Zijn vrouw heeft het topic gevonden en heeft hem nu vermoord oidquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
waar is ts nou ineens gebleven?
ik heb trouwens een afspraak met de tandarts vanmiddag (alleen controle hoor, dr worden geen gaatjes gevuld, boven dien gaan we met zijn drieen)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Ik moet het vragen... Is het je assistente?
1 op de 3 gaat toch vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef xNeofx het volgende:
Vreemdgaan, wat voor kankermongool ben je dan.
Ha! Dus 1 op de 3 is een kankermongool!quote:
Ik weet nog steeds niet of er ik om moet lachen of om moet huilen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moest hard lachen om die cowboy opmerking trouwens![]()
.
Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Waarom is het verwerpelijk om het voor de ander te bepalen?
Exactement!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
Idealisten moet je soms tegen zichzelf beschermen. Echte liefde wil ook realistisch zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef GezondeKeuze het volgende:
Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdramatisch doen.. tuurlijk is het kut dat je partner vreemdgaat.. Maar naar 10 jaar ? zouden jullie serieus 10 jaar weggooien daarover? Dat is toch echt wel een heel groot deel van je leven.. Ik vind niet dat je over vreemdgaan zo een groot punt moet maken.. het is toch logisch dat de passie verdwijnt na zo een lange tijd(als je er niet hard aan werkt tenminste).
Beetje wel zo. Ik mag hopen dat TS het thuis nu besproken heeft met z'n vrouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Dus op forums net zo'n laffe hond als thuis....
Hier ben ik het mee eens. Natuurlijk kun je verliefd worden op iemand anders, maar ik vind het wel erg zwak te zeggen dat daarop ingaan je overkomt. Nee, daar kies je voor. Net zoals je ervoor kiest niets aan de huidige relatie te doen, dan had je met geheven hoofd nog kunnen opgeven als niets meer baat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Cavity cowboy. Met sporen en op sokken.
Je klinkt als een vroege midlife crisis.
Hmph, lekker boeiend zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.
Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.
Sorry ik ben echt anti dit soort zaken
Moeite?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmph, lekker boeiend zeg.
Beetje raar om de moeite te nemen allerlei wraaksituaties te verzinnen.
Jeetje wat een haat. Oud zeer?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.
Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.
Sorry ik ben echt anti dit soort zaken
En wat kan TS daar aan doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet bij mij, iemand die me heel close staat en zij is daar helemaal aan kapot gegaan.
Dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat kan TS daar aan doen?
Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Beter steek je je energie in iets anders.
Je vriendin steunen bv.
En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
Het is mijn buurvrouw waar ik al van baby's af aan over de vloer kom met haar nu rebellerende dochter die een dramajeugd heeft gehad en waar nu geen rem meer op zit. En ik heb energie voor 10, dus sja energie verspillen? Hoe meer ik kwijt ben hoe beter dat voor mij is.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat kan TS daar aan doen?
Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Beter steek je je energie in iets anders.
Je vriendin steunen bv.
En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
Dit wordt typisch zo'n verhaal waarbij TS geen keus kan maken, het overspel uitkomt en de vrouwen voor hem een keuze laat maken.
Haha, het is bij mij wel een keer bijna voorgekomen, maar ik heb al haar verzoeken om langs te komen afgeslagen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks.![]()
(Dat laatste gebeurt zeer zelden, maar verzin ik ter plekke even bij om het toch nog een happy end te kunnen noemen.)
Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Dus op forums net zo'n laffe hond als thuis....
Duh, tuurlijk issie geen tandarts. Ben je wel echt dom bezig als je dat op fok zet.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..
Wie noemt zich nu DeTandarts als ie er een zou zijn? De meeste geneeskunde studenten in SES noemen zich toch ook niet DokterinSpe ofzo?
Het is ook haar huis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef DeTandarts het volgende:
[..]
Heb geen sympathie nodig hoor.
En ja, mijn huis bij wijze van spreken. jezus..
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:17 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik WALG van dit soort mensen als jouw. je vriendin verdient wel beter dan een vreemdganger die neit kan ''kiezen''
serieus, als ik jullie kenden had ik je vriendin een anonieme mail gestuurd en álles verteld.
je bent geen woord verder waard
Kan haar geen ongelijk geven..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?
Als het niet zo simpel ligt, leg dan uit hoe het wel zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat het mogelijk is dat je in een langere relatie toch gevoelens voor een ander ontwikkelt, en daardoor in de war raakt en twijfelt wat je nu wil?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Als het niet zo simpel ligt, leg dan uit hoe het wel zit.
Twijfelen mag, vreemdgaan niet. Dat is mijn overtuiging. In dit geval is hij al vreemdgegaan en zit ie zelfs ná die daad nog te twijfelen tussen 2 personen, in andere woorden: ze aan het lijntje te houden. TS is een egoist pur sang.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat het mogelijk is dat je in een langere relatie toch gevoelens voor een ander ontwikkelt, en daardoor in de war raakt en twijfelt wat je nu wil?
Jij pakt elke lul die je kunt krijgen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jah, tuurlijk, elke die ik vinden kan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij pakt elke lul die je kunt krijgen?
Discipline en respect in een relatie heb ik heel hoog staan. Je gaat een volwassen relatie aan met je partner dat gebaseerd is op vertrouwen en liefde. Natuurlijk kan je een ander persoon 'interessant' vinden maar als je echt gewoon lekker in een relatie zit die super loopt veeg je situaties als deze makkelijk van tafel voordat het mogelijk tot problemen kan leiden. Ik zou mezelf in elk geval niet in de spiegel kunnen kijken als ik vreemd gegaan zou zijn, laat staan het niet vertellen. Blijkbaar behoor ik tot die 50% die nog wel fatsoen heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jah, tuurlijk, elke die ik vinden kan.
Nee maar mensen, natuurlijk is vreemdgaan niet ok. Maar ik vind t wel begrijpelijker dat je dat doet als je gevoelens voor een ander krijgt. En twijfelt over je relatie. Dan is de verleiding groot. Maargoed, ik geloof dat niemand t met me eens is. Komt op mij alleen nogal schijnheilig over - alsof iedereen hier de perfecte relatie heeft en nooit fouten maakt. Klaarblijkelijk lost iedereen hier het perfect op, als ie gevoelens krijgt voor een ander? Volgens mij is er in zo'n situatie geen perfect, zelfs als je niet vreemdgaat. 't vertellen terwijl je nog twijfelt? Zadel je iemand met onduidelijkheid op. 't pas vertellen als je 't zeker weet? Dan ben je een tijd niet oprecht/hou je iemand aan t lijntje. Vreemdgaan is idd al helemaal niet de beste optie. Maar verdorie, zo'n beetje de helft van alle mensen gaat wel een keer vreemd, en nu gaan we allemaal doen alsof iemand die dat doet meteen op de brandstapel kan? Right.
Dat snap ik op zich ook wel. Maar volgens mij loopt de relatie in dit voorbeeld niet super, althans, TS gaf aan twijfels te hebben bij zijn relatie. Dan is een vlam voor een ander wat moeilijker van tafel te vegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef CHZ het volgende:
[..]
Discipline en respect in een relatie heb ik heel hoog staan. Je gaat een volwassen relatie aan met je partner dat gebaseerd is op vertrouwen en liefde. Natuurlijk kan je een ander persoon 'interessant' vinden maar als je echt gewoon lekker in een relatie zit die super loopt veeg je situaties als deze makkelijk van tafel voordat het mogelijk tot problemen kan leiden. Ik zou mezelf in elk geval niet in de spiegel kunnen kijken als ik vreemd gegaan zou zijn, laat staan het niet vertellen. Blijkbaar behoor ik tot die 50% die nog wel fatsoen heeft.
Idd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:23 schreef Staal het volgende:
Open kaart spelen en geen ruzie? Jazeker. :}
Ja, dus? Dan was het dus klaarblijkelijk een goed besluit, en waren de gevoelens voor zijn ex idd deels weg. Overigens zegt ie nergens dat het makkelijk was en dat ie geen moeite heeft gehad met het verlaten van zijn ex. Alleen dat ie nu gelukkig is met zijn nieuwe vrouw. Nou, mooi toch? Of wens jij hem ongeluk toe?quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:08 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Idd.
En fuck "alweer enkele maanden gelukkig". Blijkbaar was je heel snel over je ex heen aangezien dit nog maar een half jaar geleden speelde
Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'. En dan kan het dat je je beseft dat je al tijden klaar bent met je partner zonder iets in de gaten gehad te hebben, puur omdat je er niet mee bezig was. En dan is het vaak al te laat om dat nog te fixen, zeker als er iemand in het spel is waar je wel een hele reeks emoties voor voelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:08 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Idd.
En fuck "alweer enkele maanden gelukkig". Blijkbaar was je heel snel over je ex heen aangezien dit nog maar een half jaar geleden speelde
het spijt me, maar dat 'gevoel' is gewoon een normaal iets dat opgewekt wordt door hormonen en juist dat gevoel 'dat dit hét is' is iets dat je enkel kunt hebben bij iemand die je net leert kennen en bij een vaste relatie die je al langer kent 'slijt' per definitie dat gevoel altijd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Velma het volgende:
[..]
Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'.
Mooie postquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Velma het volgende:
[..]
Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'. En dan kan het dat je je beseft dat je al tijden klaar bent met je partner zonder iets in de gaten gehad te hebben, puur omdat je er niet mee bezig was. En dan is het vaak al te laat om dat nog te fixen, zeker als er iemand in het spel is waar je wel een hele reeks emoties voor voelt.
Nou is het de kunst om niet nogmaals je relatie in te rustig vaarwater te houden en op tijd leven in de brouwerij te creëren. Succes daarmee TS.
In het leven hoor je gelukkig te zijn, en wanneer je dat niet bent moet je op zoek gaan naar een manier om jezelf wel het geluk te geven. Ja het is kut om de beslissing te maken en ja het is kut dat je met financiele lasten te maken gaat krijgen. Toch moet je dan voor jezelf kiezen en je geluk elders te zoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het spijt me, maar dat 'gevoel' is gewoon een normaal iets dat opgewekt wordt door hormonen en juist dat gevoel 'dat dit hét is' is iets dat je enkel kunt hebben bij iemand die je net leert kennen en bij een vaste relatie die je al langer kent 'slijt' per definitie dat gevoel altijd...
dat hoeft verder niet erg te zijn, maar je moet wel oppassen als mensen enerzijds die kortstondige verliefdheidsgevoelens gaan 'romantiseren' alsof het wat 'eeuwigs' zou zijn en dit 'de échte liefde van hun leven is'....
en dan gebaseerd op hun kortstondige opzweepüte hormoon-gevoelens heel sterk gaan stellen dat 'de vorige relatie het niet helemaal was, maar de huidige liefde voelt duidelijk al véél beter aan'.
Juist zulke mensen zijn meestal degenen die nu juist helemaal niet in staat zijn een vaste relatie langer dan enkele jaren aan te houden, 7 jaren is dan veelal een vaak voorkomende termijn dat een relatie tot 'sleur' wordt (het engelse gezegde/fenomeen: "The Seven Year Itch" gaat daarover)
http://www.psychologytoda(...)-the-seven-year-itch
Natuurlijk, als je tandarst bent kun je misschien makkelijk ervoor kiezen na 10 jaar de relatie te beeindigen én de hypotheek van je ex-vrouw netjes door te blijven betalen en lekker door te gaan met de nieuwe, voor de komende 7-10 jaar...
andere mensen, die misschien wat meer moeite hebben met dubbele hypotheken kunnen misschien overwegen juist ook aan een relatie te werken om ook het 'wegvallen' van de verliefdheidshormonen op te vangen met een duidelijke relatieband met de partner.
Maar om deze relatie nou stil te leggen onder het mom van 'het is goed om alleen te zijn' lijkt me ook niet altijd de beste keuzequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch is het goed om na een relatie ook even alleen te zijn en te kijken hoe dat bevalt. Nu duikel je van de ene in de andere relatie. En natuurlijk is het helemaal te gek en fantastisch met die nieuwe vrouw maar dat was het in het begin met je vorige vriendin vast ook...
natuurlijk gaat verliefdheid over... dat is niet 'afschuiven op hormonen', maar verliefdheid _is_ gewoon je hormoongebaseerd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef cinnamon_M het volgende:
@RM-f
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar een liefde kan ook gewoon écht overgaan, een relatie niet meer lopen, etc. Niet alle twijfel is af te schuiven op hormonen, romantiseren van kortstondige liefdesgevoelens, etc. Juist daarom is het zo lastig: 'is mijn oude relatie het nu echt niet meer, of denk ik dat nu maar omdat ik toevallig de kriebels heb van een ander?'
ja en? dat is inderdaad zo... enkel is het nogal dom eerst héél romantisch op te geven over je verliefdheid en dan in een relatie te blijven zitten nétz zolang tot je erg ongelukkig geworden bent en kennelijk als enige uitweg te hebben op helemaal opnieuw op een ander wéér verliefd te gaan worden en te gaan roepen: 'dat het deze keer écht de ware is...'...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:52 schreef blubberboot het volgende:
[..]
In het leven hoor je gelukkig te zijn, en wanneer je dat niet bent moet je op zoek gaan naar een manier om jezelf wel het geluk te geven.
Dat snap ik allemaal wel (al verschillen de meningen erover), maar wat ik bedoel is simpelweg: afgezien van het feit dat de verliefdheid afneemt kan een relatie op een gegeven moment niet meer werken. Je kunt niet alle problemen in een relatie afschuiven op 'verliefdheid blijft niet eeuwig', naast tanende verliefdheid die er dan misschien bijhoort (even los van de vraag of ik het daarmee eens ben) zijn er nog 1001 andere potentiële problemen waarmee een relatie kan kampen die wèl een reden kunnen zijn om uit elkaar te gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk gaat verliefdheid over... dat is niet 'afschuiven op hormonen', maar verliefdheid _is_ gewoon je hormoongebaseerd...
natuurlijk kun ej alles romantiseren en doen alsof het iets héél 'speciaals' is, maar dat is niet zo... eeuwigdurende verliefdheid bestaat per definitie niet en is zelfs onmogelijk..
evenmin is het zo dat het erg afhankelijk is van de andere persoon, alsof je enkel in één persoon echt verliefd zou kunnen worden en alle anderen 'niet de ware zijn'...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |