abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:50:47 #151
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92916771
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef dawg het volgende:
jij gaat veroordeeld worden hier. ~:)
Eerste wat ik dacht :').
There is no rehab for stupidity.
pi_92919025
Vreemdgaan, wat voor kankermongool ben je dan. :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:49:16 #153
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_92919111
Ik moest hard lachen om die cowboy opmerking trouwens :D :').
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:00:29 #154
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_92919549
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
waar is ts nou ineens gebleven?

ik heb trouwens een afspraak met de tandarts vanmiddag (alleen controle hoor, dr worden geen gaatjes gevuld :P , boven dien gaan we met zijn drieen)
Zijn vrouw heeft het topic gevonden en heeft hem nu vermoord oid :P
pi_92920748
Ik vind de extreme reacties hier ("je bent haar niet waard" "nekschot") nogal overdreven en schijnheilig. Alsof niemand hier wel eens iets doet wat niet door de beugel kan!

Je hebt een relatie, maar je voelt je ineens aangetrokken tot een ander. Daar kun je idd niets mee doen, maar kennelijk sloeg de balans door naar wel wat doen. Wat voor TS aanleiding is zich af te vragen of hij nu nog wel verder moet met zijn vrouw. Dat had hij zich niet hoeven afvragen als hij niets had gedaan en besloten had die nieuwe date uit zijn hoofd te zetten: dan had hij al gekozen, voor zijn huidige vrouw. Maar de twijfel is kennelijk groter.

Het lastige is dat de toekomst niet te voorspellen is. Je weet wat je aan je huidige vriendin hebt. Je weet dat jullie goed genoeg bij elkaar passen om samen te kunnen wonen, etc. Dat weet je van je date niet. Het kan goed zijn dat het niet blijkt te werken.

Maar anderzijds twijfel je door dit gebeuren gewoon of je huidige relatie nog wel 'genoeg' is. Je wil ook niet bij iemand blijven gewoon omdat het 'wel ok werkt'. Daar is meer voor nodig.

Ik denk dat je je gevoelens voor die nieuwe meid, en wat je met haar wil, even níet moet laten meespelen in je afweging. De kernvraag is: denk jij dat je huidige relatie nog te redden valt, denk jij dat je genoeg voor haar voelt om gelukkig met haar te worden of blijven. Een vraag die naar boven is gekomen door die nieuwe meid natuurlijk, maar of je met die nieuwe date iets wil en of het met haar gaat werken staat los van de vraag wat je wil met je huidige vriendin. Wat je wil met je nieuwe date komt pas nádat jij voor jezelf besloten hebt of je huidige relatie het nog waard is om voor te gaan.

Ik zou je nieuwe flirt iig even 2 weken niet zien, dat maakt je hoofd alleen maar in de war. En gewoon diep nadenken of de vrouw waarmee je nu bent je een relatie kan bieden waar je tevreden mee bent. Misschien zelfs even een weekje helemaal weg? Soms weet je wat iemand je wel of niet waard is het beste als je die persoon even moet missen. Je realiseert je dat je je huidige vriendin niet kwijt wil, of je merkt dat je haar minder mist dan gedacht. Mocht je besluiten je huidige relatie te beëindigen, dan kun je altijd nog kijken wat je verder doet en of die nieuwe date wat kan worden.

Succes.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:33:45 #156
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92921196
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Ik moet het vragen... Is het je assistente?
:')
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:34:12 #157
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92921214
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef xNeofx het volgende:
Vreemdgaan, wat voor kankermongool ben je dan. :')
1 op de 3 gaat toch vreemd :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:48:47 #158
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_92921816
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef skippy22 het volgende:

[..]

1 op de 3 gaat toch vreemd :')
Ha! Dus 1 op de 3 is een kankermongool! :Y)

Wat is een kankermongool trouwens?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:07:10 #159
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92922535
:{
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:49:59 #160
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92924325
Gefeliciteerd, je zit in de dopamine-trein, hoge snelheid. Spannend! Maar ook dit wordt weer een stoptrein naar verloop van tijd... :Y

Je weet wat je hebt, je weet niet wat je krijgt. Onderneem wat je maar kan om die gevoelens te onderdrukken en je ratio te behouden. Ga DAN evalueren wat je écht nodig hebt.
pi_92934447
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moest hard lachen om die cowboy opmerking trouwens :D :').
Ik weet nog steeds niet of er ik om moet lachen of om moet huilen...
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:54:31 #162
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92937737
Ben ook weleens verleid tot vreemdgaan (woonde reeds 3,5 jaar samen), haar lippen echt 3mm voor de mijne (ik kon haar al bijna proeven, ze was ook bloedlekker en ik ook bloedje geil :9~ )- maar kon nog net op tijd wegglippen, ik hield teveel van mijn vriendin.

Een half jaar later ging het uit...ik dacht even: shit, had ik het nou maar gedaan met die chick op het werk... :'( heb nog regelmatig aan haar gedacht 's nachts ;)
Achteraf dacht ik, beter maar van niet- vreemdgaan is niet zozeer je partner bedriegen, maar eigenlijk jezelf. Hoe kan je nu nog met je vriendin/vrouw naar bed, terwijl je wild in haar ligt te pompen en te hijgen en het gezicht van je minnares ziet? Of als zij iets liefs voor jou doet en jij dat aanneemt? En dan vervolgens af- en toe denken, hoe gelukkig je wel niet bent? Beetje raar lijkt mij dat. -O- Zeg maar gerust surrealistisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkHaatRegistrerenOpFora op 17-02-2011 22:00:52 (typo) ]
Hard van buiten, geil van binnen...
pi_92948486
Misschien is het nog te vroeg om een keuze te maken.

Voor je je partner leerde kende had je ook genoeg scharreltjes en wie weet blijkt dit ook maar een scharrel te zijn.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:58:17 #164
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_92949276
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef peeperklip het volgende:

[..]

Waarom is het verwerpelijk om het voor de ander te bepalen?
Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.
pi_92951150
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.
Exactement!
pi_92951449
is het geen idee om eerst iets nieuws te proberen met je vrouw.
(je kan hierbij denken aan speeltjes enz.. )
als je dan nog niks voeld dan weet ik het niet.
en misschien zegt het al genoeg dat het al gebeurt is.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:48:51 #167
336321 BambiKloon
De enige echte
pi_93146590
Oei... Lastig topic. Zal niet in details treden, maar heb (zit eigenlijk) in een vergelijkbare situatie gezeten, zij het dan dat het leeftijdsverschil nogal wat groter is. Dit keer echter perspectief van vrouw 2. Not a place you want to be, I assure you. ;)

Advies: denk alsjeblieft goed na, en praat met je vrouw. Doe in ieder geval een poging. Roze bril afzetten is lastig, maar het gebeurt zo af en toe, en als je zo'n moment hebt, ga nadenken. Wil je nog verder met je vrouw? Wil je eigenlijk verder met je minnares? Spreek anders ook af met je minnares dat jullie elkaar een tijd niet spreken. Wordt het ook wat makkelijker de roze bril af te zetten. Ga in ieder geval niet zo door, niet kiezen is ook een keuze. En bovendien, hoe wil je verder gaan in een relatie, wetende dat je al eens iemand bedrogen hebt? Misschien merk je het nu niet, maar dat heeft wel degelijk effect. Geen idee hoever je bent gegaan, maar voordat je ook maar een stap verder gaat: bespreek het met je vrouw, en ook met je minnares. Leven in een leugen met je vrouw is één ding, maar een keuze voor haar maken (door het haar niet te vertellen) is absoluut niet fijn voor haar.

Heb je al wat gedaan/gekozen tijdens je afwezigheid TS? Sterkte er in ieder geval mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door BambiKloon op 22-02-2011 14:41:13 ]
pi_93402666
kiezen gast!
dus
pi_93403317
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:

Idealisten moet je soms tegen zichzelf beschermen. Echte liefde wil ook realistisch zijn.
_O_
pi_93404052
Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdramatisch doen.. tuurlijk is het kut dat je partner vreemdgaat.. Maar naar 10 jaar ? zouden jullie serieus 10 jaar weggooien daarover? Dat is toch echt wel een heel groot deel van je leven.. Ik vind niet dat je over vreemdgaan zo een groot punt moet maken.. het is toch logisch dat de passie verdwijnt na zo een lange tijd(als je er niet hard aan werkt tenminste).
pi_93404191
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef GezondeKeuze het volgende:
Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdramatisch doen.. tuurlijk is het kut dat je partner vreemdgaat.. Maar naar 10 jaar ? zouden jullie serieus 10 jaar weggooien daarover? Dat is toch echt wel een heel groot deel van je leven.. Ik vind niet dat je over vreemdgaan zo een groot punt moet maken.. het is toch logisch dat de passie verdwijnt na zo een lange tijd(als je er niet hard aan werkt tenminste).
:Y ^O^
Praten.. over hoe verder en waar jullie beiden mee kunnen leven.. of kiezen als het niet kan ;)
dus
  zondag 27 februari 2011 @ 20:06:34 #172
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93406263
TS is pleite?
Dus op forums net zo'n laffe hond als thuis....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93411345
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef dawg het volgende:
jij gaat veroordeeld worden hier. ~:)
:Y

CHEATER!!! :( :(
  zondag 27 februari 2011 @ 23:11:32 #174
336321 BambiKloon
De enige echte
pi_93419869
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Beetje wel zo. Ik mag hopen dat TS het thuis nu besproken heeft met z'n vrouw.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:30:49 #175
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93420979
Mwah, als ie het thuis verteld heeft zal het wel drama worden: zijn vrouw zal neem ik aan eisen dat hij niet meer "met die vieze slet" samen zal werken... Uiteraard laat de assistente zich niet zomaar ontslaan, waardoor er een hoop drama op zijn werk zal ontstaan.
Je zou bijna met plezier naar de tandarts gaan, in de hoop dat je erbij bent als de hele praktijk daar op zijn kop komt te staan omdat de assistente tegen haar collega's vertelt dat ze niet meer terug mag komen omdat ze tandarts Wim geneukt heeft....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93426462
tvp voor eventuele reactie van ts.
  maandag 28 februari 2011 @ 08:51:16 #177
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93429250
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Cavity cowboy. Met sporen en op sokken.
Je klinkt als een vroege midlife crisis.
Hier ben ik het mee eens. Natuurlijk kun je verliefd worden op iemand anders, maar ik vind het wel erg zwak te zeggen dat daarop ingaan je overkomt. Nee, daar kies je voor. Net zoals je ervoor kiest niets aan de huidige relatie te doen, dan had je met geheven hoofd nog kunnen opgeven als niets meer baat.

Niet dat ik mijn eigen advies opvolg :') Laten we wel allemaal even bekennen dat moraalridderen simpeler is dan ernaar handelen, zeker als er allerlei enge gevoelens meespelen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_93434233
Beetje irritant inderdaad hoe TS nu doet alsof het hem is overkomen.
TS, je hebt eigenlijk al een affaire naast je relatie, dit is geen slippertje. Dit gaat verder en is hoogverraad.

Het is natuurlijk ook flauwekul dat je partner zo afhankelijk is van je, ze zal het heus wel redden zonder jou. Ja, er zullen financiel minder prettige tijden aanbreken, misschien voor jou ook wel, maar dat is geen reden om de boel maar bij elkaar te houden.

Natuurlijk is een nieuwe vlam spannend en leuk, en natuurlijk neemt ze je zoals je bent, je kent elkaar net en dan is alles nog fantastisch en te gek aan elkaar. Ergenissen komen pas een tijd later, als je elkaar toch behoorlijk goed leert kennen.

Je moet in ieder geval een keuze maken. Zo doorgaan en eten van twee walletjes komt toch uit. Je partner komt er toch achter vroeg of laat. Waarschijnlijk zelfs sneller dan je zou hopen.
pi_93436661
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.

Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.

Sorry ik ben echt anti dit soort zaken :')
pi_93436741
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.

Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.

Hmph, lekker boeiend zeg.

Beetje raar om de moeite te nemen allerlei wraaksituaties te verzinnen.
pi_93436834
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hmph, lekker boeiend zeg.

Beetje raar om de moeite te nemen allerlei wraaksituaties te verzinnen.
Moeite? :')

Ja, typen is echt ongelofelijk zwaar en over dit script heb ik 3 dagen geslapen :|W
pi_93437575
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:

Jeetje wat een haat. Oud zeer?
pi_93437686
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Jeetje wat een haat. Oud zeer?

Niet bij mij, iemand die me heel close staat en zij is daar helemaal aan kapot gegaan.
pi_93438325
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Niet bij mij, iemand die me heel close staat en zij is daar helemaal aan kapot gegaan.
En wat kan TS daar aan doen?
Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Beter steek je je energie in iets anders.
Je vriendin steunen bv.

En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
pi_93438347
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Je vriendin steunen bv.

En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
Dat dus
pi_93438741
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je vriendin steunen bv.

Het is mijn buurvrouw waar ik al van baby's af aan over de vloer kom met haar nu rebellerende dochter die een dramajeugd heeft gehad en waar nu geen rem meer op zit. En ik heb energie voor 10, dus sja energie verspillen? Hoe meer ik kwijt ben hoe beter dat voor mij is.

Ik kan ook gewoon subjectief kijken hoor, en dan kom ik tot het punt dat TS gewoon even serieus na moet denken met wat hij wil in zijn leven. Wat hij verwacht van de relatie met zijn nieuwe lover als hij dat doorzet en wat hij met zijn vrouw gaat doen en of hij daar mee verder wil. Zo ja, of dat na deze actie nog wel mogelijk is? TS kan zichzelf en zijn vrouw duidelijk nog wel in de ogen aankijken, daar waar hij het de hele tijd goedpraat voor zichzelf dat 'hij er niets aan kon doen', schuldgevoel speelt dus niet. Dan is de vraag of TS een van deze beide dames wel waard is of dat hij beter gewoon single kan zijn en blijven met af en toe een leuke scharrel, gewoon om niemand te kwetsen. Maar gezien TS toch niet meer reageert ga ik hier ook niet meer bij meedenken want dat heeft toch geen zin.

Ik hoop dat de TS zich snel tot een besef bekeert dat hij er wel enigzins iets aan had kunnen doen en dat hij gewoon harstikke fout zit. TS denkt dat hij degene is met de keus terwijl, officieel gezien, die keus natuurlijk aan zijn vrouw is. Overspel is in mijn ogen diskwalificatie met misschien enkele uitzonderingen, maar deze man is al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver gegaan. Het idee alleen dat hij bij haar in bed kruipt en haar aanraakt en kust terwijl hij net met diezelfde handen en mond aan een andere vrouw heeft gezeten. Ik vraag mij ook af of TS het veilig doet met lover of dat hij écht zoveel maling aan zijn vrouw geeft dat hij haar behalve een gebroken hart ook nog ziektes mee zou geven.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:27:55 #187
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93439711
Dit wordt typisch zo'n verhaal waarbij TS geen keus kan maken, het overspel uitkomt en de vrouwen voor hem een keuze laat maken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_93440059
Is vast al gezegd maar naar mijn idee is de eerste zin al tekenend voor hoe jij hier naartoe kijkt. Gast, je hebt het meteen over je huis. Je wil gewoon zo goed mogelijk uit deze situatie komen. Je bezit naar jouw idee nu de eerste plek, maar weet dat het moeilijk is om deze plek vast te houden. De concurrentie is in dit geval tegelijk de reden waarom je op de eerste plek staat.

Volgens mij heb je geen advies nodig van andere mensen. Je kiest namelijk toch voor jezelf.
Er is blijkbaar een groot verschil qua vreemdgaan. Je hebt van die mensen die zichzelf de schuld geven en op dat moment niet interesseren hoe ze eruit komen. En je hebt van die mensen die zoveel mogelijk alles willen bewaren wat ze daardoor hebben opgebouwd.

Die gedachtegang is ook meteen jouw voordeel. In plaats van dat alles zo wijd is zit je nu in een trechtermodel qua nadenken. (On)bewust heb je een doel voor ogen. Ik zou mij daar gewoon lekker op focussen en de reactie hier niet als inspiratie gebruiken. Het leidt volgens mij alleen maar af.

Moet wel meteen denken aan de volgende zin: het is eenzaam aan de top.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:50:16 #189
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_93440646
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
Dit wordt typisch zo'n verhaal waarbij TS geen keus kan maken, het overspel uitkomt en de vrouwen voor hem een keuze laat maken.
Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks. O+

(Dat laatste gebeurt zeer zelden, maar verzin ik ter plekke even bij om het toch nog een happy end te kunnen noemen.)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_93441421
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks. O+

(Dat laatste gebeurt zeer zelden, maar verzin ik ter plekke even bij om het toch nog een happy end te kunnen noemen.)
Haha, het is bij mij wel een keer bijna voorgekomen, maar ik heb al haar verzoeken om langs te komen afgeslagen.
pi_93445991
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..

Wie noemt zich nu DeTandarts als ie er een zou zijn? De meeste geneeskunde studenten in SES noemen zich toch ook niet DokterinSpe ofzo? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:04:40 #192
323117 Hunterish
Hunt you down, bitch.
pi_93545968
Geen zorgen, ze neuken beide ook anderen. Jij bent dubbel genaaid :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:19:02 #193
336321 BambiKloon
De enige echte
pi_93821166
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..

Wie noemt zich nu DeTandarts als ie er een zou zijn? De meeste geneeskunde studenten in SES noemen zich toch ook niet DokterinSpe ofzo? :')
Duh, tuurlijk issie geen tandarts. Ben je wel echt dom bezig als je dat op fok zet. 8)7 Of 't een troll is weet ik niet (klinkt logisch, zeker nu de TS verdacht afwezig blijft), maar tandarts istie zeker niet.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:44:13 #194
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93839868
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef DeTandarts het volgende:

[..]

Heb geen sympathie nodig hoor.
En ja, mijn huis bij wijze van spreken. jezus..
Het is ook haar huis.

Weet je neukerdje dat je een relatie hebt?
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:17:03 #195
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93866606
Ik WALG van dit soort mensen als jouw. je vriendin verdient wel beter dan een vreemdganger die neit kan ''kiezen''

serieus, als ik jullie kenden had ik je vriendin een anonieme mail gestuurd en álles verteld.

je bent geen woord verder waard :r
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_93872465
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:17 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik WALG van dit soort mensen als jouw. je vriendin verdient wel beter dan een vreemdganger die neit kan ''kiezen''

serieus, als ik jullie kenden had ik je vriendin een anonieme mail gestuurd en álles verteld.

je bent geen woord verder waard :r
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?
// wandelende paradox //
pi_93894809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Kan haar geen ongelijk geven..
pi_93898479
quote:

[..]

Als het niet zo simpel ligt, leg dan uit hoe het wel zit.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:57 #199
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93899303
Gewoon zo doorgaan. Als het uitkomt, alles ontkennen. ALTIJD ontkennen.

Werkt altijd _O_.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:13:13 #200
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93902232
Het was zeker lente in haar ogen?
pi_93904424
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Als het niet zo simpel ligt, leg dan uit hoe het wel zit.
Dat het mogelijk is dat je in een langere relatie toch gevoelens voor een ander ontwikkelt, en daardoor in de war raakt en twijfelt wat je nu wil?
// wandelende paradox //
pi_93905788
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dat het mogelijk is dat je in een langere relatie toch gevoelens voor een ander ontwikkelt, en daardoor in de war raakt en twijfelt wat je nu wil?
Twijfelen mag, vreemdgaan niet. Dat is mijn overtuiging. In dit geval is hij al vreemdgegaan en zit ie zelfs ná die daad nog te twijfelen tussen 2 personen, in andere woorden: ze aan het lijntje te houden. TS is een egoist pur sang.
pi_93916378
Inderdaad, ik vind dat je vrouw je niet verdient...Of nouja, de partner waar je al jaren zo gelukkig mee bent. Praat er met haar over, zij weet het niet eens, terwijl zij blijkbaar toch de dierbaarste partner voor je is.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:12:08 #204
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93921284
quote:

[..]

Jij pakt elke lul die je kunt krijgen?
pi_93942317
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Jij pakt elke lul die je kunt krijgen?
Jah, tuurlijk, elke die ik vinden kan.
Nee maar mensen, natuurlijk is vreemdgaan niet ok. Maar ik vind t wel begrijpelijker dat je dat doet als je gevoelens voor een ander krijgt. En twijfelt over je relatie. Dan is de verleiding groot. Maargoed, ik geloof dat niemand t met me eens is. Komt op mij alleen nogal schijnheilig over - alsof iedereen hier de perfecte relatie heeft en nooit fouten maakt. Klaarblijkelijk lost iedereen hier het perfect op, als ie gevoelens krijgt voor een ander? Volgens mij is er in zo'n situatie geen perfect, zelfs als je niet vreemdgaat. 't vertellen terwijl je nog twijfelt? Zadel je iemand met onduidelijkheid op. 't pas vertellen als je 't zeker weet? Dan ben je een tijd niet oprecht/hou je iemand aan t lijntje. Vreemdgaan is idd al helemaal niet de beste optie. Maar verdorie, zo'n beetje de helft van alle mensen gaat wel een keer vreemd, en nu gaan we allemaal doen alsof iemand die dat doet meteen op de brandstapel kan? Right.
// wandelende paradox //
pi_93948723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Jah, tuurlijk, elke die ik vinden kan.
Nee maar mensen, natuurlijk is vreemdgaan niet ok. Maar ik vind t wel begrijpelijker dat je dat doet als je gevoelens voor een ander krijgt. En twijfelt over je relatie. Dan is de verleiding groot. Maargoed, ik geloof dat niemand t met me eens is. Komt op mij alleen nogal schijnheilig over - alsof iedereen hier de perfecte relatie heeft en nooit fouten maakt. Klaarblijkelijk lost iedereen hier het perfect op, als ie gevoelens krijgt voor een ander? Volgens mij is er in zo'n situatie geen perfect, zelfs als je niet vreemdgaat. 't vertellen terwijl je nog twijfelt? Zadel je iemand met onduidelijkheid op. 't pas vertellen als je 't zeker weet? Dan ben je een tijd niet oprecht/hou je iemand aan t lijntje. Vreemdgaan is idd al helemaal niet de beste optie. Maar verdorie, zo'n beetje de helft van alle mensen gaat wel een keer vreemd, en nu gaan we allemaal doen alsof iemand die dat doet meteen op de brandstapel kan? Right.
Discipline en respect in een relatie heb ik heel hoog staan. Je gaat een volwassen relatie aan met je partner dat gebaseerd is op vertrouwen en liefde. Natuurlijk kan je een ander persoon 'interessant' vinden maar als je echt gewoon lekker in een relatie zit die super loopt veeg je situaties als deze makkelijk van tafel voordat het mogelijk tot problemen kan leiden. Ik zou mezelf in elk geval niet in de spiegel kunnen kijken als ik vreemd gegaan zou zijn, laat staan het niet vertellen. Blijkbaar behoor ik tot die 50% die nog wel fatsoen heeft.
pi_93960322
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef CHZ het volgende:

[..]

Discipline en respect in een relatie heb ik heel hoog staan. Je gaat een volwassen relatie aan met je partner dat gebaseerd is op vertrouwen en liefde. Natuurlijk kan je een ander persoon 'interessant' vinden maar als je echt gewoon lekker in een relatie zit die super loopt veeg je situaties als deze makkelijk van tafel voordat het mogelijk tot problemen kan leiden. Ik zou mezelf in elk geval niet in de spiegel kunnen kijken als ik vreemd gegaan zou zijn, laat staan het niet vertellen. Blijkbaar behoor ik tot die 50% die nog wel fatsoen heeft.
Dat snap ik op zich ook wel. Maar volgens mij loopt de relatie in dit voorbeeld niet super, althans, TS gaf aan twijfels te hebben bij zijn relatie. Dan is een vlam voor een ander wat moeilijker van tafel te vegen.

Verder scheelt het wellicht dat ik er zèlf niet zoveel moeite mee heb als iemand die met mij een relatie heeft vreemdgaat. Ik ben daar niet echt door gekwetst (tja, tenzij ik te horen krijg dat ie haar leuker vindt en mij niet meer, natuurlijk). Seks staat wat dat betreft voor mij niet zo op een voetstuk, als het niet om de liefde gaat is het uiteindelijk niet veel meer dan veredeld masturberen. In dit voorbeeld zou ik dan ook niet zozeer vallen over het vreemdgaan, voor mij zou het veel erger zijn dat TS twijfelt over zijn gevoelens. Als iemand op een ander verliefd wordt doet dat mij iig veel meer pijn dan dat ie een keer zijn lusten niet onder controle kon houden.

Overigens heb ik er wel respect voor als mijn partner daar anders over denkt en wél gekwetst wordt door vreemdgaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij soms wat moeilijker is om dat te respecteren, omdat ik er zelf zo anders insta (lees: het zo weinig betekent voor mij). Maar uiteindelijk behoor je in een relatie de ander niet te kwetsen, en als je dat doet door vreemd te gaan dan moet je je inhouden. Ik vind het alleen begrijpelijker dat je dat niet lukt wanneer je ook echt gevoelens voor een ander ontwikkelt en twijfelt aan je relatie.
// wandelende paradox //
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:07:58 #208
335192 DeTandarts
Bewerkt je tanden
pi_103484428
Alles nog een keer gelezen.. wat een haat zeg tov iemand die met zijn gevoelens worstelt.
Goed om te lezen dat niet iedereen me direct een nekschot toewenst.
Ja, ik heb een scheve schaats gereden.
Ja, ik heb mijn (ondertussen ex-)partner bedrogen.
Ja, noem me gerust een klootzak etc.

Maar ik heb open kaart gespeeld en enkele maanden geleden alles verteld.
Zonder ruzie weggegaan bij mijn ex en ondertussen al enkele maanden gelukkig samen met mijn nieuwe liefde in een nieuw huis.
Ik betaal ondertussen ook de hypotheek van mijn eerste huis af om mijn ex door de financiële puinhoop heen te helpen. Ik wens haar het allerbeste en zal altijd alles blijven doen om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zij blijft een belangrijk persoon in mijn leven en we kunnen het nog altijd prima vinden.

De nieuwe liefde geeft nog altijd evenveel vonken en passie als in het begin en ik weet best dat dit op verloop van tijd ook wel zal minderen, maar ik leef voor het moment en ben er gelukkig mee.
Oh, en ik had natuurlijk de handen vol aan al deze perikelen en een update plaatsen op Fok was nou niet echt mijn prioriteit nummer 1.

Eind goed al goed, muv die haters hier die wellicht toch nog even moeten komen klagen en vloeken over wat een lage hond ik toch wel ben en alle pijnigingen die ik verdien en het eeuwige vagevuur en dergelijke.
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:23:42 #209
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_103484679
Open kaart spelen en geen ruzie? Jazeker. :').

Overigens heb ik je nooit een nekschot toegewenst. Nou mooi afgelopen gelukkig.
Fijn dat je eindelijk tijd hebt gevonden om na een half jaar midden in de nacht toch een update te geven. :Y) .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_103485294
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:23 schreef Staal het volgende:
Open kaart spelen en geen ruzie? Jazeker. :}
Idd.

En fuck "alweer enkele maanden gelukkig". Blijkbaar was je heel snel over je ex heen aangezien dit nog maar een half jaar geleden speelde
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:18:43 #211
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103486600
Alleen je hart kun je uiteindelijk volgen, je verstand gaat je nergens leiden.

Wat er gebeurd is, doet niets af aan de 10 mooie jaren. Het verleden verdwijnt nooit, je hebt niets weggegooid. Dat is je verstand dat spreekt, maar je moet naar je hart luisteren. Het is over, jouw hart is elders en je moet het volgen.

En zo zie je maar, te lui om het topic te lezen en toch gelijk krijgen. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103489870
Ik begrijp TS.
pi_103489980
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 02:08 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Idd.

En fuck "alweer enkele maanden gelukkig". Blijkbaar was je heel snel over je ex heen aangezien dit nog maar een half jaar geleden speelde
Ja, dus? Dan was het dus klaarblijkelijk een goed besluit, en waren de gevoelens voor zijn ex idd deels weg. Overigens zegt ie nergens dat het makkelijk was en dat ie geen moeite heeft gehad met het verlaten van zijn ex. Alleen dat ie nu gelukkig is met zijn nieuwe vrouw. Nou, mooi toch? Of wens jij hem ongeluk toe?
// wandelende paradox //
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:26:47 #214
347320 Velma
nerdy vamp
pi_103490299
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 02:08 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Idd.

Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'. En dan kan het dat je je beseft dat je al tijden klaar bent met je partner zonder iets in de gaten gehad te hebben, puur omdat je er niet mee bezig was. En dan is het vaak al te laat om dat nog te fixen, zeker als er iemand in het spel is waar je wel een hele reeks emoties voor voelt.

Nou is het de kunst om niet nogmaals je relatie in te rustig vaarwater te houden en op tijd leven in de brouwerij te creëren. Succes daarmee TS.
I lost my glasses again
pi_103490544
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Velma het volgende:

[..]

Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'.
het spijt me, maar dat 'gevoel' is gewoon een normaal iets dat opgewekt wordt door hormonen en juist dat gevoel 'dat dit hét is' is iets dat je enkel kunt hebben bij iemand die je net leert kennen en bij een vaste relatie die je al langer kent 'slijt' per definitie dat gevoel altijd...

dat hoeft verder niet erg te zijn, maar je moet wel oppassen als mensen enerzijds die kortstondige verliefdheidsgevoelens gaan 'romantiseren' alsof het wat 'eeuwigs' zou zijn en dit 'de échte liefde van hun leven is'....
en dan gebaseerd op hun kortstondige opzweepüte hormoon-gevoelens heel sterk gaan stellen dat 'de vorige relatie het niet helemaal was, maar de huidige liefde voelt duidelijk al véél beter aan'.

Juist zulke mensen zijn meestal degenen die nu juist helemaal niet in staat zijn een vaste relatie langer dan enkele jaren aan te houden, 7 jaren is dan veelal een vaak voorkomende termijn dat een relatie tot 'sleur' wordt (het engelse gezegde/fenomeen: "The Seven Year Itch" gaat daarover)
http://www.psychologytoda(...)-the-seven-year-itch

Natuurlijk, als je tandarst bent kun je misschien makkelijk ervoor kiezen na 10 jaar de relatie te beeindigen én de hypotheek van je ex-vrouw netjes door te blijven betalen en lekker door te gaan met de nieuwe, voor de komende 7-10 jaar...
andere mensen, die misschien wat meer moeite hebben met dubbele hypotheken kunnen misschien overwegen juist ook aan een relatie te werken om ook het 'wegvallen' van de verliefdheidshormonen op te vangen met een duidelijke relatieband met de partner.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_103490829
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Velma het volgende:

[..]

Ik snap TS. Soms duurt het een tijd voor je doorhebt dat wat je voor iemand -die je je partner noemt- voelt eigenlijk helemaal niet is wat het moet zijn. Dat merk je soms pas als je iemand tegenkomt die je wel dat gevoel geeft waar je meteen van weet 'dit is het'. En dan kan het dat je je beseft dat je al tijden klaar bent met je partner zonder iets in de gaten gehad te hebben, puur omdat je er niet mee bezig was. En dan is het vaak al te laat om dat nog te fixen, zeker als er iemand in het spel is waar je wel een hele reeks emoties voor voelt.

Nou is het de kunst om niet nogmaals je relatie in te rustig vaarwater te houden en op tijd leven in de brouwerij te creëren. Succes daarmee TS.
Mooie post :Y
// wandelende paradox //
pi_103490924
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:43 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mooie post :Y
Mee eens, ik heb het ook meegemaakt!
pi_103490951
@RM-f

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar een liefde kan ook gewoon écht overgaan, een relatie niet meer lopen, etc. Niet alle twijfel is af te schuiven op hormonen, romantiseren van kortstondige liefdesgevoelens, etc. Juist daarom is het zo lastig: 'is mijn oude relatie het nu echt niet meer, of denk ik dat nu maar omdat ik toevallig de kriebels heb van een ander?'
// wandelende paradox //
pi_103490993
oeps, quote ipv edit
// wandelende paradox //
pi_103491175
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het spijt me, maar dat 'gevoel' is gewoon een normaal iets dat opgewekt wordt door hormonen en juist dat gevoel 'dat dit hét is' is iets dat je enkel kunt hebben bij iemand die je net leert kennen en bij een vaste relatie die je al langer kent 'slijt' per definitie dat gevoel altijd...

dat hoeft verder niet erg te zijn, maar je moet wel oppassen als mensen enerzijds die kortstondige verliefdheidsgevoelens gaan 'romantiseren' alsof het wat 'eeuwigs' zou zijn en dit 'de échte liefde van hun leven is'....
en dan gebaseerd op hun kortstondige opzweepüte hormoon-gevoelens heel sterk gaan stellen dat 'de vorige relatie het niet helemaal was, maar de huidige liefde voelt duidelijk al véél beter aan'.

Juist zulke mensen zijn meestal degenen die nu juist helemaal niet in staat zijn een vaste relatie langer dan enkele jaren aan te houden, 7 jaren is dan veelal een vaak voorkomende termijn dat een relatie tot 'sleur' wordt (het engelse gezegde/fenomeen: "The Seven Year Itch" gaat daarover)
http://www.psychologytoda(...)-the-seven-year-itch

Natuurlijk, als je tandarst bent kun je misschien makkelijk ervoor kiezen na 10 jaar de relatie te beeindigen én de hypotheek van je ex-vrouw netjes door te blijven betalen en lekker door te gaan met de nieuwe, voor de komende 7-10 jaar...
andere mensen, die misschien wat meer moeite hebben met dubbele hypotheken kunnen misschien overwegen juist ook aan een relatie te werken om ook het 'wegvallen' van de verliefdheidshormonen op te vangen met een duidelijke relatieband met de partner.
In het leven hoor je gelukkig te zijn, en wanneer je dat niet bent moet je op zoek gaan naar een manier om jezelf wel het geluk te geven. Ja het is kut om de beslissing te maken en ja het is kut dat je met financiele lasten te maken gaat krijgen. Toch moet je dan voor jezelf kiezen en je geluk elders te zoeken.

Ik heb het recentelijk meegemaakt, heel recentelijk en ik heb dezelfde keuze gemaakt, althans TS moet nog kiezen denk ik.

Ik heb gebroken met mijn relatie en ook al ondervind ik nu wat ellende door mijn keuze, toch ben ik er erg tevreden mee.
pi_103494033
Toch is het goed om na een relatie ook even alleen te zijn en te kijken hoe dat bevalt. Nu duikel je van de ene in de andere relatie. En natuurlijk is het helemaal te gek en fantastisch met die nieuwe vrouw maar dat was het in het begin met je vorige vriendin vast ook...
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:25:14 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103494536
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch is het goed om na een relatie ook even alleen te zijn en te kijken hoe dat bevalt. Nu duikel je van de ene in de andere relatie. En natuurlijk is het helemaal te gek en fantastisch met die nieuwe vrouw maar dat was het in het begin met je vorige vriendin vast ook...
Maar om deze relatie nou stil te leggen onder het mom van 'het is goed om alleen te zijn' lijkt me ook niet altijd de beste keuze :+
pi_103500755
:r
My salvation lies in your love..
pi_103501228
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef cinnamon_M het volgende:
@RM-f

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar een liefde kan ook gewoon écht overgaan, een relatie niet meer lopen, etc. Niet alle twijfel is af te schuiven op hormonen, romantiseren van kortstondige liefdesgevoelens, etc. Juist daarom is het zo lastig: 'is mijn oude relatie het nu echt niet meer, of denk ik dat nu maar omdat ik toevallig de kriebels heb van een ander?'
natuurlijk gaat verliefdheid over... dat is niet 'afschuiven op hormonen', maar verliefdheid _is_ gewoon je hormoongebaseerd...
natuurlijk kun ej alles romantiseren en doen alsof het iets héél 'speciaals' is, maar dat is niet zo... eeuwigdurende verliefdheid bestaat per definitie niet en is zelfs onmogelijk..
evenmin is het zo dat het erg afhankelijk is van de andere persoon, alsof je enkel in één persoon echt verliefd zou kunnen worden en alle anderen 'niet de ware zijn'...

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:52 schreef blubberboot het volgende:

[..]

In het leven hoor je gelukkig te zijn, en wanneer je dat niet bent moet je op zoek gaan naar een manier om jezelf wel het geluk te geven.
ja en? dat is inderdaad zo... enkel is het nogal dom eerst héél romantisch op te geven over je verliefdheid en dan in een relatie te blijven zitten nétz zolang tot je erg ongelukkig geworden bent en kennelijk als enige uitweg te hebben op helemaal opnieuw op een ander wéér verliefd te gaan worden en te gaan roepen: 'dat het deze keer écht de ware is...'...

slimmer is het waarschijnlijk ervoor te zorgen dat je in een vaste relatie niet ongelukkig wordt, wat best mogelijk is, maar misschien moet je dan ook dat overromantiseren van je verliefdheid opgeven en gewoon een andere houding en misschien wensen tegenover een partner hebben.
Om zo een basis te vinden om ook een langdurige relatie te kunnen hebben zonder per definitie daarin ongelukkig te worden omdat de verliefdheid wegzakt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_103501627
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

natuurlijk gaat verliefdheid over... dat is niet 'afschuiven op hormonen', maar verliefdheid _is_ gewoon je hormoongebaseerd...
natuurlijk kun ej alles romantiseren en doen alsof het iets héél 'speciaals' is, maar dat is niet zo... eeuwigdurende verliefdheid bestaat per definitie niet en is zelfs onmogelijk..
evenmin is het zo dat het erg afhankelijk is van de andere persoon, alsof je enkel in één persoon echt verliefd zou kunnen worden en alle anderen 'niet de ware zijn'...

Dat snap ik allemaal wel (al verschillen de meningen erover), maar wat ik bedoel is simpelweg: afgezien van het feit dat de verliefdheid afneemt kan een relatie op een gegeven moment niet meer werken. Je kunt niet alle problemen in een relatie afschuiven op 'verliefdheid blijft niet eeuwig', naast tanende verliefdheid die er dan misschien bijhoort (even los van de vraag of ik het daarmee eens ben) zijn er nog 1001 andere potentiële problemen waarmee een relatie kan kampen die wèl een reden kunnen zijn om uit elkaar te gaan.

Daarnaast staat het ook eenieder vrij zelf te bepalen of hij/zij genoegen neemt met een relatie waarin de grootste verliefdheid weg is. Niemand is verplicht zijn hele leven bij dezelfde te blijven.
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')