Dat telt niet... Dat is van mijlenver al te concluderenquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel eens met 15 mannen onder de douche gestaan
Mensen die nooit gesport hebben in teamverband, mannen die bang zijn om gezamenlijk te douchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Op de basisschool, na de voetbaltraining
Die hadden nog steeds geen keuze op de basisschoolquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die nooit gesport hebben in teamverband, mannen die bang zijn om gezamenlijk te douchen
Not impressive?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is nu echt een naakt-naakt foto van Guido
Nou ik vind het een beetje sneu worden eigenlijk... Als die kerel uit Portugal komt weet ie niet wat em overkomt...quote:
Haha het secret story huis staat in Portugalquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik ben echt totaal niet op de hoogte... Nuno komt langs?
Oh, je bedoelt dat als het is afgelopen en hij komt Nederland weer in, omdat hij geen idee heeft hoe er over hem gepraat wordt en alles?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha het secret story huis staat in Portugal
Ja inderdaad...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat als het is afgelopen en hij komt Nederland weer in, omdat hij geen idee heeft hoe er over hem gepraat wordt en alles?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:34 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Dat lijkt me ook best een klap straks. Maar goed, als je dat niet van te voren kon voorspellen, verdien je het ook wel een beetje.
Ow dat is ook absoluut zo! Maar ik denk dat ie er vanuit was gegaan dat dit niet uit zou komen omdat ie dit onder een andere naam gedaan heeft...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:36 schreef TheVulture het volgende:
Als je aan zo'n programma mee doet en het draait ook nog eens om geheimen dan moet je dit incalculeren
Mensen die niet op internet zitten weten wel wat de geheimen zijn maar niet bij wie ze horenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:37 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe werkt het nou? is het publiek op de hoogte van de geheimen en moeten de mensen in het huis erachter komen? Of weet het publiek ook van niks?
Da's wel een beetje suf hoor. Iedereen weet toch dat als iets online staat, het gevonden wordt? Zeker in homoland waar iedereen elkaar kent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Ow dat is ook absoluut zo! Maar ik denk dat ie er vanuit was gegaan dat dit niet uit zou komen omdat ie dit onder een andere naam gedaan heeft...
Dr zitten 15 mensen in een huis a la Big Brother. Zij hebben allemaal een geheim. De kijker is wel bekend gemaakt welke geheimen er in het huis zitten, maar over het algemeen niet welk geheim bij welke speler hoort...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:37 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe werkt het nou? is het publiek op de hoogte van de geheimen en moeten de mensen in het huis erachter komen? Of weet het publiek ook van niks?
Ik vraag me toch af hoe iemand (geen idee wie de bal aan het rollen kreeg) bedenkt dat dit Guido is...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel een beetje suf hoor. Iedereen weet toch dat als iets online staat, het gevonden wordt? Zeker in homoland waar iedereen elkaar kent.
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die niet op internet zitten weten wel wat de geheimen zijn maar niet bij wie ze horenOp internet is er al heel veel aan personen gelinkt ondertussen
Iedereen die SS kijkt en weet dat ie die foto's heeft laten maken, lijkt me. Misschien zelfs de fotograaf wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe iemand (geen idee wie de bal aan het rollen kreeg) bedenkt dat dit Guido is...
Het gaat er ook voornamelijk om dat de bewoners het niet van elkaar weten... Dat wij dit weten boeit niet zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.
Ik vind het nog steeds fascinerend om te volgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zo'n show het tegenwoordig nog steeds goed doet, eigenlijk.
Ik vond vroeger expeditie Robinson wel tof omdat je de menselijke natuur aan het werk kon zien, maar het boeit me niet genoeg om echt te volgen. Maar dat soort 24/7 shows... wow. Ik zou steeds het idee hebben dat ik het leukste net mis of zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds fascinerend om te volgen
You're bad for good?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:49 schreef Ang3l het volgende:
I may be bad but I'm perfectly good at it
quote:
And the future ain't what it used to be, either.quote:
Ik ben stiekem helemaal geen homo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
Ben je net als Sergio in het weekend graag in drag?
Heb je foto's net als Guido?
Ben je stiekem Gaga-fan, maar durf je het niet toe te geven?
Soms heb je juist in bed nieuwe kansen en mogelijkheden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef RaymanNL het volgende:
Alweer een nieuwe dag vol kansen en mogelijkheden!![]()
* RaymanNL gaat bed weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
waar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is nu echt een naakt-naakt foto van Guido
dat is een van de kerningredienten van drama/theter/film, het publiek weet al wat er aan de hand is of gaat gebeuren, maar de spelers nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right. Beetje suf van de makers, iedereen die de personen IRL kent weet natuurlijk wat die geheimen zijn. Oh well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Goed planquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Nog nergens. Wellicht ook op male-models? Naast Valentino of Guido of dinges?
Eigenlijk "alweer", want het is een soort van Big Brother comeback.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zo'n show het tegenwoordig nog steeds goed doet, eigenlijk.
Trouwens, ik kijk wel uit. Strak gaan jullie ook over me roddelen.quote:
En dat noemen we officieel dramatische ironie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is een van de kerningredienten van drama/theter/film, het publiek weet al wat er aan de hand is of gaat gebeuren, maar de spelers nog niet
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Peter het volgende:
G_E, welke kleur heeft jouw keukenschort?
ik dacht begin feb, maar dat is al geweestquote:
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een zwart-wit gestreept schort. Wat ik nooit draag. Hoezo?
Plukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
Wat doet Dizer bij jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh, ik heb een levende harige mode-accesoire in m'n nek ... maar dat gaat ten koste van mijn trui
quote:
De laatste G;lee had een Rent nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oveigens is Rent kijken met een vriendin onder het genot van wijn en risotto met champignons, courgette, paprika en zalm best heul tof.
Mij de liefde verklarenquote:
Als ie je maar niet ondersproeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Dizer is trouwens wel in de rui
En heeft scherpe nagels
I know, ik vond het niet zo. Het origineel isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
Heb door de aflevering van vandaag alleen nog maar Justin Bieber in m'n hoofdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste G;lee had een Rent nummer
Take me for what I aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Who I was meant to beeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
We zaten hier te speculeren of je er 1 met kant had, of leer, of roze..
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie je maar niet ondersproeit.
Het is niet de mijnequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Dat heb ik ook gehad met een van mijn poezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of blaasgruis krijgt, want dan gaat ie in je gang pissen en moet ie heel duur voer...
Nee dat weet ik, maar ik moest ff wat frustratie kwijtquote:
O je hebt het eerste nummer van Sam overgeslagen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
het viel wel mee met de stemvervormingen deze afleveringen
Fabian heeft een nieuwe kat trouwens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Dit is dus de Dizer
[ afbeelding ]
Op die foto is pas echt goed te zien waarom ie Plukkie heet (de Lynx-oren)
[ afbeelding ]
En hij vrat m'n gezicht op
Let's go .... oouuoouuuuuut toniiiiightquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Will I lose my dignity.... will some one caaaaaaaaare! Will i wake tomorrow, from this night maaaaaaaaare
!!!!
Ik heb zat geheimen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Zolang je geen geheimen hebt valt er niks te roddelen
wanneer had ik een email gehad moeten hebben met een mogelijk alternatief voor vanavond ?quote:
Wellicht ben je ontFrisootquote:
Zit je in je tropenjaar?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
ja wie weet er mijn geheim ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
IKKE IKKE IKKE!quote:ja wie weet er mijn geheim ?
Je bent van adel?quote:
quote:
ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef mokelembembe het volgende:
Wie is degene met geen haar, anale wratten en een verleden als sexclown?
Nooit - Nquote:ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopen
Door het alarmquote:
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaarquote:
Deed echt zeer aan mijn orenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaar
Hoe Sue Sylvester van je dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Ik had nog een spelconcept bedacht, voor zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei ook nergens dat ik het niet zou overlevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Wat haar, ogen en wenkbrauwen betreft lijk ik ergens nog wel op hem, alleen scoort-ie veel hoger op de cute & hottness schaal.quote:
Absolutement!quote:
Je weet dat dit om bewijs vraagt. En ik weet dat het niet gaat komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat haar, ogen en wenkbrauwen betreft lijk ik ergens nog wel op hem, alleen scoort-ie veel hoger op de cute & hottness schaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |