Er zit nog een kern van waarheid in ook, ik ging ook altijd rondjes lopen op gabberfeesten vroeger, en ieder rondje was idd. anders.quote:
Het is een klant he, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.
Heb ik geen moeite mee hoor, dank je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een klant he, niet mijn werkgever
Ben mobiel, dus kan em niet openen.quote:
Je kan toch wel hosselen daar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
www.janbik.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, waar kan ik dat regelen, want dit is niet cool
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.quote:
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar dan moet ik ze meenemen naar mijn hotelkamer enzo. Beter wacht ik tot het weekend. Nederlandse chicks hosselen.
Morgenmiddag vlieg ik al terug. Bij thuiskomst in Zwolle even door de binnenstad voor mijn portie raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Het is al woensdag!
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viezquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat hou je wel vol, beetje spanning opbouwen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik teveel gedaan. Weinig doen, weinig zin, veel doen, veel zin. Maar het was ook zo lekker en viez
Good for youquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken mijn paspoortnummer en vervaldatum veel te goed
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Ik ken mijn BSN uit mn hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mijn rek. num. niet eens uit mijn hoofd
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Ik zoek een kinderboek voor peuters/kleuters met als onderwerp een afwezige vader. LIjkt niet te bestaan. Zelf maar schrijven misschien.
Welke prinses?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je eigen boek? Heeft die prinses er niet een verhaaltje over geschreven.
Link? Of lees je het niet online?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een interessant artikel over alimentatie. Vrouwen zijn nare wezens
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.quote:
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.quote:
Leontien ofso?quote:
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet online, in de Elsevier. Kans bestaat dat deze online wel te vinden is. Zal even zoeken.
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die red ik ook nog, rekeningnummer wel, einddatum rijbewijs en dan houdt t wel op.
Well duh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zotquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen en alimentatie levert vaak leuke verhalen op idd.
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mijn geboortedatum heb ik dan wel weer behoorlijk moeite. Maar dat kan ook gewoon de ontkenning zijn.
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees echt de meest belachelijke dingen... Een vrouw die haar wekelijkse boeket bloemen betaald wil zien door meneer, een vrouw die 40 uur per week werkt maar nog steeds iets van 1500 euro per maand alimentatie krijgt. Het is echt zot
Parasieten zijn het! Allemaal!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn er teveel die hun man helemaal kaaltrekken en zelf lekker achterover hangen en geld vangen
1956?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom tot 22 mei 19 nog wat.
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, want ik krijg niets, maar er zijn toch regels voor? 1500 euro lijkt me niet kloppen als ze zelf een aardig inkomen heeft?
Mannen hebben doorgaans gewoon geen keuze, rechter stemt nagenoeg altijd in het voordeel van de vrouw.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich dat laten overkomen hebben doorgaans ook geen ballen.
Ik snap ineens waarom vrouwen zo graag trouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw heeft recht op een deel van het inkomen van de man, ongeacht hoeveel zij werkt, blijkbaar.
Kan makkelijk hoor, ex van een kennis ontvangt 2/3e van zijn inkomen, hij heeft niks meer over en moet onder bijstands niveau leven, terwijl die een top baan heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |