Zijn vrouw heeft het topic gevonden en heeft hem nu vermoord oidquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
waar is ts nou ineens gebleven?
ik heb trouwens een afspraak met de tandarts vanmiddag (alleen controle hoor, dr worden geen gaatjes gevuld, boven dien gaan we met zijn drieen)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Ik moet het vragen... Is het je assistente?
1 op de 3 gaat toch vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef xNeofx het volgende:
Vreemdgaan, wat voor kankermongool ben je dan.
Ha! Dus 1 op de 3 is een kankermongool!quote:
Ik weet nog steeds niet of er ik om moet lachen of om moet huilen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik moest hard lachen om die cowboy opmerking trouwens![]()
.
Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Waarom is het verwerpelijk om het voor de ander te bepalen?
Exactement!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Omdat je iemands zelfbeschikking aantast. De bedrogen partner gaat levensbepalende keuzes maken zoals kinderen met deze persoon. Keuzes die zij misschien/waarschijnlijk niet gemaakt zou hebben als ze de waarheid wist. De ander weet dat maar laat haar rustig begaan met deze onomkeerbare keuzes. Staat er bij en kijkt er naar een partner die in een illusie leeft en ontneemt haar de kans haar leven ten volle bewustzijn te leiden. Omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij het niet zo belangrijk vindt. Tja... ik weet niet hoe ik anders uit kan leggen wat er verwerpelijk aan is.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
Idealisten moet je soms tegen zichzelf beschermen. Echte liefde wil ook realistisch zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef GezondeKeuze het volgende:
Ik vind dat sommige mensen hier een beetje overdramatisch doen.. tuurlijk is het kut dat je partner vreemdgaat.. Maar naar 10 jaar ? zouden jullie serieus 10 jaar weggooien daarover? Dat is toch echt wel een heel groot deel van je leven.. Ik vind niet dat je over vreemdgaan zo een groot punt moet maken.. het is toch logisch dat de passie verdwijnt na zo een lange tijd(als je er niet hard aan werkt tenminste).
Beetje wel zo. Ik mag hopen dat TS het thuis nu besproken heeft met z'n vrouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Dus op forums net zo'n laffe hond als thuis....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |