Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.
Onder bijstandsniveau kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Ik ga t straks eens lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Als ik een man was geweest he, zou ik na dit artikel helemaal niet meer willen trouwenJe verplicht je met een huwelijk tot 12 jaar lang betalen van alimentatie
Ik wilde niet. Had het dus beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel mezelf haast dom omdat ik het niet wilMaar andersom werkt het natuurlijk ook, er zijn ook vrouwen die hun man alimentatie betalen.
Ik ga echt nooit trouwen
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftEn zij doet alleen vrijwilligers werk ed.
Zeg dat maar tegen de deurwaarder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar nu heb ik mijn zelfrespect, daar kan geen geld tegenop.
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kantenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten trouwen. Eigen schuld.![]()
Niet heel feministisch hè, die wetgeving.
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
En terecht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn lang genoeg gediscrimineerd aan alle kanten
Gewoon weggeven voordat hij het mee kan nemen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat pakt 'ie ook wel even af.
Vastquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens! Vrouwen zijn altijd de baas geweest. Alle fouten dingen die mannen doen, zijn aangestuurd door een vrouw!
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je tof was.!
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Onmogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook jij hebt het wel eens mis, beste Q.
Het klinkt als een geweldige wereld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er alleen mannen waren, was er nooit oorlog, FACT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |