Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien is dat vrouw-eigen?Of ik heb gewoon een ontzettend goed geheugen natuurlijk
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, misschien zegt het meer over mij - betekent het dat ik mensen niet (zo) lang met me meedraag als het contact voorbij is.
Merk je nou ook, dat het bij ieder volgend contact makkelijker wordt om een reden te vinden dat diegene het (weer) niet is, omdat je al zo lang in die 'next please'-modus zit?
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien als ik heeeel hard na denk en tig pogingen mag doen
Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken
Nou sorry hoor Majesteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen office op mn pc. Heb even het kladblok geopend en ben gaan schrijven. Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.
ik had het over je naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Meet in Utrecht bij Stairways vorig jaar. We hebben zo ongeveer de hele dag samen opgetrokken
Oohhh ik dacht alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik had het over je naam
Dit wist ik nog wel
Je laat je verplichtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil het woord Stairway niet meer horen, moet er morgen heen verplicht! En heb er totaal geen zin in
Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
Oohhh ik dacht alJe hebt me als het goed is op msn staan, dus je kunt spieken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mijn grootste afknapper? Een man die tijdens het uitgaan een jonge jenever bestelde.
Need I say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die ik nooit spreek gooi ik er altijd uit
Kan ik wel jaloers op zijn eigenlijk; ik heb vaak dat ik gegroet word in de stad of zo, en met de beste wil van de wereld niet weet wie dat nou weer was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, ja, misschien draag ik mensen wel lang mee, maar daar heb ik verder niet echt last van ofzo. Daarnaast heb ik gewoon een goed geheugen voor bepaalde zaken, waaronder dus mensen. Ik heb ook heel vaak dat een naam of gezicht me bekend voor komt en dan blijf ik net zo lang doordenken tot ik weet waarvan
Ook dan kan je tè vast in de 'next please'-modus zitten. Als de voorbijgetrokken stoet al zo lang was, is het redelijk om aan te nemen dat er nog meer kunnen volgen, en daar kan het Absolute Godswonder Plus tussen zitten die er nu nog steeds niet was... zoiets.quote:Nope, ik merk juist dat ik serieuzer word.
Lang verhaal kort makend, ex-collega's geven feestje dus ik was uitgenodigd met de nadruk wel op locatie nog onbekend. Nou die is nu wel bekend en ik word er niet vrolijk van....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je laat je verplichtenAlles is een keuze!
Mn laatste date had praktisch dezelfde naam als de stucadoor die 4 jaar geleden ons huis had gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ik wel jaloers op zijn eigenlijk; ik heb vaak dat ik gegroet word in de stad of zo, en met de beste wil van de wereld niet weet wie dat nou weer was..
[..]
Ook dan kan je tè vast in de 'next please'-modus zitten. Als de voorbijgetrokken stoet al zo lang was, is het redelijk om aan te nemen dat er nog meer kunnen volgen, en daar kan het Absolute Godswonder Plus tussen zitten die er nu nog steeds niet was... zoiets.
Maar vind je dit geen verspilling van je tijd dan? Met mensen daten waarvan je er 9 van de 10 wegdumpt. Kan je dan niet beter eerst zorgen dat je middelen vind waardoor je wel een goede partner kan herkennen. Ik zou me rotergeren, dweilen met de kraan open. Maar misschien streelt het je ego, dan zou ik denken: Wat heb ik eigenlijk aan deze ego?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn laatste date had praktisch dezelfde naam als de stucadoor die 4 jaar geleden ons huis had gedaanKwam er na een uur denken pas achter
MIsschien wel, maar ik neem gewoon geen genoegen met minder. Het aanbod van mannen blijft groot. Waarom zou ik moeten kijken of een relatie werkt als ik me in de eerste plaats al niet tot iemand aangetrokken voel? Waarom zou ik iemand een kans moeten geven als ik me bij date 2 al begin te ergeren? Etc. Misschien noem jij dat de next-modus, ik noem het common sense. Heb geen zin om veel tijd te investeren als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken.
Totaal niet. Ik date omdat ik iemand er leuk uit vind zien op zijn foto en omdat ik leuk met hem kan kletsen via msn of telefoon. Dan wil ik weten of die persoon in het echt óók leuk is. Waarom is dat tijdsverspilling? Ik vind het juist leuk en ja, tuurlijk streelt het ook je ego. Maar ik zie daar geen probleem in. De mannen in kwestie kunnen net zo hard op mij afkappen als ik op hen. Het is ook niet zo dat ik mijn week vul met daten hoor, maar 1 á 2 avonden in de week dat ik niks beters te doen heb... why not?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar vind je dit geen verspilling van je tijd dan? Met mensen daten waarvan je er 9 van de 10 wegdumpt. Kan je dan niet beter eerst zorgen dat je middelen vind waardoor je wel een goede partner kan herkennen. Ik zou me rotergeren, dweilen met de kraan open. Maar misschien streelt het je ego, dan zou ik denken: Wat heb ik eigenlijk aan deze ego?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen hier echt wezenlijk hun ego mee opkrikken of als tijdverdrijf zien. Kan je toch beter investeren in hogere doelen voor jezelf?
Hey, geen reden om iets te verdedigen hoor. Uiteraard heb je hier helemaal gelijk in (en al vond ik dat niet: big deal). Ik bedoel echt niet te zeggen dat je allang had moeten kiezen als er 30+ gegadigden zijn geweest. Integendeel, leef je uit, ga voor de 100.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
MIsschien wel, maar ik neem gewoon geen genoegen met minder. Het aanbod van mannen blijft groot. Waarom zou ik moeten kijken of een relatie werkt als ik me in de eerste plaats al niet tot iemand aangetrokken voel? Waarom zou ik iemand een kans moeten geven als ik me bij date 2 al begin te ergeren? Etc. Misschien noem jij dat de next-modus, ik noem het common sense. Heb geen zin om veel tijd te investeren als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken.
GMTA.quote:
Je kan je tijd toch veel nuttiger invullen dan met 2 avonden per week te vullen met wildvreemden? Iets leuk plannen met een groep vrienden bijvoorbeeld, gezamelijk ervaringen delen met vrienden, oude bekenden ontmoeten. Het leven is al zo kort, als je dan steeds aan dezelfde paal optrekt lijkt mij dat een beetje zonde eigenlijk. Je kent elkaar nog niet goed na 3x dus je weet nooit hoe iemand persoonlijk is, de eerste 3 contacten zie alleen nog maar een houding. Maar het kan best dat jij die verhoudingen met poses en houdingen aannemen leuk vind. Maar op dat niveau blijft het natuurlijk een spelletje van actie en reactie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik date omdat ik iemand er leuk uit vind zien op zijn foto en omdat ik leuk met hem kan kletsen via msn of telefoon. Dan wil ik weten of die persoon in het echt óók leuk is. Waarom is dat tijdsverspilling? Ik vind het juist leuk en ja, tuurlijk streelt het ook je ego. Maar ik zie daar geen probleem in. De mannen in kwestie kunnen net zo hard op mij afkappen als ik op hen. Het is ook niet zo dat ik mijn week vul met daten hoor, maar 1 á 2 avonden in de week dat ik niks beters te doen heb... why not?
Schat, ik zit 4 avonden in de week bij/met vrienden, daarnaast sport ik 2x per week en heb ik een baan die gemiddeld 45 uur per week in beslag neemtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je kan je tijd toch veel nuttiger invullen dan met 2 avonden per week te vullen met wildvreemden? Iets leuk plannen met een groep vrienden bijvoorbeeld, gezamelijk ervaringen delen met vrienden, oude bekenden ontmoeten. Het leven is al zo kort, als je dan steeds aan dezelfde paal optrekt lijkt mij dat een beetje zonde eigenlijk. Je kent elkaar nog niet goed na 3x dus je weet nooit hoe iemand persoonlijk is, de eerste 3 contacten zie alleen nog maar een houding. Maar het kan best dat jij die verhoudingen met poses en houdingen aannemen leuk vind. Maar op dat niveau blijft het natuurlijk een spelletje van actie en reactie.
Jij heb zeker een schoonmaakster thuis en een extra dag!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat, ik zit 4 avonden in de week bij/met vrienden, daarnaast sport ik 2x per week en heb ik een baan die gemiddeld 45 uur per week in beslag neemtIk zit écht niet zielig thuis met als enig tijdverdrijf daten hoor
Nee helaas, maar ik woon niet zo groot dus dat scheeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij heb zeker een schoonmaakster thuis en een extra dag!
Stairway valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Stairway is leuk overdag maar in de avond als stapavond is het niet mijn ding of eigenlijk ook wel niet mijn publiek denk ik wat er savonds headbangend rond stuiterd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:46 schreef Spirit82 het volgende:Jezus wat ben jij toch ook een ongelofelijke negatieve zeikerd he? Echt waar, geen wonder dat niemand jou wil.
Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin om me te vergezellen dit carnaval?.
Normaliter gebruik ik deze bij een gebrek aan een datequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
Alleen als jij hele grote handschoenen aantrekt om het effect wat te overdrijven
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Seven. het volgende:
Ghe, mijn catwoman-kostuum is al in orde. In het kader van originaliteit.
Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik dacht dat de grap was: geen katje om zonder handschoenen aan te pakken...
Jou gedachten deel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Zo willen ze je een nieuw abbo aansmeren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren
Wat een etters...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Zal je net zien, is je maandabbo afgelopen krijg je plots 3 reacties op je profiel en kan je niet meer reageren
Dan doen vrouwen gewoon express ze kennen je gewoon, omdat het kan weet je wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Beetje jammer maar ach typeert wel een beetje hoe die sites te werk gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mjah, een beetje doorzichtig is het wel..
Damnit, ik moet ook niet aan mijn eigen humor twijfelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Was het ook. Maar nu is de grap er wel af.
Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg inquote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neen, veel te druk!! Volgende staat voor volgende week zondag gepland. Vanavond met vrienden de kroeg in
Met een date?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik ga morgen eens kijken wat er hier te doen is in de buurt, zal mij benieuwen.
Trioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Neen! Lekker met vriendin, die ook sinds kort alleen is...
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Deze fiets kan je toch niet aan, opbokken.
Ik begin jou steeds meer te mogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk Star Trek. Dat maakt mij nog geen nerd.
Oh, mogen alleen nerds Star Trek kijken dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik begin jou steeds meer te mogen.![]()
Heb zelf 7 seizoenen in de kast staan.
Eh nee? Ik vind t tof dat Seven ook Star Trek kijkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, mogen alleen nerds Star Trek kijken dan?
Hence the PI. Ik kijk het ook, want het is gewoon tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Eh nee? Ik vind t tof dat Seven ook Star Trek kijkt.
Sowwy.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Hence the PI. Ik kijk het ook, want het is gewoon tof.
The Original Series, The Next Generation, Deep Space Nine en met name Voyager natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Sowwy.
Welke serie vind jij t leukst?
Ik ben vooral NextGen fan maar daarmee ben ik opgegroeid, maar Voyager en DS9 vind ik ook cool.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
The Original Series, The Next Generation, Deep Space Nine en met name Voyager natuurlijk.
Ja best wel. Ik heb leuk mailcontact gehad met deze jongen dus ben heel benieuwd naar hoe hij in het echt is.quote:
Vind je het dan niet een beetje eng om iemand daar mee naar toe te nemen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb leuk mailcontact gehad met deze jongen dus ben heel benieuwd naar hoe hij in het echt is.Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
1 keer zelf meegemaakt en daar werd mijn date contant aangesproken door bekenden van haar. Die ze vervolgens ook nog niet eens afwimpelde. Na een half uur mijn jas gepakt en afgenoktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
Ik ben niet echt een bartype, dus als ik een verkeerde kroeg voorstel dan heb ik slechte smaak?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar hij heeft in elk geval smaak want het café dat hij uitzocht is er een waar ik graag kom.
Oh, dat is wel heel a-sociaal...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
1 keer zelf meegemaakt en daar werd mijn date contant aangesproken door bekenden van haar. Die ze vervolgens ook nog niet eens afwimpelde. Na een half uur mijn jas gepakt en afgenokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |