Nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere! 50!! Flinke stroomrekening dan o'nie?
Nee, maar 50x20 is wel veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorZe staan niet allemaal dagelijks aan. De meeste zijn gedimt. En daarbij trekken ook die halogeen lampjes niet veel wattage
OMG, dat is wel HEUL laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee.. ik zie nu pas de pun in de TT
Mwah, bruto is het misschien 12 minuten, maar met het aftrek van HEUL hard werken is het netto 1 minuutquote:
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mamaquote:
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in een raspatat met mayo en sate. En dan een broodje kroket erbij met mosterd. Daar heb ik zin in ja!
Jammer genoeg ben ik niet in Nederland
Geen raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Dat is geen raspatat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
damn, zit al sinds 8u me te vervelen in een hokje va 3 bij 5 met een collegamoet nog tot 14u
Niet zo serieusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat toch niet grappig doen over patat? Dat is een serieuze zaak!
idd! Raspatat met joppie sausquote:
Geen optie, collega is mannelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.quote:
quote:
Ik maakte toch een grapje, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.
Solihull bij Birmingham, maar officieel werk ik hier niet meer. Nu even 2 dagen, dan weer gewoon in Groningen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
waar in de uk zat je ook alweer stbaby?
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte toch een grapje, Babs
Of jij hebt gewoon geen humorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappig
Ongeschoren, dan is t net een turkse vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft hij zich geschoren? Met je ogen dicht is het net of je door een vrouw gepijpt wordt.
Lampjes zijn niet eens 20quote:
Ik heb nog nooit raspatat gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen raspatat
Geen mayo
Geen satesaus
Geen kroket
Geen mosterd
Wel broodjes... maar tsja... 1 van de 6, en dan ook nog het minste... weet niet hoor..
Never ever? Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit raspatat gehad
Rasfriet trouwens ook niet.
Dat laatste kan ook niet, dat bestaat niet. En dat is eeuwig zonde. Want raspatat is zo zaaaaaaaaaalig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isquote:
Soort aardappelpuree die in de vorm van patat gefrituurd wordquote:
Oeh dat is al een tijd geleden... snel maar weer eens halen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een soort van aardappelpuree die eerst in patatvorm wordt geperst en dan gefrituurd.
Schop 'mquote:
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbiedenquote:
Mij ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbieden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn zoon met Zus mee naar de huishoudbeurs laten gaan.
Dit is wel een nieuw dieptepunt in mijn ouderlijke kwaliteiten.
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een soort van aardappelpuree die eerst in patatvorm wordt geperst en dan gefrituurd.
Die krijg je wel van de gyn na de bevalling.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbieden
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.
Maar zal vast anders smaken
Kun je dat bij nde AH halen?
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portiequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.
Maar zal vast anders smaken
Kun je dat bij nde AH halen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Somebody call social services!
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portie
Sudokuquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Zo, alle sudoku's van gisteren en vandaag gedaan
O. Volgens mij hebben ze dat hier niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portie
Mja, en dan moet je het nog mengen met water en een goede manier vinden om er reepjes van te makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenmaar de verpakkingen vind k te groot om zelf te halen
Onmiddelijk je kind inleveren! En je zus verbieden ook nog in de buurt te kokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn zoon met Zus mee naar de huishoudbeurs laten gaan.
Dit is wel een nieuw dieptepunt in mijn ouderlijke kwaliteiten.
Pics zijn welkom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel een keer met StBabylon een raspatatje scoren
Iemand moet idd mijn zus verbieden om te koken, verdomme zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onmiddelijk je kind inleveren! En je zus verbieden ook nog in de buurt te koken
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2minquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SudokuDaar ben ik echt al zolang op uitgekeken. Herhaling van een truukje. Als je die eenmaal door hebt, wat is er dan nog leuk aan??
Je stijgt niet bepaald in mijn achting nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2min
In Zwolle 3 tenten waar ze het hebben, maar er is er maar 1 die alleen raspatat heeft en dan is het lekkerder omdat het vet dan niet 'vervuild' wordt door de smaak van gewone.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel een keer met StBabylon een raspatatje scoren
Je koopt t daar gemengt, en die reepjes doe je met een rasp oid. Heb t ooit 1x gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en dan moet je het nog mengen met water en een goede manier vinden om er reepjes van te maken
Daars coor ik altijd die teringlekkere jalapeno's gevuld met kaas en dan in de paneermeel....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenmaar de verpakkingen vind k te groot om zelf te halen
Oh ik vast niet, maar ik ken de regels, en dat zijn er maar 4. Dus tsja, door oefening kun je sneller worden, maar de manier waarop blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2min
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand moet idd mijn zus verbieden om te koken, verdomme zeg.
On a sticcccchhhhh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daars coor ik altijd die teringlekkere jalapeno's gevuld met kaas en dan in de paneermeel....popperrrrrrrrrrsssssssssss.
On a wellik?quote:
Haha, dat is echt een toffe actiequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mama
Grap uit 2005 van Jeff Dunhamquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On a wellik?
Op een stukske? Neej.
Gewoon zo hoepla in de frituur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On a wellik?
Op een stukske? Neej.
Gewoon zo hoepla in de frituur
Nou sorry dat we niet allemaal zo gevat en grappig zijn als jij bent.quote:
Je bent net een mens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Nou heb ik me vorige week helemaal het schompes liggen batsen, ketsen, pompen, likken, beffen, etc. etc. etc. en heb ik nu alweer zin
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Jeff Dunham krijgt nog niet eens een glimlach op mijn gezicht.
Ik vind em niet grappig meer, zijn 1e grote show was leuk, nieuw, daarna was t allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry dat we niet allemaal zo gevat en grappig zijn als jij bent.
Ik ben er ook niet weg van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Lunch is calling... and im bored
En dan komen die jokers van Deloitte ook nog eens met een rapport op de proppen waar geen kloot van klopt of waar mijn bevindingen niet in zijn verwerkt. Echt jongens top werk NOT
Er zit nog een kern van waarheid in ook, ik ging ook altijd rondjes lopen op gabberfeesten vroeger, en ieder rondje was idd. anders.quote:
Het is een klant he, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.
Heb ik geen moeite mee hoor, dank je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een klant he, niet mijn werkgever
Ben mobiel, dus kan em niet openen.quote:
Je kan toch wel hosselen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
www.janbik.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.quote:
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Morgenmiddag vlieg ik al terug. Bij thuiskomst in Zwolle even door de binnenstad voor mijn portie raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viezquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viez
Good for youquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken mijn paspoortnummer en vervaldatum veel te goed
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Ik ken mijn BSN uit mn hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Ik zoek een kinderboek voor peuters/kleuters met als onderwerp een afwezige vader. LIjkt niet te bestaan. Zelf maar schrijven misschien.
Welke prinses?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.
Link? Of lees je het niet online?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een interessant artikel over alimentatie. Vrouwen zijn nare wezens
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.quote:
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.quote:
Leontien ofso?quote:
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.
Well duh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zotquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zot
Parasieten zijn het! Allemaal!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangen
1956?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Mannen hebben doorgaans gewoon geen keuze, rechter stemt nagenoeg altijd in het voordeel van de vrouw.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.
Onder bijstandsniveau kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Ik ga t straks eens lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Als ik een man was geweest he, zou ik na dit artikel helemaal niet meer willen trouwenJe verplicht je met een huwelijk tot 12 jaar lang betalen van alimentatie
Ik wilde niet. Had het dus beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilMaar andersom werkt het natuurlijk ook, er zijn ook vrouwen die hun man alimentatie betalen.
Ik ga echt nooit trouwen
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Zeg dat maar tegen de deurwaarder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar nu heb ik mijn zelfrespect, daar kan geen geld tegenop.
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kantenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.![]()
Niet heel feministisch hè, die wetgeving.
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
En terecht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
Gewoon weggeven voordat hij het mee kan nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat pakt 'ie ook wel even af.
Vastquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je tof was.!
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Onmogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.
Het klinkt als een geweldige wereld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?quote:
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
In welke ideale wereld bekijkt Angel meisjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.
Die mannen ken ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijn
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonen
Ik wel, regelmatig mee samengewerktquote:
Oh, ja, nee, duidelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.
Achter elke grote man staat een vrouw die meer wil
Nee, van Lianne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
De Irak oorlog was uiteraard het idee van Laura.
Het was Eva die Adam aan die appel hielp hequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was Eva die Adam aan die appel hielp he
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?
Gelukkig zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoor
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het daar over eens
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.
Nou ja, als ze op zo'n manier willen winnen gaan ze hun gang maar. Wij weten wel beter
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, ja, nee, duidelijk
Ik ga met jou mee hoor. Vrouwen zijn gewoon vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons leren
Ik wens je dan ook veel plezier met je rechterhand en Angels sterretje.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik heb serieus in een kwartier een kinderboekje geschreven voor mijn Peuter. Het is nog goed ook.
Ik vind anderen de schuld geven van eigen daden een beetje triest, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukken
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerpquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
De afwezige papa. Ik kon geen peuterboek vinden met dat onderwerp namelijk.
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerp
Nee, dan zie je het verkeerd, zo bedoel ik het niet. De mannen zijn wel verantwoordelijk voor hun eigen daden. Maar als er geen vrouwen zouden zijn, zouden ze die daden niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind anderen de schuld geven van eigen daden een beetje triest, Babs
Ciske de Rat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerp
Oh God nee!!!! Nou moeten mensen weer zelf kaart en borden lezen. Teh horror!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!
http://www.telegraaf.nl/d(...)TomTom__.html?p=21,1
Of Piraat zijn! (Pipiquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fokquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!
http://www.telegraaf.nl/d(...)TomTom__.html?p=21,1
Ohw god mijn leven stopt morgen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fok
ok, dat is wel ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog wel meer verstoord....waaronder..Fok
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Als er al iets is, gaat dat over vaders die ver weg wonen om de wereld te redden enzo. Meestal is dat niet waar afwezige vaders zich mee bezig houden.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan zie je het verkeerd, zo bedoel ik het niet. De mannen zijn wel verantwoordelijk voor hun eigen daden. Maar als er geen vrouwen zouden zijn, zouden ze die daden niet doen
Uitzondering die de regel bevestigtquote:
Dat blijkt, want zo'n boek is er dus echt niet. Heb ik niet kunnen vinden tenminste. Maar vind wel dat je je kind uitleg verschuldigd bent, dat via een boekje doen vind ik zelf wel prettig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan me zomaar voorstellen dat meestal als de vader afwezig is het een nare scheiding is geweest en dat moeders (waar de kinderen uiteraard 9 van de 10 keer terecht komen) geen zin heeft in een boekje voorlezen over de afwezige vader
Geef het uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat blijkt, want zo'n boek is er dus echt niet. Heb ik niet kunnen vinden tenminste. Maar vind wel dat je je kind uitleg verschuldigd bent, dat via een boekje doen vind ik zelf wel prettig.
Wat liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, alles wat wij doen doen we voor jullie.
Trouwplannen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor de hele tijd Dear Dowry (bruidsschat) ipv Dear Dairy...
Wat is er voor Peuter super gaaf aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil ik ook doen inderdaad. Al is het maar omdat het voor Peuter supergaaf is.
Het is toch de mooiste dag van je leven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ben jij gestoord! Bakken geld uitgeven aan een totaal zinloze dag, bekijk het
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er voor Peuter super gaaf aan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch de mooiste dag van je leven?
Hoe gaat het verhaal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?
Oh, het gaat over hem, ik dacht in het algemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch leuk om een boek te hebben dat 1. je mama heeft geschreven, en 2. over jou gaat?
Als het niet over hem ging zou hij het ook erg leuk vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het gaat over hem, ik dacht in het algemeen
Leuk.
Wie wie wie wieeee dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe gaat het verhaal?
Ik weet nog wel een illustrator voor de illustraties
Ik ben relatief onbekend met wat peuters wel en niet leuk vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het niet over hem ging zou hij het ook erg leuk vinden.
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben relatief onbekend met wat peuters wel en niet leuk vinden
Nou meid tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het ministerie doet over een terugkoppelingstelefoontje
Wat flauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...
American History X MIquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze laten struikelen zodat ze met hun gezicht op een een stoeprand vallen, hoewel het erg leuk klinkt, vinden ze blijkbaar toch zelf minder leuk...
Wat?quote:
Dat ging ietsje anders... Edward Nortonquote:
Net niet ietsje anders genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
Dat ging ietsje anders... Edward Norton
Whodunnit?quote:
Leonard?quote:
Echt niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
met de kandelaar in de salonkamer!
Kutspelquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
met de kandelaar in de salonkamer!
Je moet iets verkeerd hebben gedaan. Vertel!quote:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen kledders meenemen naar zakelijke besprekingen, afhandelingen of wat dan ook maar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat vinden sommige ouders leuk, hun parasiet op het werk laten zien.
Bizar, want je zou verwachten dat er wel vraag naar is. Ik geloof je, maar anders zou ik het echt niet kunnen voorstellen dat er helemaal niks over isquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat blijkt, want zo'n boek is er dus echt niet. Heb ik niet kunnen vinden tenminste. Maar vind wel dat je je kind uitleg verschuldigd bent, dat via een boekje doen vind ik zelf wel prettig.
Waarom verwacht je dat er vraag naar is? Ik kan me ook heel goed indenken dat moeders gewoon zelf aan hun kind vertellen waarom papa er niet iedere dag is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bizar, want je zou verwachten dat er wel vraag naar is. Ik geloof je, maar anders zou ik het echt niet kunnen voorstellen dat er helemaal niks over is
Papa komt niet meer, papa is door zijn flikker geschoten in het bos tijdens het bramen plukken, door een bijziende jager.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat er vraag naar is? Ik kan me ook heel goed indenken dat moeders gewoon zelf aan hun kind vertellen waarom papa er niet iedere dag is.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Papa komt niet meer, papa is door zijn flikker geschoten in het bos tijdens het bramen plukken, door een bijziende jager.
Omdat het niet ff een gesprek is wat je zomaar doet. Een verhaaltje erbij maakt het net even wat makkelijker voor de ouders en minder confronterend voor een kind.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat er vraag naar is? Ik kan me ook heel goed indenken dat moeders gewoon zelf aan hun kind vertellen waarom papa er niet iedere dag is.
Zo kun je alle boekjes wel als 'zinloos' bestempelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar heb je daar dan perse een boek voor nodig? Ik kan me voorstellen dat er een markt voor is, maar ik kan me ook voorstellen dat niemand erop zit te wachten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het niet ff een gesprek is wat je zomaar doet. Een verhaaltje erbij maakt het net even wat makkelijker voor de ouders en minder confronterend voor een kind.
Duidelijkheid met vlijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of
Papa komt niet meer, papa schrok zich elke ochtend een ongeluk door je lelijkheid.
Er zijn ook legio boekjes over doodgaan, geboorte en weetikveelwat nog meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar heb je daar dan perse een boek voor nodig? Ik kan me voorstellen dat er een markt voor is, maar ik kan me ook voorstellen dat niemand erop zit te wachten.
[..]
Duidelijkheid met vlijt
In elk geval 1 iemand zit er op te wachten, dan kan ik me niet voorstellen dat er niemand anders is die naar zo'n boekje op zoek is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar heb je daar dan perse een boek voor nodig? Ik kan me voorstellen dat er een markt voor is, maar ik kan me ook voorstellen dat niemand erop zit te wachten.
[..]
Duidelijkheid met vlijt
Ik heb een heel mooi Campbell Biology boek over doodgaan en geboortequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn ook legio boekjes over doodgaan, geboorte en weetikveelwat nog meer
Oh, allicht. Ik snap alleen de verbazing waarom er geen boek is niet echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In elk geval 1 iemand zit er op te wachten, dan kan ik me niet voorstellen dat er niemand anders is die naar zo'n boekje op zoek is.
Je moet het boekje ook niet op zichzelf zien. Het is een handvat om erover te pratenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi Campbell Biology boek over doodgaan en geboorte
Overal zijn boekjes over, ik vraag me alleen af of het altijd wat toevoegt en of het niet makkelijk ergens onderuit komen is door een kind maar een boekje voor te lezen.
Maar goed, het boeit me eigenlijk niet, ik heb toch geen kledders, een man, of wat dan ook
Dat snap ik wel, ja. Maar dat neemt mijn punt in de tweede 'alinea' niet weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet het boekje ook niet op zichzelf zien. Het is een handvat om erover te praten
Had hij vertraagd zaad dan? Peuter is 3quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Papa is ontvoerd door aliens die nu al 6 jaar afschuwelijke experimenten op hem uitvoeren!
Nee, juist niet, want daar zeg je iets over 'er makkelijk onderuit komen door een boekje voor te lezen'. En mij npunt is juist dat je dat boekje voorleest, maar ook daarna met je kind erover praat. Dan leg je de link tussen het boekje en jullie eigen situatiequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ja. Maar dat neemt mijn punt in de tweede 'alinea' niet weg.
Verder vind ik het tof dat L-E zo'n boekje kan schijven en dat Peuter ermee geholpen is of zo.
Is dat je Secret Story?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Papa is ontvoerd door aliens die nu al 6 jaar afschuwelijke experimenten op hem uitvoeren!
Uit de diepvriesquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had hij vertraagd zaad dan? Peuter is 3
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want daar zeg je iets over 'er makkelijk onderuit komen door een boekje voor te lezen'. En mij npunt is juist dat je dat boekje voorleest, maar ook daarna met je kind erover praat. Dan leg je de link tussen het boekje en jullie eigen situatie
En ik vraag me dus af of dat ook daadwerkelijk gebeurt en zo'n boekje dan ook echt wat toevoegt en niet een makkelijke weg wordt voor ouders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want daar zeg je iets over 'er makkelijk onderuit komen door een boekje voor te lezen'. En mij npunt is juist dat je dat boekje voorleest, maar ook daarna met je kind erover praat. Dan leg je de link tussen het boekje en jullie eigen situatie
En jij denk dat het veel voorkomt in een maatschappij van rennen, vliegen en kind naar de crèche/buitenschoolse opvang brengen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verantwoord opvoeden
Zo'n kind zelf laten inzien dat zijn situatie op die van het boek lijkt, hem vragen stellen en laten stellen.
Ja, meer dan dat je denkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denk dat het veel voorkomt in een maatschappij van rennen, vliegen en kind naar de crèche/buitenschoolse opvang brengen?
Engeltje, waarom vallen homo's op alfa mannetjes?quote:
Ik denk juist dat de ouders die er serieus met hun kind over willen praten de ouders zijn die zo'n boekje kopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik vraag me dus af of dat ook daadwerkelijk gebeurt en zo'n boekje dan ook echt wat toevoegt en niet een makkelijke weg wordt voor ouders.
Maar goed, ik heb sowieso geen verstand van kinderzaken en het kinderbrein en dergelijke, dus mij hoef je niet serieus te nemen.
Je denkt toch niet dat ik ga bijhouden hoe oud de Singles-parasieten zijn??quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had hij vertraagd zaad dan? Peuter is 3
Ik ben een Alfa-manquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje, waarom vallen homo's op alfa mannetjes?
Verdorie, zijn wij het nou eens?quote:
Of die zo'n boekje juist niet nodig hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de ouders die er serieus met hun kind over willen praten de ouders zijn die zo'n boekje kopen.
Alle andere ouders gaan ook zo'n boekje niet kopen.
Maar goed, wat heb je vandaag aan?
Jij hebt duidelijk geen verstand van ouders en kinderen nee. Zelfkennis staat je goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of die zo'n boekje juist niet nodig hebben.
Kleren
Mn vader in de uitgeversbranche, mn moeder opvoedkundige, ik zit er midden tussenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verdorie, zijn wij het nou eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |