Er zit nog een kern van waarheid in ook, ik ging ook altijd rondjes lopen op gabberfeesten vroeger, en ieder rondje was idd. anders.quote:
Het is een klant he, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.
Heb ik geen moeite mee hoor, dank je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een klant he, niet mijn werkgever
Ben mobiel, dus kan em niet openen.quote:
Je kan toch wel hosselen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
www.janbik.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.quote:
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Morgenmiddag vlieg ik al terug. Bij thuiskomst in Zwolle even door de binnenstad voor mijn portie raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viezquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viez
Good for youquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken mijn paspoortnummer en vervaldatum veel te goed
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Ik ken mijn BSN uit mn hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Ik zoek een kinderboek voor peuters/kleuters met als onderwerp een afwezige vader. LIjkt niet te bestaan. Zelf maar schrijven misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |