SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:
En hoe vaak heeft men mij, in de nota bene 11(!) jaar dat ik op Fok zit, ooit kunnen betrappen op onwaarheden? 0,0 keer.
0,0 leugens in elf jaar tijd tegenover meerdere keren lulkoek in 1 topic.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kunnen we op zijn minst vaststellen dat er nog wel een verschil bestaat tussen enerzijds iemand meermaals IRL te hebben meegemaakt, en anderzijds iemand alleen maar van posts op Fok! kennen?
Ik durf namelijk de stelling wel aan dat we het hier hebben over een verschil van dag vs. nacht. Je hebt nota bene zélf verkondigd dat jij heel anders bent IRL dan hier op Fok, dus dat we het hier weleens over een wezenlijk verschil kunnen hebben lijkt me buiten kijf - en dan ga jij er, in je onmetelijke volgestudeerde wijsheid, een psychologische assertie van maken, gebaseerd op louter Fok!posts. OP FOK! POSTS!!!!.
Dude, really.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef kastanova het volgende:
Nou euuuh, nee hoor... Kijk, daar ga je alweer de fout in.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, kleine kans dat het dat echt is; meest gehoorde reactie bij de eerste date is namelijk dat ze me veel aardiger/relaxter vinden dan verwacht.
Schijnt ook echt een wereld van verschil te zijn als je m'n domme hoofd er bij ziet.
Online gesprekken: Continu beledigde mensen en confrontaties
Real life gesprekken: Echt nóóit beledigde mensen of confrontaties.
Het zal enigszins verrassend zijn, maar ik schijn een heel zachtaardige uitstraling cq. persoonlijkheid te hebben en dat gecombineerd met het feit dat men snel genoeg weet dat ik geen kwaads in de zin heb, zorgt er voor dat ik in real life echt nóóit gezeik krijg (tenzij ik er zin in heb natuurlijk)
Maar hé, misschien is het dan dus wel juist het contrást tussen het online opgedane beeld en de realiteit waardoor de dates het zo interessant vinden.
Geen ervaring mee....quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij moet het #96 zijn.... maar goed.
OT: volgens mijn manager moet ik het eens via Parship proberen, heeft iemand daar ervaring mee?
Ja. Veel hoger opgeleiden. Geen berichtjes a la 'hey moppie'. Maar ik zou er nooit meer zoveel geld aan uitgeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij moet het #96 zijn.... maar goed.
OT: volgens mijn manager moet ik het eens via Parship proberen, heeft iemand daar ervaring mee?
Of course. Want ook hij is voorspelbaar. Geen reactie = toegeven dat hij zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt (tenslotte 0,0 leugens in 11 jaar fok). Reactie = toegeven dat hij zich aangesproken voelt. Geen zorgen lieverds, alle mannen in dit topic zijn betere catch dan hij is. Kasta heeft tenslotte al toegegeven dat een eikel zijn eigen onbetrouwbaarheid nooit zou toegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:
Voorspelling: nu gaat Kasta met een heel (op het oog vrij aannemelijk lijkend) lulverhaal komen waaruit blijkt dat hij toch echt gelijk heeft en wij dit toch weer allemaal verkeerd zien.
Hij is smóóth jonguh!
OT: Gisteren aan een nieuwe baan begonnen, terwijl ik m'n oude (parttime) baan aanhoud. Ga naar 50u per week werk, dat kan m'n bourgondische lichaam nog even niet aan dus ik heb weinig fut om te daten.Werk/vrienden gaan even voor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:19 schreef Seven. het volgende:
Maar hey, hij is verbaal dusdanig sterk dat ik uiteindelijk als de borderliner geportretteerd wordt, terwijl hij het lieve verbaal te sterke schatje is. Maar hij is HONDERD PROCENT te vertrouwen, ECHT WAAR!!!!!
Mark my words.
Ik zal het eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:26 schreef Seven. het volgende:
Oh by the way; zelfs is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:
1. altijd gelijk heeft
2. elke vrouw in bed kan krijgen (behalve toen ik hem blokkeerde op msn wegens enkel domme praatjes van zijn kant tijdens een uur durend gesprek via MSN ooit eens 3 jaar geleden (waarom herinner ik me dit) maar ook dáaárvoor is een perfect logische verklaring, want uiteraard ben ik maar domme borderliner)
Mark my words.
Excuses alvast voor spelfouten etc. etc. Niets, maar dan ook NIETS ontsnapt aan zijn aandacht en/of mensenkennis.
Wie niet? En logisch ook. Hij ís een markant figuur op fok. En dat alleen al is kudo's waard.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de gaten houdenHeb zo mijn eigen mening gevormd in die bijna 4 jaar hier
Ben je nu al zo diep gezonken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
Yo, ik ben parship-moe. Het leek echt heel veelbelovend te zijn maar na een week of 4 amper berichtjes meer, de interessantste mannen zijn al 'op' etc. Zouden ze moeilijk doen als ik een mailtje stuur om te switchen naar gay-parship?
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Seven. het volgende:
Yo, ik ben parship-moe. Het leek echt heel veelbelovend te zijn maar na een week of 4 amper berichtjes meer, de interessantste mannen zijn al 'op' etc. Zouden ze moeilijk doen als ik een mailtje stuur om te switchen naar gay-parship?
Werd toch niks want ik zoek een botergeile negerin....... :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alphamannetje met een badass reputation maar wel een lief karakter en zachtaardig...
Iemand die op mij lijkt eigenlijk.quote:
Ik ben biseksueel dus zo gek zou zo'n verzoek niet zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je nu al zo diep gezonken?
Huh beledigd door dat je een jonge gast had afgeschreven.... kan aan mij liggen maar ben nergens door beledigd hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel dus zo gek zou zo'n verzoek niet zijn.
Amai, jij bent precies wel beledigd door het feit dat ik die jonge gast afgeschreven heb, of niet?![]()
.
Je zoekt een soort kloon van mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef Seven. het volgende:
Iemand die op mij lijkt eigenlijk.
-dezelfde humor
-graag reizen (of eerder emigreren eigenlijk)
-gaat fluitend naar zijn werk (of trekt zijn conclusies)
-ongeveer even intelligent/dom als ikzelf
-ziet er leuk uit (maar GEEN mooiboywant daar ben ik te onzeker voor en zelf ook niet de knapste)
-wil misschien wel kinderen ooit (net als ik)
-OPTIMIST. Ik kan echt niets met pessimisten
-relativeert makkelijk, is niet snel boos of beledigd
Zoiets.
Ik zei toch al dat ik altijd al een virtueel oogje op je had?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zoekt een soort kloon van mij?
Het gaat mis bij het feit dat ik heel rap iemand leuk kan vinden maar dat ik in de praktijk nog maar een paar mensen tegen ben gekomen die ook daadwerkelijk zo zijn. Ik weet het niet zo goed eigenlijk. Onder de reizigers vind je maar weinig mensen die echt een relatie zouden willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Huh beledigd door dat je een jonge gast had afgeschreven.... kan aan mij liggen maar ben nergens door beledigd hoor.
Je lijstje is nog niet eens zo gek... waar gaat het nu mis?
Nee jij bent lekker betrouwbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:19 schreef Seven. het volgende:
Maar hey, hij is verbaal dusdanig sterk dat ik uiteindelijk als de borderliner geportretteerd wordt, terwijl hij het lieve verbaal te sterke schatje is. Maar hij is HONDERD PROCENT te vertrouwen, ECHT WAAR!!!!!
Mark my words.
Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Dizorn het volgende:
Maar aan de andere kant heeft hij dit dus niet echt geprobeerd, dus moet er toch iets zijn waardoor hij het niet deed. En aangezien hij enthousiast was lag het daar niet aan he
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker betrouwbaar.
Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Heb het hem net via msn verteld en hij biedt zijn excuses aan voor zijn afstandelijkheid en gaf ook inderdaad aan dat daar een reden voor is. Had niks te maken met het feit dat ik me gewoon niet tot hem aangetrokken voel, maar wel grappig dat jij en hij nu hetzelfde zeggen
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het niet geprobeerd dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"
Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenGa ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwd
Maar je bent niet tot een relatie in staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent niet tot een relatie in staat.
Jullie verdienen elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Schilderijtje het volgende:
Zitten we nu hier?![]()
Ik ga even ander deel doorlezen van Spirit d'r verhaal...
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wending
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?
Oh well, shit happens.
Al wel een sms gestuurd?
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde man
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!
NEXT!
Oeh! Lekkel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogen
Hou ons vooral op de hoogte!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, ja! En 26Precies het goede jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |