Hier ben ik het mee eens. Natuurlijk kun je verliefd worden op iemand anders, maar ik vind het wel erg zwak te zeggen dat daarop ingaan je overkomt. Nee, daar kies je voor. Net zoals je ervoor kiest niets aan de huidige relatie te doen, dan had je met geheven hoofd nog kunnen opgeven als niets meer baat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
Cavity cowboy. Met sporen en op sokken.
Je klinkt als een vroege midlife crisis.
Hmph, lekker boeiend zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.
Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.
Sorry ik ben echt anti dit soort zaken
Moeite?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmph, lekker boeiend zeg.
Beetje raar om de moeite te nemen allerlei wraaksituaties te verzinnen.
Jeetje wat een haat. Oud zeer?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop stiekem dat TS niet meer reageert omdat hij uit zijn huis is verbannen, zijn nieuwe lover hem daarom opeens niet meer spannend vond en hij nu onder een brug met een heroine shot in zijn arm ligt.
Gasten als TS verdienen het niet om gelukkig te zijn voor daar de tol voor betaald is.
Sorry ik ben echt anti dit soort zaken
En wat kan TS daar aan doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet bij mij, iemand die me heel close staat en zij is daar helemaal aan kapot gegaan.
Dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat kan TS daar aan doen?
Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Beter steek je je energie in iets anders.
Je vriendin steunen bv.
En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
Het is mijn buurvrouw waar ik al van baby's af aan over de vloer kom met haar nu rebellerende dochter die een dramajeugd heeft gehad en waar nu geen rem meer op zit. En ik heb energie voor 10, dus sja energie verspillen? Hoe meer ik kwijt ben hoe beter dat voor mij is.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat kan TS daar aan doen?
Ook al doet TS hetzelfde, je vriendin heeft hier niks aan en het heeft ook niks met elkaar te maken.
Beter steek je je energie in iets anders.
Je vriendin steunen bv.
En hoe erg ook, je vriendin komt er boven op. Life goes on. Je komt er alleen maar sterker uit.
Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
Dit wordt typisch zo'n verhaal waarbij TS geen keus kan maken, het overspel uitkomt en de vrouwen voor hem een keuze laat maken.
Haha, het is bij mij wel een keer bijna voorgekomen, maar ik heb al haar verzoeken om langs te komen afgeslagen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of ze geven hem allebei de vinger, waarna zijn ex hem kaal allimenteerd en daarna samen met zijn andere ex het bed induikt voor heftige lesbische wij haten TS schaar seks.![]()
(Dat laatste gebeurt zeer zelden, maar verzin ik ter plekke even bij om het toch nog een happy end te kunnen noemen.)
Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef matthijst het volgende:
TS is pleite?
Dus op forums net zo'n laffe hond als thuis....
Duh, tuurlijk issie geen tandarts. Ben je wel echt dom bezig als je dat op fok zet.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een grote Trol..
Wie noemt zich nu DeTandarts als ie er een zou zijn? De meeste geneeskunde studenten in SES noemen zich toch ook niet DokterinSpe ofzo?
Het is ook haar huis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef DeTandarts het volgende:
[..]
Heb geen sympathie nodig hoor.
En ja, mijn huis bij wijze van spreken. jezus..
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:17 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik WALG van dit soort mensen als jouw. je vriendin verdient wel beter dan een vreemdganger die neit kan ''kiezen''
serieus, als ik jullie kenden had ik je vriendin een anonieme mail gestuurd en álles verteld.
je bent geen woord verder waard
Kan haar geen ongelijk geven..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?
Als het niet zo simpel ligt, leg dan uit hoe het wel zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wat een achterlijke oversimplificatie weer. Je bent zeker nog jong?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |