Dat is alleen in de dorpen, bij mij ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs geen reclame?Arme jongen.
[..]
Maandag wordt er toch nooit post bezorgd? Alleen belangrijke post ofzo?
Ik woon in een gat.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is alleen in de dorpen, bij mij ook niet
Ik heb ooit in Kampen auditie's gedaan voor de toneelschool, mooi stadje toch?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooral de reacties zijn hilarisch
Kampen is zeker een mooie stad, haalt niet weg dat IJsselmuiden een gat is. De COC in Zwolle ben ik nog nooit geweest, die ene keer dat ik er heen wou waren ze al dichtquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Kampen auditie's gedaan voor de toneelschool, mooi stadje toch?
en in Zwolle hebben ze een zeer goed lopend, druk bezocht COC
ik heb daar ooit eens gestaan met een voorstelling, ramuitverkocht, mensen moesten staan achter.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in carnaval.
[..]
Kampen is zeker een mooie stad, haalt niet weg dat IJsselmuiden een gat is. De COC in Zwolle ben ik nog nooit geweest, die ene keer dat ik er heen wou waren ze al dicht
quote:
Zullen we dan maar samen witet zwanen zwarte zwanen wie mag er door mijn pportje varen of zoiets zingen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon geen post. Welke dag het ook is.
Hilarisch?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooral de reacties zijn hilarisch
ja dat is het belachelijke er aan ookquote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hilarisch?
Ik zie bijna alleen haatdragende reacties
Geloof niet dat dat de bedoeling van het nummer was.
Philip ben ik met je eensch, Guido vind ik een enge gladjanusquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
Ik heb het secret story kanaal opstaan en ik moet toch effe kwijt dat Guido een erg lekker ding is.
(en Philip ook wel.)
Ja hehquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
Ik heb het secret story kanaal opstaan en ik moet toch effe kwijt dat Guido een erg lekker ding is.
(en Philip ook wel.)
Serieus?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef creno het volgende:
(en Philip ook wel.)
Ik vind Maik een engere gladdere janusquote:Op maandag 14 februari 2011 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Philip ben ik met je eensch, Guido vind ik een enge gladjanus
whaha snel veranderd hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef creno het volgende:
Ik vind de mannen allemaal (behalve Alexander) wel wat gay-ig hoor. (in secret story)
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whaha snel veranderd hoor
Maar is dat ook niet omdat je dat wilt zien zeg maar?
Alles uitgelogd, FOK wéér vergeten...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
O oeps. De kaart misschien, maar het account zo te zien wel
Issie van jou?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Alles uitgelogd, FOK wéér vergeten...
kaart?quote:
Wel veeeeel IKEAquote:Op maandag 14 februari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat een ontzettend lelijk ingericht huis zeg, dat van Secret Story
Erg Net5.
Dat kun je toch nagaan op basis van het adres op de voorkant?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk is dat maar een iritant feest dat hele valentijsdag.
Krijg je een kaart, je krijgt nooit kaarten, is het ook nog eens van een anoniem iemand, je weet dus niet van wie, voor hetzelfde geld ist'ie verkeerd bezorgd.
graag gedaan, vlinderquote:
Dat is echt wel een schatje, waanzinnig mooie jongenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Die Guido ligt er wel lekker bij de hele tijd zeg
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Waxxer het volgende:
En dat Secret ding gedoe... Tja.... Ik weet niet of Nederland dat nog trekt: een pand vol met tokkies die alleen maar voor de camera's komen. "Oh, moet er ook een spel gespeeld worden?"
Mja, aan de andere kant: er is al lang geen serie meer geweest in NL van dat kaliber. Maar een nieuwe Ruud (Big Brother 1, kén je hem (nog)?quote:
BB1 was de reden dat ik op Fok terecht ben gekomenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk ken ik Ruud! Big Brother 1 hebben we hier met de familie gevolgd. Daar bleven we (soms) voor thuis!
Wat heb je voor een foto gepost van Philip?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
BB1 was de reden dat ik op Fok terecht ben gekomen
Niet vergeten je kleren uit te trekken!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Vlarp het volgende:
Ben weer thuis, en nu hop, onder de douche
Een foto die niet mochtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heb je voor een foto gepost van Philip?
Ja ivm copyright... maar ik dacht juist omdat het erop stond dat het dan wel mochtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ivm met copyright, niet omdat er zo ontzettend onthullende dingen op te zien waren, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |