Het is een klant he, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.
Heb ik geen moeite mee hoor, dank je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een klant he, niet mijn werkgever
Ben mobiel, dus kan em niet openen.quote:
Je kan toch wel hosselen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
www.janbik.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.quote:
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Morgenmiddag vlieg ik al terug. Bij thuiskomst in Zwolle even door de binnenstad voor mijn portie raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viezquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viez
Good for youquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken mijn paspoortnummer en vervaldatum veel te goed
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Ik ken mijn BSN uit mn hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Ik zoek een kinderboek voor peuters/kleuters met als onderwerp een afwezige vader. LIjkt niet te bestaan. Zelf maar schrijven misschien.
Welke prinses?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.
Link? Of lees je het niet online?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een interessant artikel over alimentatie. Vrouwen zijn nare wezens
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.quote:
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.quote:
Leontien ofso?quote:
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.
Well duh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zotquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zot
Parasieten zijn het! Allemaal!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangen
1956?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Mannen hebben doorgaans gewoon geen keuze, rechter stemt nagenoeg altijd in het voordeel van de vrouw.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.
Onder bijstandsniveau kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Ik ga t straks eens lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Als ik een man was geweest he, zou ik na dit artikel helemaal niet meer willen trouwenJe verplicht je met een huwelijk tot 12 jaar lang betalen van alimentatie
Ik wilde niet. Had het dus beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilMaar andersom werkt het natuurlijk ook, er zijn ook vrouwen die hun man alimentatie betalen.
Ik ga echt nooit trouwen
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Zeg dat maar tegen de deurwaarder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar nu heb ik mijn zelfrespect, daar kan geen geld tegenop.
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kantenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.![]()
Niet heel feministisch hè, die wetgeving.
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
En terecht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
Gewoon weggeven voordat hij het mee kan nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat pakt 'ie ook wel even af.
Vastquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je tof was.!
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Onmogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.
Het klinkt als een geweldige wereld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?quote:
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
In welke ideale wereld bekijkt Angel meisjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.
Die mannen ken ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijn
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonen
Ik wel, regelmatig mee samengewerktquote:
Oh, ja, nee, duidelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.
Achter elke grote man staat een vrouw die meer wil
Nee, van Lianne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
De Irak oorlog was uiteraard het idee van Laura.
Het was Eva die Adam aan die appel hielp hequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was Eva die Adam aan die appel hielp he
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?
Gelukkig zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoor
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het daar over eens
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.
Nou ja, als ze op zo'n manier willen winnen gaan ze hun gang maar. Wij weten wel beter
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, ja, nee, duidelijk
Ik ga met jou mee hoor. Vrouwen zijn gewoon vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons leren
Ik wens je dan ook veel plezier met je rechterhand en Angels sterretje.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik heb serieus in een kwartier een kinderboekje geschreven voor mijn Peuter. Het is nog goed ook.
Ik vind anderen de schuld geven van eigen daden een beetje triest, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukken
Dat is natuurlijk ook wel een taboe-onderwerpquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
De afwezige papa. Ik kon geen peuterboek vinden met dat onderwerp namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |