Trouwens, ik kijk wel uit. Strak gaan jullie ook over me roddelen.quote:
En dat noemen we officieel dramatische ironie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een van de kerningredienten van drama/theter/film, het publiek weet al wat er aan de hand is of gaat gebeuren, maar de spelers nog niet
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Peter het volgende:
G_E, welke kleur heeft jouw keukenschort?
ik dacht begin feb, maar dat is al geweestquote:
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?
Plukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
Wat doet Dizer bij jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
quote:
De laatste G;lee had een Rent nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oveigens is Rent kijken met een vriendin onder het genot van wijn en risotto met champignons, courgette, paprika en zalm best heul tof.
Mij de liefde verklarenquote:
Als ie je maar niet ondersproeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Dizer is trouwens wel in de rui
En heeft scherpe nagels
I know, ik vond het niet zo. Het origineel isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
Heb door de aflevering van vandaag alleen nog maar Justin Bieber in m'n hoofdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie je maar niet ondersproeit.
Het is niet de mijnequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Dat heb ik ook gehad met een van mijn poezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Nee dat weet ik, maar ik moest ff wat frustratie kwijtquote:
O je hebt het eerste nummer van Sam overgeslagen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
het viel wel mee met de stemvervormingen deze afleveringen
Fabian heeft een nieuwe kat trouwens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Dit is dus de Dizer
[ afbeelding ]
Op die foto is pas echt goed te zien waarom ie Plukkie heet (de Lynx-oren)
[ afbeelding ]
En hij vrat m'n gezicht op
Let's go .... oouuoouuuuuut toniiiiightquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Will I lose my dignity.... will some one caaaaaaaaare! Will i wake tomorrow, from this night maaaaaaaaare
!!!!
Ik heb zat geheimen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Zolang je geen geheimen hebt valt er niks te roddelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |