Dat telt niet... Dat is van mijlenver al te concluderenquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel eens met 15 mannen onder de douche gestaan
Mensen die nooit gesport hebben in teamverband, mannen die bang zijn om gezamenlijk te douchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Op de basisschool, na de voetbaltraining
Die hadden nog steeds geen keuze op de basisschoolquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die nooit gesport hebben in teamverband, mannen die bang zijn om gezamenlijk te douchen
Not impressive?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is nu echt een naakt-naakt foto van Guido
Nou ik vind het een beetje sneu worden eigenlijk... Als die kerel uit Portugal komt weet ie niet wat em overkomt...quote:
Haha het secret story huis staat in Portugalquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik ben echt totaal niet op de hoogte... Nuno komt langs?
Oh, je bedoelt dat als het is afgelopen en hij komt Nederland weer in, omdat hij geen idee heeft hoe er over hem gepraat wordt en alles?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha het secret story huis staat in Portugal
Ja inderdaad...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat als het is afgelopen en hij komt Nederland weer in, omdat hij geen idee heeft hoe er over hem gepraat wordt en alles?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:34 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Dat lijkt me ook best een klap straks. Maar goed, als je dat niet van te voren kon voorspellen, verdien je het ook wel een beetje.
Ow dat is ook absoluut zo! Maar ik denk dat ie er vanuit was gegaan dat dit niet uit zou komen omdat ie dit onder een andere naam gedaan heeft...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:36 schreef TheVulture het volgende:
Als je aan zo'n programma mee doet en het draait ook nog eens om geheimen dan moet je dit incalculeren
Mensen die niet op internet zitten weten wel wat de geheimen zijn maar niet bij wie ze horenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:37 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe werkt het nou? is het publiek op de hoogte van de geheimen en moeten de mensen in het huis erachter komen? Of weet het publiek ook van niks?
Da's wel een beetje suf hoor. Iedereen weet toch dat als iets online staat, het gevonden wordt? Zeker in homoland waar iedereen elkaar kent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Ow dat is ook absoluut zo! Maar ik denk dat ie er vanuit was gegaan dat dit niet uit zou komen omdat ie dit onder een andere naam gedaan heeft...
Dr zitten 15 mensen in een huis a la Big Brother. Zij hebben allemaal een geheim. De kijker is wel bekend gemaakt welke geheimen er in het huis zitten, maar over het algemeen niet welk geheim bij welke speler hoort...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:37 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe werkt het nou? is het publiek op de hoogte van de geheimen en moeten de mensen in het huis erachter komen? Of weet het publiek ook van niks?
Ik vraag me toch af hoe iemand (geen idee wie de bal aan het rollen kreeg) bedenkt dat dit Guido is...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel een beetje suf hoor. Iedereen weet toch dat als iets online staat, het gevonden wordt? Zeker in homoland waar iedereen elkaar kent.
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die niet op internet zitten weten wel wat de geheimen zijn maar niet bij wie ze horenOp internet is er al heel veel aan personen gelinkt ondertussen
Iedereen die SS kijkt en weet dat ie die foto's heeft laten maken, lijkt me. Misschien zelfs de fotograaf wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe iemand (geen idee wie de bal aan het rollen kreeg) bedenkt dat dit Guido is...
Het gaat er ook voornamelijk om dat de bewoners het niet van elkaar weten... Dat wij dit weten boeit niet zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.
Ik vind het nog steeds fascinerend om te volgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zo'n show het tegenwoordig nog steeds goed doet, eigenlijk.
Ik vond vroeger expeditie Robinson wel tof omdat je de menselijke natuur aan het werk kon zien, maar het boeit me niet genoeg om echt te volgen. Maar dat soort 24/7 shows... wow. Ik zou steeds het idee hebben dat ik het leukste net mis of zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds fascinerend om te volgen
You're bad for good?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:49 schreef Ang3l het volgende:
I may be bad but I'm perfectly good at it
quote:
And the future ain't what it used to be, either.quote:
Ik ben stiekem helemaal geen homo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
Ben je net als Sergio in het weekend graag in drag?
Heb je foto's net als Guido?
Ben je stiekem Gaga-fan, maar durf je het niet toe te geven?
Soms heb je juist in bed nieuwe kansen en mogelijkheden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef RaymanNL het volgende:
Alweer een nieuwe dag vol kansen en mogelijkheden!![]()
* RaymanNL gaat bed weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
waar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is nu echt een naakt-naakt foto van Guido
dat is een van de kerningredienten van drama/theter/film, het publiek weet al wat er aan de hand is of gaat gebeuren, maar de spelers nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Goed planquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Nog nergens. Wellicht ook op male-models? Naast Valentino of Guido of dinges?
Eigenlijk "alweer", want het is een soort van Big Brother comeback.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zo'n show het tegenwoordig nog steeds goed doet, eigenlijk.
Trouwens, ik kijk wel uit. Strak gaan jullie ook over me roddelen.quote:
En dat noemen we officieel dramatische ironie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een van de kerningredienten van drama/theter/film, het publiek weet al wat er aan de hand is of gaat gebeuren, maar de spelers nog niet
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Peter het volgende:
G_E, welke kleur heeft jouw keukenschort?
ik dacht begin feb, maar dat is al geweestquote:
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?
Plukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
Wat doet Dizer bij jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
quote:
De laatste G;lee had een Rent nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oveigens is Rent kijken met een vriendin onder het genot van wijn en risotto met champignons, courgette, paprika en zalm best heul tof.
Mij de liefde verklarenquote:
Als ie je maar niet ondersproeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Dizer is trouwens wel in de rui
En heeft scherpe nagels
I know, ik vond het niet zo. Het origineel isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
Heb door de aflevering van vandaag alleen nog maar Justin Bieber in m'n hoofdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie je maar niet ondersproeit.
Het is niet de mijnequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Dat heb ik ook gehad met een van mijn poezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Nee dat weet ik, maar ik moest ff wat frustratie kwijtquote:
O je hebt het eerste nummer van Sam overgeslagen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
het viel wel mee met de stemvervormingen deze afleveringen
Fabian heeft een nieuwe kat trouwens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Dit is dus de Dizer
[ afbeelding ]
Op die foto is pas echt goed te zien waarom ie Plukkie heet (de Lynx-oren)
[ afbeelding ]
En hij vrat m'n gezicht op
Let's go .... oouuoouuuuuut toniiiiightquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Will I lose my dignity.... will some one caaaaaaaaare! Will i wake tomorrow, from this night maaaaaaaaare
!!!!
Ik heb zat geheimen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Zolang je geen geheimen hebt valt er niks te roddelen
wanneer had ik een email gehad moeten hebben met een mogelijk alternatief voor vanavond ?quote:
Wellicht ben je ontFrisootquote:
Zit je in je tropenjaar?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
ja wie weet er mijn geheim ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
IKKE IKKE IKKE!quote:ja wie weet er mijn geheim ?
Je bent van adel?quote:
quote:
ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef mokelembembe het volgende:
Wie is degene met geen haar, anale wratten en een verleden als sexclown?
Nooit - Nquote:ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopen
Door het alarmquote:
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaarquote:
Deed echt zeer aan mijn orenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaar
Hoe Sue Sylvester van je dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Ik had nog een spelconcept bedacht, voor zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei ook nergens dat ik het niet zou overlevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Wat haar, ogen en wenkbrauwen betreft lijk ik ergens nog wel op hem, alleen scoort-ie veel hoger op de cute & hottness schaal.quote:
Absolutement!quote:
Je weet dat dit om bewijs vraagt. En ik weet dat het niet gaat komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat haar, ogen en wenkbrauwen betreft lijk ik ergens nog wel op hem, alleen scoort-ie veel hoger op de cute & hottness schaal.
Ik ga stoppen met V.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet Glee en V nog kijken... en morgen komt een nieuwe Fringe. En ik heb er vanavond alwéér geen tijd voor
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat dit om bewijs vraagt. En ik weet dat het niet gaat komen.
Je kunt foto's naar Erik pm'en.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Eigenlijk zouden er meer besloten delen van Fok! moeten zijn, waar niet iedereen kan meegluren.
Ja, maar jullie zijn elkaars holmaatjes allemaal op DNquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik weet al hoe G_E er uit ziet. Met kleding, zonder kleding en in het echt
Hebben ze de beruchte randomreaderboef te pakken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef Steve het volgende:
Actie hier in de straat.! Racende politewagens, rennende politiemannen.
.
Altijd spannend, het leven in Budel..
Jaloers?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn elkaars holmaatjes allemaal op DN.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze de beruchte randomreaderboef te pakken?
Deden ze niet gewoon verstoppertje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Zaten zelfs met politiehonden in onze tuin.
Die verdachten wel iig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
Deden ze niet gewoon verstoppertje?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Als je je secret story vertelt, dan is het toch niet meer secret?
Het is toch TMM hequote:
Welnee, de foto's worden gewoon doorgestuurd!quote:
Nee. Hij heet Maikel.quote:
Of kom anders een keertje naar de maandelijkse DN-orgie. Heeft Ang3l je daar nooit iets over verteld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, de foto's worden gewoon doorgestuurd!
Ik ben officieel twee keer zo zwaar als jij, nu, geloof ik...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Boeiender dan geklaag zonder tij-kerend gepost
Iedereen verteld jou over al zijn sexuele bezigheden?quote:Of kom anders een keertje naar de maandelijkse DN-orgie. Heeft Ang3l je daar nooit iets over verteld?
120kg?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben officieel twee keer zo zwaar als jij, nu, geloof ik...
MET kleren, dat wel.
Nou ja, bijna dan.quote:
Ja, altijd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Iedereen verteld jou over al zijn sexuele bezigheden?
Ow, ik ook?quote:Ja, altijd.
Schrijf jij ook een boek?quote:
Nee een stukje in de buurtkrant zekerquote:Schrijf jij ook een boek?
Waarom haal je de naam van degene die je quote weg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Nee een stukje in de buurtkrant zeker
En dan opschrijven wat mensen vertellen, wat namen veranderen, en verkopen alsof ik het zelf heb verzonnen?quote:
Ik denk dat de afwasborstel ergens kriebeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha, ik zit vast met m'n bips in de gootsteen?
Haha ik ben naaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha, ik zit vast met m'n bips in de gootsteen?
Echt waar? En wat heb je toen gedaan johquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goed de voorstelling stationsstraat 169huis is geen hoogvlieger, maar ik heb me doodgeergerd aan de grote groepen scholieren die hardop zaten te kletsen tijdens de voorstelling.
Van die groepen die naar die voorstelling moeten van school in het kader van CKV
Zo storend dat een van de acteurs de voorstelling stil moest leggen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de afwasborstel ergens kriebelt
Waar zou de stop zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de afwasborstel ergens kriebelt
Het is zo'n amerikaanse versnipperaarquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Great.Expectations het volgende:
http://aarinfantasy.com/
Ik met 30 man in een olie bad gelegen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel eens met 15 mannen onder de douche gestaan
Ja dat moet ik ook nog steeds doen. Was t gezellig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef Steve het volgende:
Ik heb net anderhalf uur met Ryan Reynolds in een doodskist doorgebracht...
Ik vind de lach leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vond het een leuke foto.
Koop een printer en een scan of een kopieermachine..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de bibliotheek om dingen te kopieren, maar ik heb geeeeeen ziiiiiin.
Dan moet ik toch nog naar de bieb om de dingen te pakken die ik moet kopierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Koop een printer en een scan of een kopieermachine..
www.bol.comquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog naar de bieb om de dingen te pakken die ik moet kopieren.
google schoolar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar de boekjes liggen in de biehieeeeeeb Peteeeeeeeer!![]()
Wat is je punt nou precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat we uberhaupt een gesprek hebben over het fenomeen gaydar..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo allemaal. Welkom in mijn topic.
Ik vond het een mooie film, knap gemaakt. Af en toe voel je de benauwdheid van die kleine ruimte wel. Ik vind het knap dat ze anderhalf uur je aandacht vast weten te houden. In het begin omdat het zo'n vreemde situatie is, op het eind omdat je benieuwd bent wat er gebeurd. Tussenin gebeurd ook wel wat uiteraard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat moet ik ook nog steeds doen. Was t gezellig?
Bedoel je nou werkelijk dat er volgens jou geen soort gaydar is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Ik krijg echt koude rillingen van het woord/fenomeen 'gaydar'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Peter het volgende:
Bedoel je nou werkelijk dat er volgens jou geen soort gaydar is?
Die wil ik daar ook niet hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Gellarboy het volgende:
Peter, er staat geen foto in je fotoboek. Just sayin.
Nee, wie wil er nu foto's in z'n fotoboek?quote:
Precies... Straks kan ik op FOK! niet meer ongedwongen ouwehoeren omdat mensen uit mijn professionele omgeving me gaan volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, wie wil er nu foto's in z'n fotoboek?
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dan kun je op z'n minst een foto zonder je hoofd in je fotoboek plaatsen. Of een linkje naar je DN-profiel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Precies... Straks kan ik op FOK! niet meer ongedwongen ouwehoeren omdat mensen uit mijn professionele omgeving me gaan volgen. Ik kijk wel uit
.
1e wil ik niet, 2e heb ik niet en wil ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan kun je op z'n minst een foto zonder je hoofd in je fotoboek plaatsen. Of een linkje naar je DN-profiel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.
Le roi et mort, vive le roiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan kom je in de bieb tot de ontdekking dat je verkeerd gekeken hebt en de te kopiëren artikelen gewoon al hebt... IT'S LIKE RAAAAAAAAAIN ON YOUR WEDDING DAY!
Was het eng?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mijn eigen schuld. Ik ben nu tenminste wel even buiten geweest vandaag
.
Als katten waar je een emmer water overheen gooit. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Snie jonguuuuh!!!quote:
De winter stopt pas 21 maart toch?quote:
Nou, liever de jonge geilerds als ik mag kiezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snie jonguuuuh!!!
Je wil gewoon dat de oude geilerds hier op je springen zoals bij alle newbies!
Die hebben we hier toch heul niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nou, liever de jonge geilerds als ik mag kiezen.
Niet? Nah, dan ben ik weer weg!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch heul niet meer
Zeg noem je me nu oud?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch heul niet meer
theoretisch wel ja, maar in de praktijk ziet het er toch wel heel anders uit, en om 21 maart een eind winterbarbecue te vieren als het al full blown lente voelt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De winter stopt pas 21 maart toch?
jij vind alles stom, alleen de dingen die jij leuk vindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Zodra het nog steeds volop kan vriezen 9zoals misschien dit weekend) vind ik het stom een einde-winter-BBQ te vieren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet verbaasd opkijken als mijn hoofd straks uit elkaar spat. Het voelt alsof ie op ontploffen staat.
laat maar ik noem het wel gewoon winterbarbecuequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoorMaar wie gaat er nou een einde-winter BBQ vieren als het nog helemaal niet einde winter is. Theoretisch gezien niet (want 21 maart) en praktisch gezien ook niet (want vorst op komst). Of ga je de BBQ gebruiken om het einde van de winter aan te roepen ipv te vieren?
heb heerlijke sate ketjap kokos gemaaktquote:
Nee, ik ook niet. Sate ketjap klinkt dan wel weer uitstekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kokos is dan weer iets waar ik niet zo voor val.
Een ham heeft toch geen mond?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als katten waar je een emmer water overheen gooit. Heerlijk..
Mijn topic..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic.
25 februari 2002. Dat is volgende week 9 jaar geleden.
Negen jaar geleden! Ik was afgestudeerd en zoekende naar een baan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.![]()
Drukdrukdrukdruk, maar vakantie nu.En werken. En wat leuk, G_E en Vlarp gewoon al sinds 2002 en nu nog steeds zó actief.
Die mogen nooooiiit meer stoppen.
Ik wil dat er ooit een bericht komt zo van "Nou, toch maar een aanleunwoning. Weet niet of ik nog zoveel zal posten..."
![]()
Mja, naja, werken, een dossier afronden, weer werken, mijn huis ondersteboven keren want die moet geordend worden, dan weer werken... Ik heb e.e.a. moeten verschuiven i.v.m. een aantal vrije dagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Negen jaar geleden! Ik was afgestudeerd en zoekende naar een baan.
En wat ga je doen in je vakantie?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
G_E's en Waxxers fabuleuze roadtrip?
Plannen? Nee, ik moet gewoon werken komende week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Waxxer het volgende:
Maar waarom vraag je dat zo vrolijk?![]()
Heb je plánnen?
Hmmz... Ik ben nu iets aan het uitzoeken van de afhaalijst van het Mandarin. http://www.mandarin-restaurants.nl/maandmenuquote:
Nou, kon ik dat maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Plannen? Nee, ik moet gewoon werken komende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |