abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:14:35 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892048
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50178859

in het zwart gekocht, en een paar mooie kastjes

loungestoel, nachtkastje, een paar lampjes!

ikea! ftw alleen jammer dat het zo teeering druk was (kom net terug ben de handleiding van de kastjes aan het bestuderen)

meeste moet nog komen, heb het laten bestellen want het paste niet in me daihatsjoe
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:15:26 #2
334357 Emery
Heavy Metal King!
pi_92892107
Cool story bro.
"My name is Emery and primarily I make noises - and ideas".
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:15:50 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892139
quote:
13s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Emery het volgende:
Cool story bro.
thank you
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:16:17 #4
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_92892172
En nu?
Smell the flowers while you can....
pi_92892183
Ik ben net naar de WC geweest.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:16:41 #6
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892200
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En nu?
kastjes in me kaar zetten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_92892232
-->klb
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:17:34 #8
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92892266
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef roelofjan het volgende:
Ik ben net naar de WC geweest.
Oke, vertel
pi_92892280
gefeliciteerd, succes ermee
pi_92892324
"'Ikea laat consument bewust verdwalen'

Verdwaald in de Ikea? Je bent niet de enige. Het is ook de bedoeling, stelt een Engelse designexpert.

Toegegeven, het is een beetje een open deur. Iedere klant van Ikea weet dat hij vaak met meer thuiskomt dan hij oorspronkelijk van plan was, en dat dat waarschijnlijk ligt aan de strategisch geplaatste bakken met goedkope hebbedingetjes.

De directeur van het Virual Reality Centre for the Built Environment bij het University College in Londen, Alan Penn, vertelt in de Daily Mail hoe het werkt. Door een labyrint te creëren, slaagt Ikea erin klanten urenlang binnen de muren te houden. Veel langer in ieder geval dan die klant oorspronkelijk van plan was.

Door vervolgens overal bakken met goedkope aanbiedingen te plaatsen, wordt de klant zo vaak mogelijk verleid tot het doen van impulsaankopen. "De plattegrond van de winkel is bovendien zo verwarrend dat mensen een product maar meteen in hun karretje gooien als ze langslopen, omdat klanten weten dat ze die plek later nooit meer terug kunnen vinden".

Korte weg
De korte routes die Ikea heeft gecreëerd, bestaan volgens Penn vooral vanwege brandweerregels, en niet om de klant snel zijn weg te laten vervolgen.

Volgens Ikea is er helemaal geen sprake van een met opzet gecreëerd labyrint, en zijn de korte routes wel degelijk bedoeld om klanten die snel even wat komen kopen, van dienst te zijn."
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:18:48 #11
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:18:51 #12
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92892364
Lief dagboek..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:19:06 #13
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892389
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Civilian het volgende:
Lief dagboek..
ik vond het meer /twitter waardig
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:19:26 #14
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892432
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Socios het volgende:
"'Ikea laat consument bewust verdwalen'

Verdwaald in de Ikea? Je bent niet de enige. Het is ook de bedoeling, stelt een Engelse designexpert.

Toegegeven, het is een beetje een open deur. Iedere klant van Ikea weet dat hij vaak met meer thuiskomt dan hij oorspronkelijk van plan was, en dat dat waarschijnlijk ligt aan de strategisch geplaatste bakken met goedkope hebbedingetjes.

De directeur van het Virual Reality Centre for the Built Environment bij het University College in Londen, Alan Penn, vertelt in de Daily Mail hoe het werkt. Door een labyrint te creëren, slaagt Ikea erin klanten urenlang binnen de muren te houden. Veel langer in ieder geval dan die klant oorspronkelijk van plan was.

Door vervolgens overal bakken met goedkope aanbiedingen te plaatsen, wordt de klant zo vaak mogelijk verleid tot het doen van impulsaankopen. "De plattegrond van de winkel is bovendien zo verwarrend dat mensen een product maar meteen in hun karretje gooien als ze langslopen, omdat klanten weten dat ze die plek later nooit meer terug kunnen vinden".

Korte weg
De korte routes die Ikea heeft gecreëerd, bestaan volgens Penn vooral vanwege brandweerregels, en niet om de klant snel zijn weg te laten vervolgen.

Volgens Ikea is er helemaal geen sprake van een met opzet gecreëerd labyrint, en zijn de korte routes wel degelijk bedoeld om klanten die snel even wat komen kopen, van dienst te zijn."
niet verdwaald geweest stond keurig hoe en waar alles stond
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_92892442
Kun je ook meer vertellen over die lampjes en de loungestoel?
pi_92892540
nou ik heb daar anders de vorige keer niets gekocht.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:20:57 #17
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892576
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Palomar het volgende:
Kun je ook meer vertellen over die lampjes en de loungestoel?
loungestoel heb ik laten bestellen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:21:08 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92892587
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nou ik heb daar anders de vorige keer niets gekocht.
hoezo dat dan?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:21:45 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_92892640
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nou ik heb daar anders de vorige keer niets gekocht.
Een vrouw die niet koopt O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_92892986
EGT :O
  Donald Duck held woensdag 16 februari 2011 @ 22:33:41 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_92893693
Ik pak daar altijd een hele lading van die kleine potloodjes
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:38:13 #22
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_92894055
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik pak daar altijd een hele lading van die kleine potloodjes
die waren op heb er 5 ofzo...
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:48:44 #23
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_92894846
Wow! Je bent naar de Ikea geweest.

Tof man. Maar de McDonalds is leuker want die heeft een ballenbad.
Ook hoi !
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:53:27 #24
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_92895172
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Inlognaam het volgende:
Wow! Je bent naar de Ikea geweest.

Tof man. Maar de McDonalds is leuker want die heeft een ballenbad.
Het is ''ballenbak''.... :')
AFCA CBS
pi_92905323
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Socios het volgende:
"'Ikea laat consument bewust verdwalen'

Verdwaald in de Ikea? Je bent niet de enige. Het is ook de bedoeling, stelt een Engelse designexpert.

Toegegeven, het is een beetje een open deur. Iedere klant van Ikea weet dat hij vaak met meer thuiskomt dan hij oorspronkelijk van plan was, en dat dat waarschijnlijk ligt aan de strategisch geplaatste bakken met goedkope hebbedingetjes.

De directeur van het Virual Reality Centre for the Built Environment bij het University College in Londen, Alan Penn, vertelt in de Daily Mail hoe het werkt. Door een labyrint te creëren, slaagt Ikea erin klanten urenlang binnen de muren te houden. Veel langer in ieder geval dan die klant oorspronkelijk van plan was.

Door vervolgens overal bakken met goedkope aanbiedingen te plaatsen, wordt de klant zo vaak mogelijk verleid tot het doen van impulsaankopen. "De plattegrond van de winkel is bovendien zo verwarrend dat mensen een product maar meteen in hun karretje gooien als ze langslopen, omdat klanten weten dat ze die plek later nooit meer terug kunnen vinden".

Korte weg
De korte routes die Ikea heeft gecreëerd, bestaan volgens Penn vooral vanwege brandweerregels, en niet om de klant snel zijn weg te laten vervolgen.

Volgens Ikea is er helemaal geen sprake van een met opzet gecreëerd labyrint, en zijn de korte routes wel degelijk bedoeld om klanten die snel even wat komen kopen, van dienst te zijn."
Verdwalen in de IKEA? :X

Die plattegronden zijn zo overzichtelijk als wat.
Hoe moet die nog duidelijker gemaakt worden?
Daarnaast is het 1 lang pad wat je van A naar Z brengt (de kleinere zijpaden daar gelaten).

Maar goed, ik gok dat ook niet de meest snuggere mensen in de IKEA komen.
Een beetje plattegrond-lees-skills is daar vaak ver gezocht volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')