Nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere! 50!! Flinke stroomrekening dan o'nie?
Nee, maar 50x20 is wel veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorZe staan niet allemaal dagelijks aan. De meeste zijn gedimt. En daarbij trekken ook die halogeen lampjes niet veel wattage
OMG, dat is wel HEUL laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee.. ik zie nu pas de pun in de TT
Mwah, bruto is het misschien 12 minuten, maar met het aftrek van HEUL hard werken is het netto 1 minuutquote:
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mamaquote:
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in een raspatat met mayo en sate. En dan een broodje kroket erbij met mosterd. Daar heb ik zin in ja!
Jammer genoeg ben ik niet in Nederland
Geen raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Dat is geen raspatat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
damn, zit al sinds 8u me te vervelen in een hokje va 3 bij 5 met een collegamoet nog tot 14u
Niet zo serieusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat toch niet grappig doen over patat? Dat is een serieuze zaak!
idd! Raspatat met joppie sausquote:
Geen optie, collega is mannelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.quote:
quote:
Ik maakte toch een grapje, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.
Solihull bij Birmingham, maar officieel werk ik hier niet meer. Nu even 2 dagen, dan weer gewoon in Groningen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
waar in de uk zat je ook alweer stbaby?
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte toch een grapje, Babs
Of jij hebt gewoon geen humorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappig
Ongeschoren, dan is t net een turkse vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft hij zich geschoren? Met je ogen dicht is het net of je door een vrouw gepijpt wordt.
Lampjes zijn niet eens 20quote:
Ik heb nog nooit raspatat gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen raspatat
Geen mayo
Geen satesaus
Geen kroket
Geen mosterd
Wel broodjes... maar tsja... 1 van de 6, en dan ook nog het minste... weet niet hoor..
Never ever? Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit raspatat gehad
Rasfriet trouwens ook niet.
Dat laatste kan ook niet, dat bestaat niet. En dat is eeuwig zonde. Want raspatat is zo zaaaaaaaaaalig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |