Deze kaart komt van een D.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je kaartje, heel lief, maar ik had ook graag een kaartje van A, B, C en D gehad."
Ik heb je een SMS gestuurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook niets gekregen en dat vind ik ook helemaal niet weg hoor! Echt niet! Heus! Ik hoef geen geheime aanbidder!
Toch weer die letter D hequote:
Zaten genoeg hints in om te weten dat ie van jou kwam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je een SMS gestuurd
Maar die was niet anoniem. Want als die anoniem was geweest was je je rot geschrokken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zaten genoeg hints in om te weten dat ie van jou kwam.
Mine Mine Minequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wie was er hier ook alweer gek op Guido uit Secret Story?
Ja die blik die doet et em...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Steve het volgende:
Die doorzichtige boxer.![]()
.
En wat een nare semi-geile blik.
Whahaha nou ja je weet wat je te wachten staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb overigens nog niet geklikt want ik zit op mijn werk
Ik vind het gewoon nu al een verslavend programmaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ik begin Alex trouwens steeds leuker te vinden
Hij lijkt er echt teveel op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nu al een verslavend programma
Leuke groep mensen
Maar is het echt die Guido... want in dat geval is ie dus echt gay
Leuk voor zijn 'vriendin' die zondag in de studio zat
Ik kan de site niet zien... maar volgens mij is dat de site waar Rein (Ja BB, die ja) ook opstaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Niet onder z'n eigen naam in ieder geval...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan de site niet zien... maar volgens mij is dat de site waar Rein (Ja BB, die ja) ook opstaat
Misschien moet je em vanavond even opzoeken op die sitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
In een heel viezig strak aftekenend rood boxershortje.
Kheb de foto gesaved as thuis
he bah wat een nare foto's, maar hij is het wel ja volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is er naar aan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
he bah wat een nare foto's, maar hij is het wel ja volgens mij
ik had een romantisch beeld van Guido geschapen voor mezelfquote:
Je weet nu wel hoe hij geschapen isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had een romantisch beeld van Guido geschapen voor mezelf
het is alleen wel te hopen dat ie een grower isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet nu wel hoe hij geschapen is
Bij zo'n jongen vind ik een paardenlul van 25 cm ook niet echt mooi staan denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het is alleen wel te hopen dat ie een grower is
D'r zit nog wel een heel verschil tussenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij zo'n jongen vind ik een paardenlul van 25 cm ook niet echt mooi staan denk ik
Nee, dat is de New Kids look.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat ik weer een 100% originele carnavalsoutfit samen heb gesteld
de winkels waren overigens vergeven van gouden leggings en hempjes, zou ik dan toch een trend gestart hebben vorig jaar?
Het is, als het dezelfde is als waar Rein op staat/stond, een nare site.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het is alleen wel te hopen dat ie een grower is
Nja de manier waarop het zo ligt doet niet veel vermoeden imoquote:
ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef Steve het volgende:
Het ziet er iig wel uit als een foute ranzige kamperige amateuristische smoezelige site.
new kids look zijn toch trainingspakken geen gouden leggingsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat is de New Kids look.
Die staat dit jaar op 1.
Op 2 staat Ben Saunders
Ja zo'n vibe had het wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja dat klopt
Van een geile oude kerel die van "jonge" jongetjes foto's maakt om ze op internet te zetten...
En die "transparante" boxershorts
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
new kids look zijn toch trainingspakken geen gouden leggings
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebt
Ik denk dat het redelijk had meegevallen wanneer het enkel om zijn foto's ging. De rest van de site maakt het wel weer heel fout...quote:
nee dat zou wel vreemd zijn, maar het viel wel opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, het is omdat je vorig jaar een trend gezet hebt
Ja maar als-ie zich kenbaar maakt, dan is het misschien een griezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk heb ik best een punt, ik wil helemaal geen geheime aanbidder. Liever een die zich kenbaar maakt.
Het is dezelfde site.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet onder z'n eigen naam in ieder geval...
Nou neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
BB heeft nieuw rukmateriaal nodig?
Als ie zich niet kenbaar maakt is het nog veel meer misschien een griezel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar als-ie zich kenbaar maakt, dan is het misschien een griezel.
Ik zie op de eerste pagina geen of weinig mannen staan waar G_E blij van zou worden. Maar dat is puur mijn inschattingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is deze site vol met o.a. zwemmers wel wat voor G_E...
* Great.Expectations voegt het toe aan zijn bookmarksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is deze site vol met o.a. zwemmers wel wat voor G_E...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |