Hmm, interesting! Voorkeur voor mannen of voor vrouwen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, ik val op heren en dames, straks wek je nog verwachten
Mijn gevoel heeft geen voorkeur, maar mijn hoofd zegt dat het makkelijker is met mannen te daten, dan hoef je ook niet steeds vanalles uit te leggen of kwijlende mannen weg te slaan. En het is makkelijker zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, interesting! Voorkeur voor mannen of voor vrouwen?
Maar het gaat toch over of je je gelukkig voelt bij iemand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft geen voorkeur, maar mijn hoofd zegt dat het makkelijker is met mannen te daten, dan hoef je ook niet steeds vanalles uit te leggen of kwijlende mannen weg te slaan. En het is makkelijker zoeken.
Ghe, herkenningquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft geen voorkeur, maar mijn hoofd zegt dat het makkelijker is met mannen te daten, dan hoef je ook niet steeds vanalles uit te leggen of kwijlende mannen weg te slaan. En het is makkelijker zoeken.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het voordeel dat ik zowel voor mannen als vrouwen gevoelens kan krijgen. En omdat het minder gecompliceerd is met mannen richt ik me daarop. Maar dat betekent niet als ik een leuke dame tegenkom ik haar laat lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Maar het gaat toch over of je je gelukkig voelt bij iemand?
Oh do tell, als het mogelijk is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het voordeel dat ik zowel voor mannen als vrouwen gevoelens kan krijgen. En omdat het minder gecompliceerd is met mannen richt ik me daarop. Maar dat betekent niet als ik een leuke dame tegenkom ik haar laat lopen.
Ik heb pas nog een hele leuke situatie gehad daarmee.
Oh nee! Ze heeft het gezien!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je het nou niet had gezegd had ik de volgende post niet gezien:
[..]
Slaat echt nergens op.. En geeft voor mij alleen maar meer aan dat je jezelf probeert te verdedigen terwijl je weet dat ik eigenlijk wel een punt heb.. (En dan maar met dit soort lompe uitspraken komt)
Ja, vertel eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh do tell, als het mogelijk is...
Ik was in een café, daar speelde een bandje. Ik vond de drumster erg gaaf, en aantrekkelijk. Dus na het optreden ging ik erop af. Tijdje mee gepraat en dat klikte wel, toen weer even bij mijn vrienden gaan staan. Ik zag dat ze steeds met een ander bandlid praatte, en besloot bij hem te peilen of ze single was of niet. Ik heel stoer 'Zeg, als ik die drumster van jullie om haar nummer vraag, zou ze het dan geven?' wink wink nudge nudge. Zegt ie 'waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?" Ik nog steeds stoer 'nou eigenlijk wel iets meer'. Zegt hij 'nouja, dat wordt lastig want het is mijn vriendin'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh do tell, als het mogelijk is...
Geweldig!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was in een café, daar speelde een bandje. Ik vond de drumster erg gaaf, en aantrekkelijk. Dus na het optreden ging ik erop af. Tijdje mee gepraat en dat klikte wel, toen weer even bij mijn vrienden gaan staan. Ik zag dat ze steeds met een ander bandlid praatte, en besloot bij hem te peilen of ze single was of niet. Ik heel stoer 'Zeg, als ik die drumster van jullie om haar nummer vraag, zou ze het dan geven?' wink wink nudge nudge. Zegt ie 'waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?" Ik nog steeds stoer 'nou eigenlijk wel iets meer'. Zegt hij 'nouja, dat wordt lastig want het is mijn vriendin'.
Toen heb ik hem gecomplimenteerd met zijn goede smaak en beloofd haar met rust te laten.
OK OK.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef Schilderijtje het volgende:
SEVEN! HUSH! Verdomme...geef nou geen voer...
Hahahaha, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt maar ik durf ook niet echt op meisjes af te stappen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was in een café, daar speelde een bandje. Ik vond de drumster erg gaaf, en aantrekkelijk. Dus na het optreden ging ik erop af. Tijdje mee gepraat en dat klikte wel, toen weer even bij mijn vrienden gaan staan. Ik zag dat ze steeds met een ander bandlid praatte, en besloot bij hem te peilen of ze single was of niet. Ik heel stoer 'Zeg, als ik die drumster van jullie om haar nummer vraag, zou ze het dan geven?' wink wink nudge nudge. Zegt ie 'waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?" Ik nog steeds stoer 'nou eigenlijk wel iets meer'. Zegt hij 'nouja, dat wordt lastig want het is mijn vriendin'.
Toen heb ik hem gecomplimenteerd met zijn goede smaak en beloofd haar met rust te laten.
Nee natuurlijk niet. Maar ook op een lesbo-party stap ik niet echt op vrouwen af hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het gaat erom hoe je t oppakt. Ik vind het niet erg als blijkt dat een meisje hetero is, of bezet is. Maakt haar niet een minder leuke meid. En ik schaam me er ook niet voor, het betekent toch alleen dat ik een bepaalde smaak heb?
Waarom niet? Ik krijg meestal relaxte reacties. En als een vrouw naar reageert, neerbuigend ofzo, dan zegt dat toch iets over haar en niet over jou? Als je het verder netjes houdt is het toch niet erg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK OK.
[..]
Hahahaha, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt maar ik durf ook niet echt op meisjes af te stappen om eerlijk te zijn.
Op zich heb ik best een aardige gaydar, het meisje in kwestie was denk ik ook bi. Maar naar lesbo feesten ben ik nog nooit geweest, is dat wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ook op een lesbo-party stap ik niet echt op vrouwen af hoor.. Kan ik je wel aanraden trouwens om eens naartoe te gaan. Je ontwikkelt er een scherpere gaydar door.
Ik weet het. Maar met vrouwen vind ik het moeilijk om het gesprek op gang te houden vaak. Met mannen blijf ik gewoon dom ouwehoeren en ben ik mijn onbenullige zelfje gewoon. Met vrouwen ben ik veel eerder geneigd om op mijn woorden te letten omdat vrouwen nu eenmaal rapper aanstoot nemen van mijn gedrag, denk ik dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik krijg meestal relaxte reacties. En als een vrouw naar reageert, neerbuigend ofzo, dan zegt dat toch iets over haar en niet over jou? Als je het verder netjes houdt is het toch niet erg.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik krijg meestal relaxte reacties. En als een vrouw naar reageert, neerbuigend ofzo, dan zegt dat toch iets over haar en niet over jou? Als je het verder netjes houdt is het toch niet erg.
Ik ken dat gevoel wel een beetje, ik kan ook beter omgaan met mannen. Maar ik ben niet onzeker in die dingen dus dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar met vrouwen vind ik het moeilijk om het gesprek op gang te houden vaak. Met mannen blijf ik gewoon dom ouwehoeren en ben ik mijn onbenullige zelfje gewoon. Met vrouwen ben ik veel eerder geneigd om op mijn woorden te letten omdat vrouwen nu eenmaal rapper aanstoot nemen van mijn gedrag, denk ik dan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
Zometeen dus maar even een sms sturen
Kweenie, had de indruk dat hij me wilde zoenen bij het afscheid en hij keek wel erg verliefd, dus ik denk het eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar ging zijn uberenthousiasme. Had hij tijdens de date nog niets door dan?
Ugh ja. Té enthousiast is ook niet bijster aantrekkelijk, tenzij het 100% wederzijds is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kweenie, had de indruk dat hij me wilde zoenen bij het afscheid en hij keek wel erg verliefd, dus ik denk het eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |