Echt waar? En wat heb je toen gedaan johquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goed de voorstelling stationsstraat 169huis is geen hoogvlieger, maar ik heb me doodgeergerd aan de grote groepen scholieren die hardop zaten te kletsen tijdens de voorstelling.
Van die groepen die naar die voorstelling moeten van school in het kader van CKV
Zo storend dat een van de acteurs de voorstelling stil moest leggen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de afwasborstel ergens kriebelt
Waar zou de stop zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de afwasborstel ergens kriebelt
Het is zo'n amerikaanse versnipperaarquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Great.Expectations het volgende:
http://aarinfantasy.com/
Ik met 30 man in een olie bad gelegen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel eens met 15 mannen onder de douche gestaan
Ja dat moet ik ook nog steeds doen. Was t gezellig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef Steve het volgende:
Ik heb net anderhalf uur met Ryan Reynolds in een doodskist doorgebracht...
Ik vind de lach leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vond het een leuke foto.
Koop een printer en een scan of een kopieermachine..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de bibliotheek om dingen te kopieren, maar ik heb geeeeeen ziiiiiin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |