Nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere! 50!! Flinke stroomrekening dan o'nie?
Nee, maar 50x20 is wel veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorZe staan niet allemaal dagelijks aan. De meeste zijn gedimt. En daarbij trekken ook die halogeen lampjes niet veel wattage
OMG, dat is wel HEUL laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee.. ik zie nu pas de pun in de TT
Mwah, bruto is het misschien 12 minuten, maar met het aftrek van HEUL hard werken is het netto 1 minuutquote:
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mamaquote:
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in een raspatat met mayo en sate. En dan een broodje kroket erbij met mosterd. Daar heb ik zin in ja!
Jammer genoeg ben ik niet in Nederland
Geen raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Dat is geen raspatat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
damn, zit al sinds 8u me te vervelen in een hokje va 3 bij 5 met een collegamoet nog tot 14u
Niet zo serieusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat toch niet grappig doen over patat? Dat is een serieuze zaak!
idd! Raspatat met joppie sausquote:
Geen optie, collega is mannelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hokje van 3 bij 5? Hoe lekker is de collega in kwestie?
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.quote:
quote:
Ik maakte toch een grapje, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, als jij zin hebt om op een lekkere knul te rijden en die is er niet en dat iemand zegt, dan ga je paardrijden. Dan is het wel rijden, maar iets compleet anders. Ik heb zin in raspatat, dat is toch iets heel anders dan micky d.
Solihull bij Birmingham, maar officieel werk ik hier niet meer. Nu even 2 dagen, dan weer gewoon in Groningen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
waar in de uk zat je ook alweer stbaby?
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte toch een grapje, Babs
Of jij hebt gewoon geen humorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan sloeg hij nergens op en was hij niet grappig
Ongeschoren, dan is t net een turkse vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft hij zich geschoren? Met je ogen dicht is het net of je door een vrouw gepijpt wordt.
Lampjes zijn niet eens 20quote:
Ik heb nog nooit raspatat gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen raspatat
Geen mayo
Geen satesaus
Geen kroket
Geen mosterd
Wel broodjes... maar tsja... 1 van de 6, en dan ook nog het minste... weet niet hoor..
Never ever? Waarom niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit raspatat gehad
Rasfriet trouwens ook niet.
Dat laatste kan ook niet, dat bestaat niet. En dat is eeuwig zonde. Want raspatat is zo zaaaaaaaaaalig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isquote:
Soort aardappelpuree die in de vorm van patat gefrituurd wordquote:
Oeh dat is al een tijd geleden... snel maar weer eens halen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een soort van aardappelpuree die eerst in patatvorm wordt geperst en dan gefrituurd.
Schop 'mquote:
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbiedenquote:
Mij ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbieden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn zoon met Zus mee naar de huishoudbeurs laten gaan.
Dit is wel een nieuw dieptepunt in mijn ouderlijke kwaliteiten.
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een soort van aardappelpuree die eerst in patatvorm wordt geperst en dan gefrituurd.
Die krijg je wel van de gyn na de bevalling.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week wilde Google me een strakke kut aanbieden
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.
Maar zal vast anders smaken
Kun je dat bij nde AH halen?
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portiequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oow ok. Klinkt wel lekker, maar niet veel anders dan een aardappelkroketje bv.
Maar zal vast anders smaken
Kun je dat bij nde AH halen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Somebody call social services!
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portie
Sudokuquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Zo, alle sudoku's van gisteren en vandaag gedaan
O. Volgens mij hebben ze dat hier niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, kun je alleen bij sommige cafetaria halen. Wordt vers gemaakt per portie
Mja, en dan moet je het nog mengen met water en een goede manier vinden om er reepjes van te makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenmaar de verpakkingen vind k te groot om zelf te halen
Onmiddelijk je kind inleveren! En je zus verbieden ook nog in de buurt te kokenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn zoon met Zus mee naar de huishoudbeurs laten gaan.
Dit is wel een nieuw dieptepunt in mijn ouderlijke kwaliteiten.
Pics zijn welkom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel een keer met StBabylon een raspatatje scoren
Iemand moet idd mijn zus verbieden om te koken, verdomme zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onmiddelijk je kind inleveren! En je zus verbieden ook nog in de buurt te koken
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2minquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SudokuDaar ben ik echt al zolang op uitgekeken. Herhaling van een truukje. Als je die eenmaal door hebt, wat is er dan nog leuk aan??
Je stijgt niet bepaald in mijn achting nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2min
In Zwolle 3 tenten waar ze het hebben, maar er is er maar 1 die alleen raspatat heeft en dan is het lekkerder omdat het vet dan niet 'vervuild' wordt door de smaak van gewone.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel een keer met StBabylon een raspatatje scoren
Je koopt t daar gemengt, en die reepjes doe je met een rasp oid. Heb t ooit 1x gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en dan moet je het nog mengen met water en een goede manier vinden om er reepjes van te maken
Daars coor ik altijd die teringlekkere jalapeno's gevuld met kaas en dan in de paneermeel....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Makro/sligro is het wel te krijgenmaar de verpakkingen vind k te groot om zelf te halen
Oh ik vast niet, maar ik ken de regels, en dat zijn er maar 4. Dus tsja, door oefening kun je sneller worden, maar de manier waarop blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd, ik kan de meeste 3 sterren onder de 2min
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand moet idd mijn zus verbieden om te koken, verdomme zeg.
On a sticcccchhhhh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daars coor ik altijd die teringlekkere jalapeno's gevuld met kaas en dan in de paneermeel....popperrrrrrrrrrsssssssssss.
On a wellik?quote:
Haha, dat is echt een toffe actiequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mama
Grap uit 2005 van Jeff Dunhamquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On a wellik?
Op een stukske? Neej.
Gewoon zo hoepla in de frituur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
On a wellik?
Op een stukske? Neej.
Gewoon zo hoepla in de frituur
Nou sorry dat we niet allemaal zo gevat en grappig zijn als jij bent.quote:
Je bent net een mens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Nou heb ik me vorige week helemaal het schompes liggen batsen, ketsen, pompen, likken, beffen, etc. etc. etc. en heb ik nu alweer zin
Ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Jeff Dunham krijgt nog niet eens een glimlach op mijn gezicht.
Ik vind em niet grappig meer, zijn 1e grote show was leuk, nieuw, daarna was t allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry dat we niet allemaal zo gevat en grappig zijn als jij bent.
Ik ben er ook niet weg van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou ontslag nemen. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Lunch is calling... and im bored
En dan komen die jokers van Deloitte ook nog eens met een rapport op de proppen waar geen kloot van klopt of waar mijn bevindingen niet in zijn verwerkt. Echt jongens top werk NOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |