Trueness, right there.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gaat ons niks aan...![]()
Daarom heet het PM...
Wil wel weten van Spirit of je een lekker dinky bent...
Maar dat doe ik ook lekker per PM...
Ach je had bijn mij ook al lopen lurken!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn eigen plaatje gekregen...
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je had bijn mij ook al lopen lurken!
Is een fotoboek geen idee dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Tuurlijk! Is toch leuk een gezicht bij de poster te hebben...?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, ik reageerde nooit op profielen zonder foto's, zonder tekst of inhoud... daar ga ik de moeite niet voor nemen. En dan nog snappen sommige dat niet
Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Iemand85 het volgende:
Tis toch ook gewoon kansloos dat je je inschrijft op een datingsite en dan geen foto plaatst, wat heb je dan te verbergen?
Met een kloon? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is een fotoboek geen idee dan?
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:17 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Niet zo simpel doen - niet iedereen is heftruck chauffeur of houtbewerker.
Had een date met een psychologe die psychopaten behandelde. En dan geen gevalletjes Seven, maar gevalletjes Hannibal Lecter. Mooie chick ook - maar ze vond het niet zo nodig om vindbaar te zijn op RP. Foto op verzoek, en ze benaderde liever zelf.
Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
Met een kloon? Ik denk het niet.
Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, is meer uitzondering en zal in profiel hebben gestaan.
Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus dit is een kloon-account? Lame. Maar uiteraard wel benieuwd van wie!
Een grote vleeskeuring!quote:Idd. Over het algemeen willen mensen gewoon je tronie kunnen aanschouwen op zo'n datingsite-profiel, het blijft tenslotte een beoordeling.
Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoezo lame? Mijn relatie is nog niet zo lang uit, als vrienden uit elkaar en hij weet dat ik date, alleen ik hoef het niet in zijn gezicht te smeren...
Vind het wel goed zo...
Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.quote:Een grote vleeskeuring!
En ik doe gezellig mee deze keer.
I know. Maar wil er ook over kunnen praten, en dat werkt uitstekend hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fair enough. Kloons hebben de connotatie van 'spelletjes spelen' vind ik, vandaar lame. Maar eigenlijk was het om een beetje te stangen.
Oh Natuurlijk moet je naar inhoud kijken.quote:Dat is het zeker, zo werkt het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat je daarna niet naar inhoud zou kijken.
Nou, nog simpeler eigenlijk..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:
Voorspelling: nu gaat Kasta met een heel (op het oog vrij aannemelijk lijkend) lulverhaal komen waaruit blijkt dat hij toch echt gelijk heeft en wij dit toch weer allemaal verkeerd zien.
Hij is smóóth jonguh!
Ach ja.. je schrijft "zegd" ten minste nog met een "g" en niet met "ch". Maar moet er wel van huilen, sorry hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef Iemand85 het volgende:
Wat schilderijtje al zegd, eerst kijken naar de schil dan de inhoud.
Ik denk wel dat het per persoon afhankelijk is hoe belangrijk het is, ik bedoel als je zelf wel bezig bent met je uiterlijk (sport school voor mannen niet te veel bier etc. en mooie kleding makeup voor vrouwen) dan kijk je daar ook naar.
Kijk mijn toekomstige vriendin moet toch echt beide hebben, leuk om te zien en inhoud hebben.
*kuch, als ik zo vrij mag zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, nog simpeler eigenlijk..
Ik heb het daarbij immers létterlijk over het contrast tussen het bééld dat men online over me hebben en de mening die in real life aangepast wordt.
"Kleine weggevertjes" (. ) daarbij zijn bijvoorbeeld ook het gebruik van woorden als "men verwácht" en "online opgedane bééld."
Kom, kom kinders, dat konden jullie toch zelf ook wel lezen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach ja.. je schrijft "zegd" ten minste nog met een "g" en niet met "ch". Maar moet er wel van huilen, sorry hoor.
But wait :-o.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Seven. het volgende:
Zullen we dit deel maar ontopic blijven? De vraag of ik borderline heb omdat ik erg impulsief ben en mezelf vaak tegenspreek is niet bepaald.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Seven. het volgende:
Wat ik wel vast wil ontkrachten is dat kasta nooit liegt/zichzelf tegenspreekt:
[..]_! Hypocriet onding ben je toch ook, hè?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:17 schreef Seven. het volgende:
Of course. Want ook hij is voorspelbaar. Geen reactie = toegeven dat hij zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt (tenslotte 0,0 leugens in 11 jaar fok). Reactie = toegeven dat hij zich aangesproken voelt. Geen zorgen lieverds, alle mannen in dit topic zijn betere catch dan hij is. Kasta heeft tenslotte al toegegeven dat een eikel zijn eigen onbetrouwbaarheid nooit zou toegeven.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:19 schreef Seven. het volgende:
Maar hey, hij is verbaal dusdanig sterk dat ik uiteindelijk als de borderliner geportretteerd wordt, terwijl hij het lieve verbaal te sterke schatje is. Maar hij is HONDERD PROCENT te vertrouwen, ECHT WAAR!!!!!
Mark my words.
Nah okay.... Je eigen voorstel 3 keer onderuit schoppen, dat kan... Maar nu is het kennelijk toch echt "genoeg met de open kaart".quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:26 schreef Seven. het volgende:
Oh by the way; zelfs al is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:
1. altijd gelijk heeft
2. elke vrouw in bed kan krijgen (behalve toen ik hem blokkeerde op msn wegens enkel domme praatjes van zijn kant tijdens een uur durend gesprek via MSN ooit eens 3 jaar geleden (waarom herinner ik me dit) maar ook dáaárvoor is een perfect logische verklaring, want uiteraard ben ik maar domme borderliner)
Mark my words.
Excuses alvast voor spelfouten etc. etc. Niets, maar dan ook NIETS ontsnapt aan zijn aandacht en/of mensenkennis.
Zatte edit:
Moest ik nog mogelijk geschut over het hoofd zien: people change, MLI zal zichzelf altijd wel tegenspreken en ja sorry, mijn IQ is slechts 117 en inderdaad, ik ben met veel mannen de koffer in gedoken omdat ik weinig zelfrespect over heb op gebied van relaties (wie in dit topic heeft dat nu wél? We zitten allemaal op fucking knuz/parship/whatever. En de MLI kaart is makkelijker dan de Seven. kaart). Ik bén inderdaad dronken momenteel dus zeg ik er ook vast bij dat ik mezelf vaak tegenspreek omdat ik inderdaad snel van gedachten verander (ZIE JE WEL!!! BORDERLINE!!!!!) en niet zo heel vaak overtuigd ben van de dingen die ik impulsief zeg op fok. Als we dan toch open kaart spelen.
Oh Joyce (voorspelbare actie): nog meer bijval voor kasta en wie weet mag jij ook je beentjes spreiden voor hem. Een date in het kader van 'bewijzen dat hij ECHT HONDERD PROCENT betrouwbaar, leuk en lief is'. Voor jou 200 anderen, hoop dat je je speciaal zult voelen.
. Goed in bed zal hij zeker zijn, dat kan ik je wel garanderen.
Edit2: dat gesprek is 4 jaar geleden. Ik wacht nog op de 'je bent rancuneus-kaart zoals die ook bij Evienne getrokken werd).
Genoeg open kaart nu.
Nah, heb je het toch nog 17 minuten vol weten te houden bij je 6e poging meisje...quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:43 schreef Seven. het volgende:
Wie niet? En logisch ook. Hij ís een markant figuur op fok. En dat alleen al is kudo's waard.
Maar mensen die hun eigen gebreken niet toegeven, falen keer op keer. Daarin heb ik toch een dikke voorsprong op hem.
Die "alhoewel" is de keywordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:00 schreef Schilderijtje het volgende:
*kuch, als ik zo vrij mag zijn...![]()
Jij bent anders irl (alhoewel, volgens mij net zo duidelijk) , maar dat betekend dat iemand anders dat toch ook kan hebben?
Ik snap 'm!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die "alhoewel" is de keyword.
Omdat er zo'n contrast ontstaat tussen de mening die men ónline over me had en die in real life, dénkt men dus dat het komt omdat ík me anders gedraag.
Gaat men echter daadwerkelijk op zoek naar verschillen, dan blijken die er in zijn geheel niet te zijn en blijkt het dus alleen in hun hoofd af te spelen.
Alhoewel ik daar wel bij dien te vermelden dat de mate van contrast evenredig loopt met de mate van intelligentie en mensenkennis van de personen die ik ontmoet.
De echte josti's zou ik dan ook met gemak wijs kunnen maken dat het m'n nét die dag voor de date losgesneden Siamese tweelingbroer was die de posts plaatste.
Het zou juist des te slechter zijn als je online anders voor zou doen dan in het echt. Dat tast ook je geloofwaardigheid aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die "alhoewel" is de keyword.
Omdat er zo'n contrast ontstaat tussen de mening die men ónline over me had en die in real life, dénkt men dus dat het komt omdat ík me anders gedraag.
Gaat men echter daadwerkelijk op zoek naar verschillen, dan blijken die er in zijn geheel niet te zijn en blijkt het dus alleen in hun hoofd af te spelen.
Alhoewel ik daar wel bij dien te vermelden dat de mate van contrast evenredig loopt met de mate van intelligentie en mensenkennis van de personen die ik ontmoet.
De echte josti's zou ik dan ook met gemak wijs kunnen maken dat het m'n nét die dag voor de date losgesneden Siamese tweelingbroer was die de posts plaatste.
Oh, ik vind Seven ook wel een lachen mens hoor en ik kan ook wel met enige zekerheid stellen dat ze dat ook van mij gaat vinden. Hell, ik durf zelfs wel te beweren dat ze haar leven om gaat gooien na een driedaagse sessie met mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik snap 'm!
Maar blijf Seven gewoon aardig vinden online.![]()
Hoe is het met jou hot-date?
Klinkt als een verkapte uitnodiging...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, ik vind Seven ook wel een lachen mens hoor en ik kan ook wel met enige zekerheid stellen dat ze dat ook van mij gaat vinden. Hell, ik durf zelfs wel te beweren dat ze haar leven om gaat gooien na een driedaagse sessie met mij.
Ben benieuwd hoe je dit weekend gaat INvullen..quote:De hot-date komt vanavond na haar werk deze kant op voor weer een weekend.
Don't go there...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Iemand85 het volgende:
zozozo wel erg zelfverzekerd en arrogant.
Inderdaad... Waarbij je vervolgens in real life ongenadig hard door de mand valt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Het zou juist des te slechter zijn als je online anders voor zou doen dan in het echt. Dat tast ook je geloofwaardigheid aan.
Waarom mag je geen zelfverzekerheid hebben? En ben je zelfverzekerd dan ben je weer arrogant. Is mij ook wel eens verweten, zelfs door mijn eigen baasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Iemand85 het volgende:
zozozo wel erg zelfverzekerd en arrogant.
Daar heb ik toch wel zo de schijt aan...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef kastanova het volgende:
Een veelvoorkomende zijn bijvoorbeeld 'bedenktijd-rek-woorden' als "Ja, nou, ja" of zomaar iets uit hun tas of van de tafel oppakken wanneer je ze "dwingt" een nieuw vervolg aan de leugen te plakken.
Daarom is ze ook jouw beste vriendin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat mijn beste vriendin en ik dus totale tegenpolen daarin zijn. Heerlijk! Alles wat zij aantrekkelijk vindt, vind ik iiieeeeeewwww en omgekeerd
Moet je nagaan hoevaak het mij verweten wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom mag je geen zelfverzekerheid hebben? En ben je zelfverzekerd dan ben je weer arrogant. Is mij ook wel eens verweten, zelfs door mijn eigen baas
Wat? Het iemand dwingen leugen op leugen te stapelen of een dergelijke tijdrek-tactiek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Daar heb ik toch wel zo de schijt aan...![]()
Excuses voor de taal, maar walging maakt zich meester...![]()
Brr...
Tja, moet je voor de grap de bijbel eens lezen en gaan turven hoe vaak God en Jezus daar zelf in genoemd worden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef LostInSpace het volgende:
kastanova vindt het leuk om over zichzelf te praten.
De tactiek, spring ik echt uit mijn vel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat? Het iemand dwingen leugen op leugen te stapelen of een dergelijke tijdrek-tactiek?
Hebben die zelf de bijbel geschreven dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, moet je voor de grap de bijbel eens lezen en gaan turven hoe vaak God en Jezus daar zelf in genoemd worden...
Dude, je gaat geheel voorbij aan het causaal verbandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef LostInSpace het volgende:
Hebben die zelf de bijbel geschreven dan?
Mweh, ik heb eerder het idee dat Jezus een beetje voortborduurde op mijn glorie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Iemand85 het volgende:
Jij vergelijkt jezelf dus met god en jezus
Tsja zo gaat dat meestal. Iemand doet iets geweldigs en vervolgens gaan anderen daarover schrijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef kastanova het volgende:
Dude, je gaat geheel voorbij aan het causaal verband.
Als god de bomen (of rotsen, whatever) en daarmee dus ook het papier nooit gecreëerd had, kón men immers niet eens iets schrijven.
Oud nieuws kasta, oud nieuws.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
But wait :-o.
[..]
[..]
[..]
[..]
Nah okay.... Je eigen voorstel 3 keer onderuit schoppen, dat kan... Maar nu is het kennelijk toch echt "genoeg met de open kaart".
Or isn't it?.
[..]
Nah, heb je het toch nog 17 minuten vol weten te houden bij je 6e poging meisje...
Klinkt betreurenswaardig, maar is het niet...
Da's immers toch al een minuut of 10 meer dan ze vroeger vol hield.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik snap 'm!
Maar blijf Seven gewoon aardig vinden online.![]()
Hoe is het met jou hot-date?
Sure. Maar op basis van je postgeschiedenis besluit ik dan maar dat jij de moeite niet bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, ik vind Seven ook wel een lachen mens hoor en ik kan ook wel met enige zekerheid stellen dat ze dat ook van mij gaat vinden. Hell, ik durf zelfs wel te beweren dat ze haar leven om gaat gooien na een driedaagse sessie met mij.
De hot-date komt vanavond na haar werk deze kant op voor weer een weekend.
Waar doel je op?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:47 schreef LostInSpace het volgende:
@Seven, gaat het wel?![]()
*zat dit topic met verbazing te lezen*
Leuke kleren vind ik belangrijk. Kan echt behoorlijk afknappen op een man die zichzelf niet goed kan kledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef Schilderijtje het volgende:
Als jullie nou een date hebben, waar letten jullie op?
Op bepaalde trekken van iemand?
Of...?
Ik kijk altijd naar hoe iemand zijn handen gebruikt...
En hoe hij zijn voedsel naar binnen werkt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |