Toedels! :W
pi_92954205
Tis wel echt een slow chat hier he ;).

Gelukkig want tis rustig op t werk.
pi_92954267
Wat had je dan verwacht? Een inhoudelijke diepgaande discussie over datingsites en de plussen en de minnen?

SC is the key ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:29:15 #91
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954280
Zolang het over daten gaat is het toch geen probleem? :P
pi_92954285
Haha nee, tis wel goed. Wat ik al zeg rustig op kantoor.
pi_92954294
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:22 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl... :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:42:47 #94
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954611
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:

Haha, en hoe denkt hij dan indruk te maken? Op zijn fantastische schrijfstijl... :P
Nou niet dus... :D
Want ik geef dat mailadres mooi niet!
pi_92954658
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:42 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nou niet dus... :D
Want ik geef dat mailadres mooi niet!
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet :|W
pi_92954740
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
pi_92954762
ps. spirit heeft wel een pm gehad ;). Om niet hypocriet over te komen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:51:03 #98
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954794
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet :|W
Whehe... :P
Ach er blijven er genoeg over wel met een foto en die genoeg moeite nemen.
Vannacht nog een heel leuk bericht, jammer dat hij iets kleiner is dan ik....
En ja ik ben oppervlakkig wat dat betreft, maar lange mannen hebben nou eenmaal meer de voorkeur.
Hij was het er mee eens, dat hij ook een vrouw zocht ( :r ) die kleiner was dan hij.
Maar hij had netjes het hele (!!) profiel gelezen, en daar ook op gereageerd.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:52:18 #99
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954822
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Iemand85 het volgende:
ps. spirit heeft wel een pm gehad ;). Om niet hypocriet over te komen.
Gaat ons niks aan... *O*
Daarom heet het PM...

Wil wel weten van Spirit of je een lekker dinky bent...
Maar dat doe ik ook lekker per PM... O-)
pi_92954838
Stuur je ook wel een pm :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:56:14 #101
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92954922
Woei, nou dames! Sla je slag, lekker ding alert! ^O^
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:00:06 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92955037
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
Trueness, right there.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92955151
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Gaat ons niks aan... *O*
Daarom heet het PM...

Wil wel weten van Spirit of je een lekker dinky bent...
Maar dat doe ik ook lekker per PM... O-)
_O-
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:06:31 #104
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92955205
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

_O-
Ik heb gelukkig mijn eigen plaatje gekregen... :7
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:09:04 #105
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92955270
Jullie hebben trouwens allemaal foto's en ik niet.
Wil je toch een gezicht hebben, dan PM even... :P
Niet om te daten overigens....ik heb genoeg aan die ene site.
Meer voor beeldvorming.
pi_92955274
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig mijn eigen plaatje gekregen... :7
Ach je had bijn mij ook al lopen lurken! ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:09:50 #107
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92955290
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ach je had bijn mij ook al lopen lurken! ;)
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...? ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:11:15 #108
94676 Garisson72
pi_92955337
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...? ;)
Is een fotoboek geen idee dan?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:17:24 #109
57047 macondo
pi_92955519
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.

Had een date met een psychologe die psychopaten behandelde. En dan geen gevalletjes Seven, maar gevalletjes Hannibal Lecter. Mooie chick ook - maar ze vond het niet zo nodig om vindbaar te zijn op RP. Foto op verzoek, en ze benaderde liever zelf.
Overal verstand van.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:19:55 #110
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92955611
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Is een fotoboek geen idee dan?
Met een kloon? Ik denk het niet.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:21:28 #111
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92955649
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef macondo het volgende:

[..]

[..]

Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.

Had een date met een psychologe die psychopaten behandelde. En dan geen gevalletjes Seven, maar gevalletjes Hannibal Lecter. Mooie chick ook - maar ze vond het niet zo nodig om vindbaar te zijn op RP. Foto op verzoek, en ze benaderde liever zelf.
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:31:59 #112
94676 Garisson72
pi_92955942
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
Met een kloon? Ik denk het niet.
Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie! :+
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.
Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:35:47 #113
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92956047
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie! :+

Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...
Vind het wel goed zo... :Y)
quote:
Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.
Een grote vleeskeuring!
En ik doe gezellig mee deze keer. :D
pi_92956238
Me 2 ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:46:19 #115
94676 Garisson72
pi_92956377
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...
Vind het wel goed zo... :Y)
Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen. :+
quote:
Een grote vleeskeuring!
En ik doe gezellig mee deze keer. :D
Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:50:32 #116
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92956518
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen. :+

I know. Maar wil er ook over kunnen praten, en dat werkt uitstekend hier. :P
Vandaar ook de open invitatie op de PM box, zodat er wel een soort openheid is.
Spelletjes speel ik wel ergens anders... :')
quote:
Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.
Oh Natuurlijk moet je naar inhoud kijken.
Maar eerst het vlees... :P
Je moet/mag er tenslotte ook tegen aan willen kijken.
pi_92956611
Wat schilderijtje al zegd, eerst kijken naar de schil dan de inhoud.
Ik denk wel dat het per persoon afhankelijk is hoe belangrijk het is, ik bedoel als je zelf wel bezig bent met je uiterlijk (sport school voor mannen niet te veel bier etc. en mooie kleding makeup voor vrouwen) dan kijk je daar ook naar.

Kijk mijn toekomstige vriendin moet toch echt beide hebben, leuk om te zien en inhoud hebben.
pi_92956729
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:

Hij is smóóth jonguh!
Nou, nog simpeler eigenlijk..
Ik heb het daarbij immers létterlijk over het contrast tussen het bééld dat men online over me hebben en de mening die in real life aangepast wordt.
"Kleine weggevertjes" ( :'). ) daarbij zijn bijvoorbeeld ook het gebruik van woorden als "men verwácht" en "online opgedane bééld."

Kom, kom kinders, dat konden jullie toch zelf ook wel lezen?
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:57:22 #119
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92956746
Ik hoef niet perse een mooie vent, dat is niet belangrijk, maar ik speur wel een foto helemaal na...
Of het gezicht "wat" heeft voor me.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:00:02 #120
57047 macondo
pi_92956824
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef Iemand85 het volgende:
Wat schilderijtje al zegd, eerst kijken naar de schil dan de inhoud.
Ik denk wel dat het per persoon afhankelijk is hoe belangrijk het is, ik bedoel als je zelf wel bezig bent met je uiterlijk (sport school voor mannen niet te veel bier etc. en mooie kleding makeup voor vrouwen) dan kijk je daar ook naar.

Kijk mijn toekomstige vriendin moet toch echt beide hebben, leuk om te zien en inhoud hebben.
Ach ja.. je schrijft "zegd" ten minste nog met een "g" en niet met "ch". Maar moet er wel van huilen, sorry hoor.
Overal verstand van.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:00:15 #121
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92956831
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, nog simpeler eigenlijk..
Ik heb het daarbij immers létterlijk over het contrast tussen het bééld dat men online over me hebben en de mening die in real life aangepast wordt.
"Kleine weggevertjes" ( :'). ) daarbij zijn bijvoorbeeld ook het gebruik van woorden als "men verwácht" en "online opgedane bééld."

Kom, kom kinders, dat konden jullie toch zelf ook wel lezen?
*kuch, als ik zo vrij mag zijn... :P

Jij bent anders irl (alhoewel, volgens mij net zo duidelijk) , maar dat betekend dat iemand anders dat toch ook kan hebben?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:04:45 #122
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92956969
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Ach ja.. je schrijft "zegd" ten minste nog met een "g" en niet met "ch". Maar moet er wel van huilen, sorry hoor.
pi_92957066
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Seven. het volgende:
Zullen we dit deel maar ontopic blijven? De vraag of ik borderline heb omdat ik erg impulsief ben en mezelf vaak tegenspreek is niet bepaald.
But wait :-o.

quote:
6s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Seven. het volgende:
Wat ik wel vast wil ontkrachten is dat kasta nooit liegt/zichzelf tegenspreekt:

[..]

:')_! Hypocriet onding ben je toch ook, hè?
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:17 schreef Seven. het volgende:
Of course. Want ook hij is voorspelbaar. Geen reactie = toegeven dat hij zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt (tenslotte 0,0 leugens in 11 jaar fok). Reactie = toegeven dat hij zich aangesproken voelt. Geen zorgen lieverds, alle mannen in dit topic zijn betere catch dan hij is. Kasta heeft tenslotte al toegegeven dat een eikel zijn eigen onbetrouwbaarheid nooit zou toegeven.
quote:

Mark my words.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:26 schreef Seven. het volgende:
Oh by the way; zelfs al is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:

1. altijd gelijk heeft

Mark my words.

Zatte edit:

Moest ik nog mogelijk geschut over het hoofd zien: people change, MLI zal zichzelf altijd wel tegenspreken en ja sorry, mijn IQ is slechts 117 en inderdaad, ik ben met veel mannen de koffer in gedoken omdat ik weinig zelfrespect over heb op gebied van relaties (wie in dit topic heeft dat nu wél? We zitten allemaal op fucking knuz/parship/whatever. En de MLI kaart is makkelijker dan de Seven. kaart). Ik bén inderdaad dronken momenteel dus zeg ik er ook vast bij dat ik mezelf vaak tegenspreek omdat ik inderdaad snel van gedachten verander (ZIE JE WEL!!! BORDERLINE!!!!!) en niet zo heel vaak overtuigd ben van de dingen die ik impulsief zeg op fok. Als we dan toch open kaart spelen.

Oh Joyce (voorspelbare actie): nog meer bijval voor kasta en wie weet mag jij ook je beentjes spreiden voor hem :*. Een date in het kader van 'bewijzen dat hij ECHT HONDERD PROCENT betrouwbaar, leuk en lief is'. Voor jou 200 anderen, hoop dat je je speciaal zult voelen. :*. Goed in bed zal hij zeker zijn, dat kan ik je wel garanderen.

Edit2: dat gesprek is 4 jaar geleden. Ik wacht nog op de 'je bent rancuneus-kaart zoals die ook bij Evienne getrokken werd).

Genoeg open kaart nu. :*

Nah okay.... Je eigen voorstel 3 keer onderuit schoppen, dat kan... Maar nu is het kennelijk toch echt "genoeg met de open kaart".

Or isn't it? :o.

quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 03:43 schreef Seven. het volgende:
Wie niet? En logisch ook. Hij ís een markant figuur op fok. En dat alleen al is kudo's waard.

Maar mensen die hun eigen gebreken niet toegeven, falen keer op keer. Daarin heb ik toch een dikke voorsprong op hem.
Nah, heb je het toch nog 17 minuten vol weten te houden bij je 6e poging meisje...

Klinkt betreurenswaardig, maar is het niet...
Da's immers toch al een minuut of 10 meer dan ze vroeger vol hield O+.
pi_92957302
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:00 schreef Schilderijtje het volgende:
*kuch, als ik zo vrij mag zijn... :P

Jij bent anders irl (alhoewel, volgens mij net zo duidelijk) , maar dat betekend dat iemand anders dat toch ook kan hebben?
Die "alhoewel" is de keyword :P.

Omdat er zo'n contrast ontstaat tussen de mening die men ónline over me had en die in real life, dénkt men dus dat het komt omdat ík me anders gedraag.
Gaat men echter daadwerkelijk op zoek naar verschillen, dan blijken die er in zijn geheel niet te zijn en blijkt het dus alleen in hun hoofd af te spelen.

Alhoewel ik daar wel bij dien te vermelden dat de mate van contrast evenredig loopt met de mate van intelligentie en mensenkennis van de personen die ik ontmoet.
De echte josti's zou ik dan ook met gemak wijs kunnen maken dat het m'n nét die dag voor de date losgesneden Siamese tweelingbroer was die de posts plaatste :').
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:20:56 #125
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92957543
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat er zo'n contrast ontstaat tussen de mening die men ónline over me had en die in real life, dénkt men dus dat het komt omdat ík me anders gedraag.
Gaat men echter daadwerkelijk op zoek naar verschillen, dan blijken die er in zijn geheel niet te zijn en blijkt het dus alleen in hun hoofd af te spelen.

Alhoewel ik daar wel bij dien te vermelden dat de mate van contrast evenredig loopt met de mate van intelligentie en mensenkennis van de personen die ik ontmoet.
De echte josti's zou ik dan ook met gemak wijs kunnen maken dat het m'n nét die dag voor de date losgesneden Siamese tweelingbroer was die de posts plaatste :').
Ik snap 'm!
Maar blijf Seven gewoon aardig vinden online. :P

Hoe is het met jou hot-date?
pi_92957839
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het zou juist des te slechter zijn als je online anders voor zou doen dan in het echt. Dat tast ook je geloofwaardigheid aan.
pi_92957907
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik snap 'm!

Oh, ik vind Seven ook wel een lachen mens hoor en ik kan ook wel met enige zekerheid stellen dat ze dat ook van mij gaat vinden. Hell, ik durf zelfs wel te beweren dat ze haar leven om gaat gooien na een driedaagse sessie met mij :D.

De hot-date komt vanavond na haar werk deze kant op voor weer een weekend :).
pi_92958044
zozozo wel erg zelfverzekerd en arrogant. ;)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:43:39 #129
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92958287
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, ik vind Seven ook wel een lachen mens hoor en ik kan ook wel met enige zekerheid stellen dat ze dat ook van mij gaat vinden. Hell, ik durf zelfs wel te beweren dat ze haar leven om gaat gooien na een driedaagse sessie met mij :D.
Klinkt als een verkapte uitnodiging... :o

Wehehe....
quote:
Ben benieuwd hoe je dit weekend gaat INvullen.. :D
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:45:19 #130
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92958339
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Iemand85 het volgende:
Don't go there... }:|
pi_92958405
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Het zou juist des te slechter zijn als je online anders voor zou doen dan in het echt. Dat tast ook je geloofwaardigheid aan.
Inderdaad... Waarbij je vervolgens in real life ongenadig hard door de mand valt.

Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat ik ook nooit aan geheimen of leugentjes om bestwil "doe".
Ik heb namelijk geen zin (en ben overigens ook gewoon te lui) om rekening te moeten houden met wat ik wel en niet tegen iemand kan/mag zeggen of tegen wie welke leugen is verteld.

Daar is trouwens wel geweldig leuk mee te spelen :D.
Stel je hebt iemand die je ooit een leugentje heeft verteld, vergeten is dát ze/hij je die heeft verteld en vervolgens zichzelf dus ook tegen spreekt.
Standaard reactie van de mens is dan:
1. De persoon confronteren met de leugen
2. De persoon er niet mee confronteren, omdat:
2a. Men twijfelt aan zichzelf (heb ik het de vorige keer wel goed begrepen?)
2b. Men is bang of heeft geen zin in de confrontatie

Wat echter véél leuker is en daarnaast ook nog eens retehandig ook, is het volgende:
Ga voor optie 2, het niet confronteren.
Wat je echter wél kunt doen is haar (of een hem uiteraard :'). ) een schep geven zodat ze/hij zijn eigen gat nog iets dieper kan maken.
Niet alleen zodat daarmee alle eventuele twijfel over de leugen weggenomen kan worden, maar daarnaast ook nog iets veel leukers.
Als je namelijk tijdens dat "voorzetjes voor het te graven gat" geven goed oplet, kun je bepaalde "tells" (jaja, pokerterm) herkennen.
Een veelvoorkomende zijn bijvoorbeeld 'bedenktijd-rek-woorden' als "Ja, nou, ja" of zomaar iets uit hun tas of van de tafel oppakken wanneer je ze "dwingt" een nieuw vervolg aan de leugen te plakken.

En laten dat soort tells nou rétehandig zijn als ze in de toekomst weer eens iets vertellen waarbij je nog níet weet of het een leugen is.
En zodra je de tells toch al weet, is het dan juist dolle pret om ze er mee te confronteren.
Immers, ze hebben zichzelf nog niet eens tegengesproken dus hoe de neuk weet je dat in godsnaam?

En zo zijn er dus al 2 mensen die bloedserieus denken dat ik in hun hoofd kan kijken :').
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:47:44 #132
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92958419
@Seven, gaat het wel? :o

*zat dit topic met verbazing te lezen*
There is a long line down from heaven.
pi_92958424
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Iemand85 het volgende:
Waarom mag je geen zelfverzekerheid hebben? En ben je zelfverzekerd dan ben je weer arrogant. Is mij ook wel eens verweten, zelfs door mijn eigen baas :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:53:17 #134
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92958612
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef kastanova het volgende:

Een veelvoorkomende zijn bijvoorbeeld 'bedenktijd-rek-woorden' als "Ja, nou, ja" of zomaar iets uit hun tas of van de tafel oppakken wanneer je ze "dwingt" een nieuw vervolg aan de leugen te plakken.

Daar heb ik toch wel zo de schijt aan... :r

Excuses voor de taal, maar walging maakt zich meester... :D
Brr...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:53:59 #135
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92958636
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat mijn beste vriendin en ik dus totale tegenpolen daarin zijn. Heerlijk! Alles wat zij aantrekkelijk vindt, vind ik iiieeeeeewwww en omgekeerd O+
Daarom is ze ook jouw beste vriendin.

Anders zouden jullie concurrenten van elkaar worden en elkaar het leven zuur maken.

:P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:57:48 #136
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92958750
Als jullie nou een date hebben, waar letten jullie op?
Op bepaalde trekken van iemand?
Of...?

Ik kijk altijd naar hoe iemand zijn handen gebruikt... :@
En hoe hij zijn voedsel naar binnen werkt! :Y)
pi_92958778
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom mag je geen zelfverzekerheid hebben? En ben je zelfverzekerd dan ben je weer arrogant. Is mij ook wel eens verweten, zelfs door mijn eigen baas :')
Moet je nagaan hoevaak het mij verweten wordt :Y).

Anyhow, ik weet nu eenmaal wat m'n kwaliteiten zijn en uiteraard weet ik ook héél goed wat ik níet kan.
En een logisch gevolg daar van is dan ook dat ik me, in tegenstelling tot vele anderen, simpelweg niet bemoei met zaken die ik niet beheers.
De zaken die ik wel en ook goed beheers, daar durf ik dergelijke uitspraken echter ook wel over te doen en daar slaag ik vervolgens ook in.

Simpele, doch doeltreffende tactiek waardoor ik m'n grootspraak ook altijd waar weet te maken en mensen me dus als een soort foutloze god zien :o.

Waarop ik uiteraard ga ontkennen dat ik god ben (ergo, daar heb ik immers nog niet voldoende ervaring mee) en het men me dus vervolgens weer als bescheiden beschouwt :+.

En zo is het cirkeltje weer rond.
pi_92958822
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Daar heb ik toch wel zo de schijt aan... :r

Excuses voor de taal, maar walging maakt zich meester... :D
Brr...
Wat? Het iemand dwingen leugen op leugen te stapelen of een dergelijke tijdrek-tactiek?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:00:18 #139
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92958830
kastanova vindt het leuk om over zichzelf te praten.

Dat is mij wel duidelijk inmiddels in mijn korte tijd op dit forum :P
pi_92958877
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef LostInSpace het volgende:
kastanova vindt het leuk om over zichzelf te praten.
Tja, moet je voor de grap de bijbel eens lezen en gaan turven hoe vaak God en Jezus daar zelf in genoemd worden...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:02:24 #141
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92958899
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat? Het iemand dwingen leugen op leugen te stapelen of een dergelijke tijdrek-tactiek?
De tactiek, spring ik echt uit mijn vel... }:|
Zo herkenbaar. brrr...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:02:25 #142
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92958901
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, moet je voor de grap de bijbel eens lezen en gaan turven hoe vaak God en Jezus daar zelf in genoemd worden...
Hebben die zelf de bijbel geschreven dan?
pi_92958960
Jij vergelijkt jezelf dus met god en jezus ;)
pi_92958994
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef LostInSpace het volgende:
Hebben die zelf de bijbel geschreven dan?
Dude, je gaat geheel voorbij aan het causaal verband :o.
Als god de bomen (of rotsen, whatever) en daarmee dus ook het papier nooit gecreëerd had, kón men immers niet eens iets schrijven.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:07:35 #145
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959049
Grootheidswaanzin... :D
En jullie trappen er allemaal in... :P
Het is alleen maar een bepaalde manier van denken.
pi_92959055
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Iemand85 het volgende:
Jij vergelijkt jezelf dus met god en jezus ;)
Mweh, ik heb eerder het idee dat Jezus een beetje voortborduurde op mijn glorie.

Maar nee, ik zou het eerder een soort kruising tussen God, Dr. Paul Ekman en Superman willen noemen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:08:05 #147
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92959061
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef kastanova het volgende:
Dude, je gaat geheel voorbij aan het causaal verband :o.
Als god de bomen (of rotsen, whatever) en daarmee dus ook het papier nooit gecreëerd had, kón men immers niet eens iets schrijven.
Tsja zo gaat dat meestal. Iemand doet iets geweldigs en vervolgens gaan anderen daarover schrijven.

Jij schrijft vooral over jezelf :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:13:19 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959222
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

But wait :-o.

[..]

[..]

[..]

[..]

Nah okay.... Je eigen voorstel 3 keer onderuit schoppen, dat kan... Maar nu is het kennelijk toch echt "genoeg met de open kaart".

Or isn't it? :o.

[..]

Nah, heb je het toch nog 17 minuten vol weten te houden bij je 6e poging meisje...

Klinkt betreurenswaardig, maar is het niet...
Da's immers toch al een minuut of 10 meer dan ze vroeger vol hield O+.
Oud nieuws kasta, oud nieuws.

Voorspelbare reactie. Ik heb mijn punt gemaakt, zelfs al spreek ik mezelf tegen.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:16:36 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959320
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ik snap 'm!

:*

quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Sure. Maar op basis van je postgeschiedenis besluit ik dan maar dat jij de moeite niet bent. ;) .

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef LostInSpace het volgende:
@Seven, gaat het wel? :o

*zat dit topic met verbazing te lezen*
Waar doel je op? :D
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:18:15 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959368
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef Schilderijtje het volgende:
Of...?

Leuke kleren vind ik belangrijk. Kan echt behoorlijk afknappen op een man die zichzelf niet goed kan kleden ;( . Bizar en nutteloos, weet ik.

Nagelbijters vind ik ook hoogst oncharmant. Verder kan ik over een heleboel dingen wel heen stappen.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:18:21 #151
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959373
*kuch...

quote:
Of...?

Jezelf quoten...soms ontkom je er niet aan... :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:18:24 #152
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92959378
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Seven. het volgende:
De zatte edit :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:19:58 #153
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959430
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Leuke kleren vind ik belangrijk. Kan echt behoorlijk afknappen op een man die zichzelf niet goed kan kleden ;( . Bizar en nutteloos, weet ik.

Als jij dat nou vind! Boeie wat een ander er van denkt.
quote:
Nagelbijters vind ik ook hoogst oncharmant. Verder kan ik over een heleboel dingen wel heen stappen.
Oeh! Ja, nagelbijters, nee dat trek ik ook niet hahaha....
pi_92959516
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:08 schreef LostInSpace het volgende:
Tsja zo gaat dat meestal. Iemand doet iets geweldigs en vervolgens gaan anderen daarover schrijven.

Jij schrijft vooral over jezelf :P
Causaal verband again mon frère (driedubbele meertalige vocabulaire-woordwaarde! :o.)

Immers:
Zonder God geen bomen.
Zonder bomen geen papier.
En zonder papier geen bijbel.

Of denk je nu echt dat God de bomen creëerde voor een paar aapjes en eekhoorntjes? :').

Oftewel, God creëerde in feite zijn eigen bijbel zoals ik mijn eigen mythe gecreëerd heb.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:23:55 #155
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_92959554
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn grootste afknapper? Een man die tijdens het uitgaan een jonge jenever bestelde.
Need I say more?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:24:22 #156
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959570
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mijn grootste afknapper? Een man die tijdens het uitgaan een jonge jenever bestelde.
Need I say more?
Ja, want was is daar mee?
pi_92959596
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef Seven. het volgende:
Oud nieuws kasta, oud nieuws.

Voorspelbare reactie. Ik heb mijn punt gemaakt, zelfs al spreek ik mezelf tegen.
"De boom is groen. Nou ja, in feite is hij voor een groter deel bruin. Maar daarmee is dus vast komen te staan dat Kastanova een onbetrouwbare leugenaar is."
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:27:07 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959656
quote:

[..]

Need I say more?
Als je die jongen echt leuk had gevonden, dan had je dat denk ik geen bal uitgemaakt ;) .
Resistance is futile.
pi_92959666
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Seven. het volgende:
Sure. Maar op basis van je postgeschiedenis besluit ik dan maar dat jij de moeite niet bent. ;) .
Ik had het dan ook geenszins over iets als een liefdesdate, des te meer doelde ik op een karakterschets/-analyse. Vandaar dus ook dat ik de term "sessie" bezigde :Y).

quote:
Hetgeen dat iedereen al ziet, behalve jij.
pi_92959705
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef Schilderijtje het volgende:
Oeh! Ja, nagelbijters, nee dat trek ik ook niet hahaha....
Whehehe :7.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:28:42 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959722
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had het dan ook geenszins over iets als een liefdesdate, des te meer doelde ik op een karakterschets/-analyse. Vandaar dus ook dat ik de term "sessie" bezigde :Y).

[..]

Hetgeen dat iedereen al ziet, behalve jij.
Nog altijd niet de moeite, kasta.
Resistance is futile.
pi_92959739
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:24 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Ja, want was is daar mee?
Jenever is voor opa's
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:29:51 #163
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959756
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Whehehe :7.

Ja, die dingen moeten/mogen als :r de klik :r er is wel is, aan me zitten!
pi_92959762
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Seven. het volgende:
Nog altijd niet de moeite, kasta.
Begrijpelijk.

Waarom zou je immers adviezen willen ontvangen waar je de rest van je leven wat aan hebt, als je ook psychologen kunt vinden die bij de 2e sessie al kunnen beweren dat je niets mankeert? :o.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:30:38 #165
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959777
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Moro het volgende:

[..]

Jenever is voor opa's
Nah, als je dat nou lekker vindt? -O-
pi_92959843
quote:
Need I say more?
En dan daarnaast ook nog een cola bestellen en begeleiden met de historische woorden:
"Dat doe ik wel vaker. Eerst even iets voor de dorst... ...en dan zo'n lekkere cola erachter aan."

Hihihihihi.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:33:01 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959847
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Moro het volgende:

[..]

Jenever is voor opa's
Mja. Ik kijk Star Trek. Dat maakt mij nog geen nerd.

quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Begrijpelijk.

Waarom zou je immers adviezen willen ontvangen waar je de rest van je leven wat aan hebt, als je ook psychologen kunt vinden die bij de 2e sessie al kunnen beweren dat je niets mankeert? :o.
Ik mot jouw advies niet. :* . Zelfs al ben je nog zo geniaal/goddelijk/whatever. Dan liever Gari, die geeft heel goed advies en die windt er geen doekjes om. Ik heb IRL al genoeg mensen die adviezen geven 'waar ik de rest van mijn leven iets aan heb' . Ik zie de noodzaak om jou te ontmoeten echt niet in.
Resistance is futile.
pi_92959902
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Nah, als je dat nou lekker vindt? -O-
Nou dat was de conclussie (of in ieder geval iets in die trend) een zooi topics terug.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_92959925
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Ja, die dingen moeten/mogen als :r de klik :r er is wel is, aan me zitten!
In mijn geval was het dan ook een bewuste keuze hé...
De ziekenhuiskosten liepen namelijk nogal uit de klauwen na 2 interne bloedingen vanwege te lange nagels en voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:35:56 #170
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92959933
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef kastanova het volgende:
Of denk je nu echt dat God de bomen creëerde voor een paar aapjes en eekhoorntjes? :').

Oftewel, God creëerde in feite zijn eigen bijbel zoals ik mijn eigen mythe gecreëerd heb.
Zelf geloof ik niet in God. Ik ben het grotendeels eens met Hawking's theorie dat we gewoon tijdelijk bestaan in een voor ons gestructureerd lijkend deel van het heelal. We zijn een stelletje luizen op een knikker die een ontzettende grootheidswaan hebben. Zodra ook maar iets een scheet laat daarbuiten ziet ons planeetje er heel anders uit.

Daarmee kom ik weer terecht bij mijn stelling: mensen hebben God gemaakt. God bestaat omdat mensen over hem schrijven. Niet andersom :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:36:10 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92959947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef Moro het volgende:

[..]

Nou dat was de conclussie (of in ieder geval iets in die trend) een zooi topics terug.
Welke conclusie?
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:36:23 #172
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92959954
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef Moro het volgende:

[..]

Oh okay, dat heb ik niet meegekregen...

Afknapper: Uitgaan met een man die zijn zakken vol heeft en dan ook nog loopt als een boer... :{
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:37:07 #173
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_92959982
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je die jongen echt leuk had gevonden, dan had je dat denk ik geen bal uitgemaakt ;) .
Als ik die jongen echt leuk had gevonden, was het niet iemand die jonge jenever zou bestellen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:37:55 #174
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960019
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

In mijn geval was het dan ook een bewuste keuze hé...
De ziekenhuiskosten liepen namelijk nogal uit de klauwen na 2 interne bloedingen vanwege te lange nagels en voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
Whut? Hoe kan je intern gaan bloeden van lange nagels?
Volgens mij wil ik het antwoord helemaal niet weten... :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:38:19 #175
94676 Garisson72
pi_92960034
quote:
Of...?

Ik heb geen specifieke dingen waar ik vantevoren op ga letten, maar uiteraard is er wel genoeg dat me opvalt als ik het eenmaal zie. Veelal motorische dingen of zo, oogopslag, stem - en ik schijn bovengemiddeld veel naar iemand's mond te kijken.
pi_92960114
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:
Ik mot jouw advies niet. :* . Zelfs al ben je nog zo geniaal/goddelijk/whatever. Dan liever Gari, die geeft heel goed advies en die windt er geen doekjes om. Ik heb IRL al genoeg mensen die adviezen geven 'waar ik de rest van mijn leven iets aan heb' . Ik zie de noodzaak om jou te ontmoeten echt niet in.
Idem. Ik ben echt een nobel Samaritaan die wél weet wat hij doet O+.

En wát zou m'n goddelijkheid meer kunnen bevestigen dan een MLI die na een ontmoeting post: "Mensen, mensen, niet verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar alle mythes zijn bewaarheid; het is daadwérkelijk een almachtige goddelijkheid!" voordat je blootsvoets op je bedevaartstocht richting m'n geboortegrond vertrekt?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:41:49 #177
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960162
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik heb geen specifieke dingen waar ik vantevoren op ga letten, maar uiteraard is er wel genoeg dat me opvalt als ik het eenmaal zie. Veelal motorische dingen of zo, oogopslag, stem - en ik schijn bovengemiddeld veel naar iemand's mond te kijken.
Leuk dat je dat weet over jezelf! Doe je het dan niet opeens wat minder? :P
Kijken naar de mond dus...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:42:41 #178
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92960201
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Volgens mij vraagt hij zich gewoon af of ze goed kan pijpen. Gezien zijn avatar.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:43:27 #179
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960232
Maar het allerergste, iemand die je na de mond praat...
Kan hij me nog zo leuk vinden...BIG NO NO!
pi_92960255
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef LostInSpace het volgende:
God bestaat omdat mensen over hem schrijven.
En hoe begon nota bene zelfs dit topic?

Inderdaad; met meerdere schrijfsels over Mij O~).
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:44:23 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92960269
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Oh okay, dat heb ik niet meegekregen...

Afknapper: Uitgaan met een man die zijn zakken vol heeft en dan ook nog loopt als een boer... :{
Oh ja! Of een vent die enorm dronken is. :{w
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:45:02 #182
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960294
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Volgens mij vraagt hij zich gewoon af of ze goed kan pijpen. Gezien zijn avatar.
_O-

Scherp!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:45:53 #183
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960329
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja! Of een vent die enorm dronken is. :{w
Die kan je dan toch gewoon zo achterlaten? :D
Tenminste zou ik wel doen. :7
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:55:01 #184
94676 Garisson72
pi_92960618
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Kijken naar de mond dus...
Nee, dat blijft gewoon doorgaan. En dan lik ik zo het kwijl uit mijn mondhoek, en dwalen de gedachten af, en dan volgt er weer een "Huh wat, wat zei je!".
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef LostInSpace het volgende:
Ik ga er niet eens over liegen - stimmt. Maar niet constantinu heur, it crosses the mind. :+
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:59:26 #185
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92960779
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, dat blijft gewoon doorgaan. En dan lik ik zo het kwijl uit mijn mondhoek, en dwalen de gedachten af, en dan volgt er weer een "Huh wat, wat zei je!".

Natuurlijk... :')
quote:
Ik ga er niet eens over liegen - stimmt. Maar niet constantinu heur, it crosses the mind. :+
^O^

Mond is heel sensueel.
pi_92961864
Welke dame wil eerst eens msnen?

1.83
dblond
bl ogen
Noord Holland
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:35:09 #187
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92962217
Beetje summier whateverwhatever... :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:39:28 #188
57047 macondo
pi_92962374
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Welke dame wil eerst eens msnen?

1.83
dblond
bl ogen
Noord Holland
Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?

Nog een leuke link om ondersteuning te krijgen bij de keuze op de dates. In het bijzonder ook voor de veel-daters zoals Kasta, Silenus en Spirit ;)
Overal verstand van.
pi_92962416
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?

Nog een leuke link om ondersteuning te krijgen bij de keuze op de dates. In het bijzonder ook voor de veel-daters zoals Kasta, Silenus en Spirit ;)
Omdat een foto alleen niks zegt, een chat kan daarin verandering brengen
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:44:32 #190
57047 macondo
pi_92962541
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ik heb het niet over je foto, ik heb het over je woorden "eerst eens". Wat bedoel je?
Overal verstand van.
pi_92962706
quote:
Het al niet plaats laten vinden van m'n dates is al grotendeels op basis van statistiek :X.

M'n analytisch vermogen is naast de kennis wat betreft communicatie m'n voornaamste stokpaardje wat betreft werk :Y).
pi_92963240
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb het niet over je foto, ik heb het over je woorden "eerst eens". Wat bedoel je?
Om elkaar (beter) te leren kennen...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:04:05 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92963289
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Om elkaar (beter) te leren kennen...
om vervolgens...??

[ Bericht 0% gewijzigd door Cue_ op 18-02-2011 14:14:22 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:17:22 #194
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92963820
Om vervolgens zijn eerste indruk weg te werken. Want die is geloof ik niet zo goed :P
WFPB!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:27:09 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92964205
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nou, vertel eerst eens iets over jezelf dan.
Resistance is futile.
pi_92964507
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou, vertel eerst eens iets over jezelf dan.
Niet hier, maar op msn..
pi_92964553
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

om vervolgens...??
Uit eten te gaan, een relatie opbouwen, kinderen krijgen, trouwen en dan na een tijdje weer scheiden om vervolgens weer op een datingsite rerecht te komen....
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:37:29 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92964599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Uit eten te gaan, een relatie opbouwen, kinderen krijgen, trouwen en dan na een tijdje weer scheiden om vervolgens weer op een datingsite rerecht te komen....
Mooi toekomstbeeld O+
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:41:23 #199
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92964769
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Je vergeet de alimentatie waar je dan aan vastzit en het feit dat je je kinderen misschien niet meer zo vaak ziet! ^O^

En het feit dat je dan nog minder kans maakt op zo'n site. Tenzij je natuurlijk afspreekt met een vrouw die ook gescheiden is en zelf 3 kinderen heeft :Y)
pi_92964856
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Je vergeet de alimentatie waar je dan aan vastzit en het feit dat je je kinderen misschien niet meer zo vaak ziet! ^O^

En het feit dat je dan nog minder kans maakt op zo'n site. Tenzij je natuurlijk afspreekt met een vrouw die ook gescheiden is en zelf 3 kinderen heeft :Y)
Lol, daarom ben ik nu weer op zoek naar mijn toekomstige ex..
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:44:10 #201
57047 macondo
pi_92964930
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Lol, daarom ben ik nu weer op zoek naar mijn toekomstige ex..
Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomen :')
Overal verstand van.
pi_92965731
Ik ben zelfs al een beetje verliefd :@.
pi_92965928
ik heb nu al medelijden met haar. ~:)
pi_92966254
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomen :')
Daar ben ik ook niet bang voor, maar in iedergeval bedankt voor je medeleven..
pi_92966617
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef dawg het volgende:
ik heb nu al medelijden met haar. ~:)
Is het een vrouw dan? Gátverdamme :r.
pi_92971059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zeer vervelende eigenschap. Ik heb ze geprobeerd op te voeden hierin, maar lukt helaas niet :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92971139
quote:

[..]

Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen? :o

Ik weet niet of ik daar gelukkig van word.. -O-

Edit: grappig artikel wel! Ik heb geen idee alleen hoe vaak ik heb gedate, maar volgens mij zit het dicht tegen de 37 aan dus binnenkort zal ik moeten kiezen begrijp ik. Maar ik wil nog helemaal niet ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_92971894
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen? :o

37 :o

Jij bent onze hosselQueen <3
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92971996
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

37 :o

Jij bent onze hosselQueen <3
Vette shit!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_92972286
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar gelukkig van word.. -O-

Edit: grappig artikel wel! Ik heb geen idee alleen hoe vaak ik heb gedate, maar volgens mij zit het dicht tegen de 37 aan dus binnenkort zal ik moeten kiezen begrijp ik. Maar ik wil nog helemaal niet ;(
hosselqueen _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Wicked-Game op 18-02-2011 17:26:42 (leren quoten is ook een vak) ]
pi_92972369
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
Ik ben zelfs al een beetje verliefd :@.
Nu is de vraag hou je dit dan ook vast....
pi_92972586
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_92972623
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen :@
Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:39:00 #214
94676 Garisson72
pi_92972857
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Dat je überhaupt al die namen nog weet!
pi_92972924
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.
Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennen :) Heb het eerste jaar voor de lol gedate. Met 2 mannen die ik niet via internet kon, heeft het een paar maanden geduurd. Nu ben ik wel wat serieuzer, maar ik weet meestal na 2 dates wel dat iets niet gaat werken en dan kap ik het ook meteen af. Ik date omdat het leuk is en omdat ik graag nieuwe mensen leer kennen en alle opties open houd. Als ik verliefd word, is dat top, maar dat word ik niet zo snel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_92972979
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat je überhaupt al die namen nog weet!
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.
Sarcasme. Herken het.
pi_92973078
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennen :) Heb het eerste jaar voor de lol gedate. Met 2 mannen die ik niet via internet kon, heeft het een paar maanden geduurd. Nu ben ik wel wat serieuzer, maar ik weet meestal na 2 dates wel dat iets niet gaat werken en dan kap ik het ook meteen af. Ik date omdat het leuk is en omdat ik graag nieuwe mensen leer kennen en alle opties open houdt. Als ik verliefd word is dat top, maar dat word ik niet zo snel :)
Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is. :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:44:53 #218
94676 Garisson72
pi_92973160
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
pi_92973178
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is. :)
Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebied :P En heb inderdaad nog steeds vriendschappelijk contact met een aantal dates en een aantal gasten die zelfs voor de date al in de friendszone beland zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_92973203
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
Misschien is dat vrouw-eigen? :') Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk :7
Sarcasme. Herken het.
pi_92973211
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Excel sheetje ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_92973252
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Excel sheetje ?
Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:47:40 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92973283
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien is dat vrouw-eigen? :') Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk :7
Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.

-O-
pi_92973291
quote:

[..]

Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebied :P En heb inderdaad nog steeds vriendschappelijk contact met een aantal dates en een aantal gasten die zelfs voor de date al in de friendszone beland zijn.
Klinkt allemaal wel logisch, en inhalen had je direct moeten doen. En dan ben ik niet eens getrouwd geweest _O-
pi_92973324
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.

-O-
Je herinnert je mij niet meer :'(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:50:16 #226
94676 Garisson72
pi_92973393
quote:
Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.

Merk je nou ook, dat het bij ieder volgend contact makkelijker wordt om een reden te vinden dat diegene het (weer) niet is, omdat je al zo lang in die 'next please'-modus zit?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:51:39 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92973458
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Spirit82 het volgende:

Je herinnert je mij niet meer :'(
Misschien als ik heeeel hard na denk en tig pogingen mag doen ;(
pi_92973493
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.

Merk je nou ook, dat het bij ieder volgend contact makkelijker wordt om een reden te vinden dat diegene het (weer) niet is, omdat je al zo lang in die 'next please'-modus zit?
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvan :P

Nope, ik merk juist dat ik serieuzer word.
Sarcasme. Herken het.
pi_92973515
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien als ik heeeel hard na denk en tig pogingen mag doen ;(
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken :P
Sarcasme. Herken het.
pi_92973542
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken :P
Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin in :(
pi_92973544
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.
Nou sorry hoor Majesteit
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:54:19 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92973559
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:

ik had het over je naam ;)

Dit wist ik nog wel :D
pi_92973578
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik had het over je naam ;)

Dit wist ik nog wel :D
Oohhh ik dacht al :P Je hebt me als het goed is op msn staan, dus je kunt spieken :P
Sarcasme. Herken het.
pi_92973604
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin in :(
Je laat je verplichten :P Alles is een keuze! O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:55:30 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92973608
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Spirit82 het volgende:

Oohhh ik dacht al :P Je hebt me als het goed is op msn staan, dus je kunt spieken :P
Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uit :@
pi_92973649
quote:

[..]

Need I say more?
_O- die valt in dezelfde categorie: rode wijn kan niet :P
SPOILER
pi_92973665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uit :@
trut :{w

Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:58:48 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92973799
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
trut :{w

8-)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:58:51 #239
94676 Garisson72
pi_92973802
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvan :P
Kan ik wel jaloers op zijn eigenlijk; ik heb vaak dat ik gegroet word in de stad of zo, en met de beste wil van de wereld niet weet wie dat nou weer was. :').
quote:
Nope, ik merk juist dat ik serieuzer word.
Ook dan kan je tè vast in de 'next please'-modus zitten. Als de voorbijgetrokken stoet al zo lang was, is het redelijk om aan te nemen dat er nog meer kunnen volgen, en daar kan het Absolute Godswonder Plus tussen zitten die er nu nog steeds niet was... zoiets.
pi_92973836
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je laat je verplichten :P Alles is een keuze! O+
Lang verhaal kort makend, ex-collega's geven feestje dus ik was uitgenodigd met de nadruk wel op locatie nog onbekend. Nou die is nu wel bekend en ik word er niet vrolijk van....

Stairway is leuk overdag maar in de avond als stapavond is het niet mijn ding of eigenlijk ook wel niet mijn publiek denk ik wat er savonds headbangend rond stuiterd.

Maar goed heb de keuze om weg te gaan gelukkig O+

Zo en nu tijd voor some fitness :D
pi_92973967
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kan ik wel jaloers op zijn eigenlijk; ik heb vaak dat ik gegroet word in de stad of zo, en met de beste wil van de wereld niet weet wie dat nou weer was. :').

[..]

Ook dan kan je tè vast in de 'next please'-modus zitten. Als de voorbijgetrokken stoet al zo lang was, is het redelijk om aan te nemen dat er nog meer kunnen volgen, en daar kan het Absolute Godswonder Plus tussen zitten die er nu nog steeds niet was... zoiets.
Mn laatste date had praktisch dezelfde naam als de stucadoor die 4 jaar geleden ons huis had gedaan :@ Kwam er na een uur denken pas achter :')

MIsschien wel, maar ik neem gewoon geen genoegen met minder. Het aanbod van mannen blijft groot. Waarom zou ik moeten kijken of een relatie werkt als ik me in de eerste plaats al niet tot iemand aangetrokken voel? Waarom zou ik iemand een kans moeten geven als ik me bij date 2 al begin te ergeren? Etc. Misschien noem jij dat de next-modus, ik noem het common sense. Heb geen zin om veel tijd te investeren als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken.
Sarcasme. Herken het.
pi_92974247
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mn laatste date had praktisch dezelfde naam als de stucadoor die 4 jaar geleden ons huis had gedaan :@ Kwam er na een uur denken pas achter :')

MIsschien wel, maar ik neem gewoon geen genoegen met minder. Het aanbod van mannen blijft groot. Waarom zou ik moeten kijken of een relatie werkt als ik me in de eerste plaats al niet tot iemand aangetrokken voel? Waarom zou ik iemand een kans moeten geven als ik me bij date 2 al begin te ergeren? Etc. Misschien noem jij dat de next-modus, ik noem het common sense. Heb geen zin om veel tijd te investeren als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken.
Maar vind je dit geen verspilling van je tijd dan? Met mensen daten waarvan je er 9 van de 10 wegdumpt. Kan je dan niet beter eerst zorgen dat je middelen vind waardoor je wel een goede partner kan herkennen. Ik zou me rotergeren, dweilen met de kraan open. Maar misschien streelt het je ego, dan zou ik denken: Wat heb ik eigenlijk aan deze ego?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen hier echt wezenlijk hun ego mee opkrikken of als tijdverdrijf zien. Kan je toch beter investeren in hogere doelen voor jezelf?
UITGESCHREVEN
pi_92974358
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar vind je dit geen verspilling van je tijd dan? Met mensen daten waarvan je er 9 van de 10 wegdumpt. Kan je dan niet beter eerst zorgen dat je middelen vind waardoor je wel een goede partner kan herkennen. Ik zou me rotergeren, dweilen met de kraan open. Maar misschien streelt het je ego, dan zou ik denken: Wat heb ik eigenlijk aan deze ego?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen hier echt wezenlijk hun ego mee opkrikken of als tijdverdrijf zien. Kan je toch beter investeren in hogere doelen voor jezelf?
Totaal niet. Ik date omdat ik iemand er leuk uit vind zien op zijn foto en omdat ik leuk met hem kan kletsen via msn of telefoon. Dan wil ik weten of die persoon in het echt óók leuk is. Waarom is dat tijdsverspilling? Ik vind het juist leuk en ja, tuurlijk streelt het ook je ego. Maar ik zie daar geen probleem in. De mannen in kwestie kunnen net zo hard op mij afkappen als ik op hen. Het is ook niet zo dat ik mijn week vul met daten hoor, maar 1 á 2 avonden in de week dat ik niks beters te doen heb... why not?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:11:31 #244
94676 Garisson72
pi_92974371
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, geen reden om iets te verdedigen hoor. Uiteraard heb je hier helemaal gelijk in (en al vond ik dat niet: big deal). Ik bedoel echt niet te zeggen dat je allang had moeten kiezen als er 30+ gegadigden zijn geweest. Integendeel, leef je uit, ga voor de 100.

Zoals je het omschrijft, komt het op mij over alsof je nu in een fase zit waarin je het er eens lekker van neemt, in reactie op het voorbijgaan van je huwelijk. En dat zou helemaal terecht zijn, imo. :+

En nu:
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Zo en nu tijd voor some fitness :D
GMTA.
pi_92974673
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Totaal niet. Ik date omdat ik iemand er leuk uit vind zien op zijn foto en omdat ik leuk met hem kan kletsen via msn of telefoon. Dan wil ik weten of die persoon in het echt óók leuk is. Waarom is dat tijdsverspilling? Ik vind het juist leuk en ja, tuurlijk streelt het ook je ego. Maar ik zie daar geen probleem in. De mannen in kwestie kunnen net zo hard op mij afkappen als ik op hen. Het is ook niet zo dat ik mijn week vul met daten hoor, maar 1 á 2 avonden in de week dat ik niks beters te doen heb... why not?
Je kan je tijd toch veel nuttiger invullen dan met 2 avonden per week te vullen met wildvreemden? Iets leuk plannen met een groep vrienden bijvoorbeeld, gezamelijk ervaringen delen met vrienden, oude bekenden ontmoeten. Het leven is al zo kort, als je dan steeds aan dezelfde paal optrekt lijkt mij dat een beetje zonde eigenlijk. Je kent elkaar nog niet goed na 3x dus je weet nooit hoe iemand persoonlijk is, de eerste 3 contacten zie alleen nog maar een houding. Maar het kan best dat jij die verhoudingen met poses en houdingen aannemen leuk vind. Maar op dat niveau blijft het natuurlijk een spelletje van actie en reactie.
UITGESCHREVEN
pi_92974782
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je kan je tijd toch veel nuttiger invullen dan met 2 avonden per week te vullen met wildvreemden? Iets leuk plannen met een groep vrienden bijvoorbeeld, gezamelijk ervaringen delen met vrienden, oude bekenden ontmoeten. Het leven is al zo kort, als je dan steeds aan dezelfde paal optrekt lijkt mij dat een beetje zonde eigenlijk. Je kent elkaar nog niet goed na 3x dus je weet nooit hoe iemand persoonlijk is, de eerste 3 contacten zie alleen nog maar een houding. Maar het kan best dat jij die verhoudingen met poses en houdingen aannemen leuk vind. Maar op dat niveau blijft het natuurlijk een spelletje van actie en reactie.
Schat, ik zit 4 avonden in de week bij/met vrienden, daarnaast sport ik 2x per week en heb ik een baan die gemiddeld 45 uur per week in beslag neemt ;) Ik zit écht niet zielig thuis met als enig tijdverdrijf daten hoor :*
Sarcasme. Herken het.
pi_92975023
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Schat, ik zit 4 avonden in de week bij/met vrienden, daarnaast sport ik 2x per week en heb ik een baan die gemiddeld 45 uur per week in beslag neemt ;) Ik zit écht niet zielig thuis met als enig tijdverdrijf daten hoor :*
Jij heb zeker een schoonmaakster thuis en een extra dag!
UITGESCHREVEN
pi_92975056
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij heb zeker een schoonmaakster thuis en een extra dag!
Nee helaas, maar ik woon niet zo groot dus dat scheelt ;)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:33:08 #249
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92975304
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Wicked-Game het volgende:

Stairway is leuk overdag maar in de avond als stapavond is het niet mijn ding of eigenlijk ook wel niet mijn publiek denk ik wat er savonds headbangend rond stuiterd.
Stairway valt toch wel mee?

Beetje rockmuziek enzo? Misschien komt het omdat ik zelf ook vaker naar rockconcerten ben geweest dat het mij niet meer opvalt ofzo :)
pi_92976158
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Spirit82 het volgende:Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.

Zin om me te vergezellen dit carnaval? :9.
pi_92976236
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zin om me te vergezellen dit carnaval? :9.
Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijven :9
Sarcasme. Herken het.
pi_92976851
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijven :9
Normaliter gebruik ik deze bij een gebrek aan een date :@.

pi_92977410
Oh ik dacht dat de grap was: geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_92977472
:X
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:17:37 #255
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92977731
:@
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:23:18 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92978107
Ghe, mijn catwoman-kostuum is al in orde. In het kader van originaliteit.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:25:19 #257
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92978221
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Seven. het volgende:
Ghe, mijn catwoman-kostuum is al in orde. In het kader van originaliteit.
Pics :P
pi_92978630
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik dacht dat de grap was: geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... -O-
Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.
pi_92979188
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:43:16 #260
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_92979277
Zo willen ze je een nieuw abbo aansmeren
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_92979326
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Zo willen ze je een nieuw abbo aansmeren
Jou gedachten deel ik _O- Is ook echt te opzichtig
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:03:08 #262
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92980580
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren :')
:')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:14:44 #263
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92981212
quote:
Wat een etters... :{
pi_92981357
quote:
Dan doen vrouwen gewoon express ze kennen je gewoon, omdat het kan weet je wel.
UITGESCHREVEN
pi_92981640
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Wat een etters... :{
Etters he :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:24:03 #266
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92981787
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Etters he :P
Mjah, een beetje doorzichtig is het wel..
pi_92981967
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Mjah, een beetje doorzichtig is het wel..
Beetje jammer maar ach typeert wel een beetje hoe die sites te werk gaan.
pi_92982399
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.
Damnit, ik moet ook niet aan mijn eigen humor twijfelen ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:34:12 #269
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92982454
Geen date vanavond, Spirit? :P
pi_92982507
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Schilderijtje het volgende:
Geen date vanavond, Spirit? :P
Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg in *O*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:36:24 #271
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92982599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg in *O*
Gezellig! ^O^
Ik ga morgen eens kijken wat er hier te doen is in de buurt, zal mij benieuwen.
pi_92982765
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Gezellig! ^O^
Ik ga morgen eens kijken wat er hier te doen is in de buurt, zal mij benieuwen.
Met een date?! :o
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:40:02 #273
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92982837
Ik heb morgen een date met moeders
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:42:36 #274
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92982997
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Met een date?! :o
Neen! Lekker met vriendin, die ook sinds kort alleen is... *O*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:44:07 #275
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92983111
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Neen! Lekker met vriendin, die ook sinds kort alleen is... *O*
Trio :9
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:44:53 #276
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92983170
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Trio :9
:{
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:45:18 #277
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92983195
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

:{
-O-
pi_92983620
Damn skippy ze is 36.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:52:01 #279
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92983696
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef picardmike het volgende:
Damn skippy ze is 36.
Oh, jij mag blijven... O+
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:53:06 #280
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92983768
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef picardmike het volgende:
Damn skippy ze is 36.
Op een oude fiets... c_/
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:53:55 #281
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92983820
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Op een oude fiets... c_/
Deze fiets kan je toch niet aan, opbokken.
pi_92983861
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Oh, jij mag blijven... O+
Daar luister ik niet naar :{w
UITGESCHREVEN
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:56:05 #283
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92983967
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Daar luister ik niet naar :{w
Jij luistert nooit, so?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:09:29 #284
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92984874
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef Schilderijtje het volgende:

[..]

Deze fiets kan je toch niet aan, opbokken.
Dat zullen we nog wel eens zien :{w
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:09:45 #285
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92984892
Afwassen trut
pi_92987016
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja. Ik kijk Star Trek. Dat maakt mij nog geen nerd.

Ik begin jou steeds meer te mogen. :)
Heb zelf 7 seizoenen in de kast staan.
pi_92987453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik begin jou steeds meer te mogen. :)
Heb zelf 7 seizoenen in de kast staan.
Oh, mogen alleen nerds Star Trek kijken dan? ;(
pi_92987670
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, mogen alleen nerds Star Trek kijken dan? ;(
Eh nee? Ik vind t tof dat Seven ook Star Trek kijkt.
pi_92987828
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Eh nee? Ik vind t tof dat Seven ook Star Trek kijkt.
Hence the PI. Ik kijk het ook, want het is gewoon tof. O+
pi_92988104
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Hence the PI. Ik kijk het ook, want het is gewoon tof. O+
Sowwy.
Welke serie vind jij t leukst?
pi_92988266
quote:
LOL, kijkt iedereen hier nou ineens ook Star Trek?
pi_92988306
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Sowwy.
Welke serie vind jij t leukst?
The Original Series, The Next Generation, Deep Space Nine en met name Voyager natuurlijk.
pi_92988429
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:

[..]

The Original Series, The Next Generation, Deep Space Nine en met name Voyager natuurlijk.
Ik ben vooral NextGen fan maar daarmee ben ik opgegroeid, maar Voyager en DS9 vind ik ook cool.

Trouwens, mijn date is morgen, krijg ik net bevestigd. :) Heb er zin in.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:09:39 #295
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92988701
Spannend mevrouw_voor_jou! *O*
pi_92989271
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Spannend mevrouw_voor_jou! *O*
Ja best wel. Ik heb leuk mailcontact gehad met deze jongen dus ben heel benieuwd naar hoe hij in het echt is. :) Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:30:58 #297
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92990049
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja best wel. Ik heb leuk mailcontact gehad met deze jongen dus ben heel benieuwd naar hoe hij in het echt is. :) Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
Vind je het dan niet een beetje eng om iemand daar mee naar toe te nemen?
pi_92990485
quote:

[..]
Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
1 keer zelf meegemaakt en daar werd mijn date contant aangesproken door bekenden van haar. Die ze vervolgens ook nog niet eens afwimpelde. Na een half uur mijn jas gepakt en afgenokt
pi_92990541
quote:
Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
Ik ben niet echt een bartype, dus als ik een verkeerde kroeg voorstel dan heb ik slechte smaak?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:39:39 #300
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92990613
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

1 keer zelf meegemaakt en daar werd mijn date contant aangesproken door bekenden van haar. Die ze vervolgens ook nog niet eens afwimpelde. Na een half uur mijn jas gepakt en afgenokt
Oh, dat is wel heel a-sociaal... :o
pi_92990928
Hmm wat moet ik nu met mijn profiel... maand termijn afgelopen. Gelijk weg flikkeren of even laten staan... denk denk denk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')