wanneer had ik een email gehad moeten hebben met een mogelijk alternatief voor vanavond ?quote:
Wellicht ben je ontFrisootquote:
Zit je in je tropenjaar?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
ja wie weet er mijn geheim ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we zelf maar eens een secret story organiseren om de boel hier op te peppen?
IKKE IKKE IKKE!quote:ja wie weet er mijn geheim ?
Je bent van adel?quote:
quote:
ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef mokelembembe het volgende:
Wie is degene met geen haar, anale wratten en een verleden als sexclown?
Nooit - Nquote:ik ben nooit verkleed als clown met een bolderkar door Oude Pekela gelopen
Door het alarmquote:
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaarquote:
Deed echt zeer aan mijn orenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vervelend type is dat, die schreeuwt altijd alles bij elkaar
Hoe Sue Sylvester van je dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Ik had nog een spelconcept bedacht, voor zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei ook nergens dat ik het niet zou overlevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Probeer eens te leven met hepatitis C, dát is pas geen pretje!
Wat haar, ogen en wenkbrauwen betreft lijk ik ergens nog wel op hem, alleen scoort-ie veel hoger op de cute & hottness schaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |