In de edithistory kon ik al niet meer zien welke foto het was, odmat er een hotlinkbeveiliging op stond.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ivm copyright... maar ik dacht juist omdat het erop stond dat het dan wel mocht
Ja duh... en wat was er zo bijzonder aan die foto dan?quote:
Er zat copyright op...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja duh... en wat was er zo bijzonder aan die foto dan?
Mag je wel zeggen waar je die hebt gevonden ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zat copyright op...
De foto zelf was er een van Philip met Femke Heemskerk
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kaart?
heb je een kaart gehad?
Waarom denk je dat die van mij zou zijn?
Heb je verder dan helemaal geen kaarten gekregen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:
Van dat soort foto's word ik nog eens topquote:
Ik dacht eigenlijk eerst aan Schutzstaffel, je weet wel, van de Nazi's, maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was
Dat herken ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
En dat imago matcht ook niet met de werkelijkheid
Ja, je zou er zo bovenop willen springen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van dat soort foto's word ik nog eens top
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan Ang3l denken.
Was het in mijn handschrift dan, jij weer hoe beroerd mijn handschrift isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij natuurlijk je stelling "Je krijgt altijd kaarten" waar wil maken.
Je weet net zo goed als ik dat er geen tekst op stond, alleen een Xquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Was het in mijn handschrift dan, jij weer hoe beroerd mijn handschrift is
oh het is een lelijke kaart en dus van mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat kan ook nog!
Nee dan had je wel een mooiere kaart gekozen, met jouw smaak
echt jou logica ontgaat me volkomen nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Het is niet een lelijke kaart en DUS van jou
Dat is dan weer jouw eigen conclusie.
Stelling 1: Ik denk dat de kaart van TMM isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt jou logica ontgaat me volkomen nu
Ach, dus toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als je maar weet dat het de laatste keer was dat ik dit doe, stommerd
Ja. Dus mijn eerste gok was goed.quote:
nee dat niet eens eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dus mijn eerste gok was goed.
Bewust zo anoniem gestuurd om me te laten denken dat ik een geheime aanbidder zou hebben. Ik trap er echter niet in
Dat denk ik sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt TMM echt van je Ang3l!
TMM zegt hier nu net iets heel anders dan dat ie op MSN zei hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
TMM maakt gewoon een aardig gebaar met zo'n kaartje, en als je zegt dat je weet dat die kaart van hem is, waar doe je dan moeilijk over?
O dat geloof ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt TMM echt van je Ang3l!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |