Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lol, daarom ben ik nu weer op zoek naar mijn toekomstige ex..
Daar ben ik ook niet bang voor, maar in iedergeval bedankt voor je medeleven..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Je weet jezelf uitstekend te verkopen, dus dat moet helemaal goedkomen
Zeer vervelende eigenschap. Ik heb ze geprobeerd op te voeden hierin, maar lukt helaas nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Verklaar je nader, hoe moeten we dat "eerst eens" interpreteren? Eerst eens msnen voor het neuken?
Nog een leuke link om ondersteuning te krijgen bij de keuze op de dates. In het bijzonder ook voor de veel-daters zoals Kasta, Silenus en Spirit
37quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?
hosselqueenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon in 1 adem genoemd met Kasta en Silenus? Ben ik dan de vrouwelijke variant van deze hosselkoningen?
Ik weet niet of ik daar gelukkig van word..
Edit: grappig artikel wel! Ik heb geen idee alleen hoe vaak ik heb gedate, maar volgens mij zit het dicht tegen de 37 aan dus binnenkort zal ik moeten kiezen begrijp ik. Maar ik wil nog helemaal niet![]()
Nu is de vraag hou je dit dan ook vast....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:02 schreef kastanova het volgende:
Ik ben zelfs al een beetje verliefd.
Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen
Dat je überhaupt al die namen nog weet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even snel wat namen opgeschreven en kom uit op een stuk of 30 internetdates afgelopen anderhalf jaar. Vind het eigenlijk nog wel meevallen
Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nogal wat de revu laten passeren, nu is meer de vraag ben je nou een moeilijk persoon of waren die kerels stuk voor stuk kneuzen.
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt al die namen nog weet!
Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd geweest, had een relatie van bijna 10 jaar. Dan heb je wel even tijd nodig om jezelf weer te leren kennenHeb het eerste jaar voor de lol gedate. Met 2 mannen die ik niet via internet kon, heeft het een paar maanden geduurd. Nu ben ik wel wat serieuzer, maar ik weet meestal na 2 dates wel dat iets niet gaat werken en dan kap ik het ook meteen af. Ik date omdat het leuk is en omdat ik graag nieuwe mensen leer kennen en alle opties open houdt. Als ik verliefd word is dat top, maar dat word ik niet zo snel
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Spirit82 het volgende:
Lijkt me logisch? Ik spreek alleen af met mannen die me interesseren.
Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebiedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jong getrouwd dus, in wezen dan nog te weinig echt genoten. En klopt naast daten leer je ook mensen kennen die meer in de friendszone belanden. Tja jij weet zelf uiteraard wat beste voor je is.
Misschien is dat vrouw-eigen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
Excel sheetje ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat je anderhalf jaar later hun namen nog weet op te rakelen.
Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.quote:
Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien is dat vrouw-eigen?Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk
Klinkt allemaal wel logisch, en inhalen had je direct moeten doen. En dan ben ik niet eens getrouwd geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Precies, dus heb even wat ingehaald op dat gebiedEn heb inderdaad nog steeds vriendschappelijk contact met een aantal dates en een aantal gasten die zelfs voor de date al in de friendszone beland zijn.
Je herinnert je mij niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij kan je nog zo interessant zijn.. ik vergeet heeeeel snel namen. Ook al heb je tig keer aan m'n bureau gestaan en heb ik tig keer je naam gevraagd op welke naam ik de mail moet zoeken. I don't remember it. Zelfde met mensen die ik leer kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |