die vind ik nog wel grappig eigenlijkquote:
Ja, klopt wel ja. Die heb ik alleen niet gezien...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Van dezelfde maker als J'ai tué ma mêre toch? Was ook wel een aardige film. Zelfde acteurs ook.
De hoofdrolspeler = de regisseur = de schrijver = nog heel jongquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Van dezelfde maker als J'ai tué ma mêre toch? Was ook wel een aardige film. Zelfde acteurs ook.
Ja, kon er ook maar weinig sympathie voor opbrengen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Xavier Dolan
Al vind ik hem wel in beide films te wijsneuzerig dus ik vraag me af of ie dat in t echt ook is.
Je bedoelt dat het gewoon een puberale, verwende nicht is?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik in J'ai tué ook.
In Amours is het iets makkelijker, maar tis nog steeds een elitaire hautaine betweter.
Ja, jij gebruikt de hetero-terminologie.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon een puberale, verwende nicht is?
Ik vond het bij het karakter Francis erg goed passen in ieder geval. Erg gelachen...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij gebruikt de hetero-terminologie.
Heb je nog wat leuks bij IKEA gekocht?quote:
Ik was er niet voor mezelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je nog wat leuks bij IKEA gekocht?
Daarom kun je nog wel wat kopen voor jezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was er niet voor mezelf..
Wel handig die pendelbusjes in Eindhoven..
Je huidige ikeameubels hebben de geest gegeven en zijn tot zaagsel vergaan?quote:
iedereen zit nu de livestreams van secret story van net 5 te volgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is het hier rustiger aan het worden.
me too.quote:
Dag Valentijntjequote:
Had je mijn geitjeslink gezien?quote:
Dat heb ik vanaf dag 1 al.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde topic ?
dan slechts diep respect voor je doorzettingsvermogenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb ik vanaf dag 1 al.
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je mijn geitjeslink gezien?
wie van de drie is nu het meest getraumatiseerd ?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Zal het thuis ff kijken.
En wil je nooit meer halfnaakt op mijn buurvrouw afrennen?
Toch gefeliciteerdquote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Snoesjes!
Ik haat/hartje jullie allemaal.
Bij mij komt de post gewoon vandaag hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit al uren te wachten bij de post op kaarten, kom ik er achter dat het maandag is, en er geen post wordt bezorgd![]()
Zelfs geen reclame?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg gewoon geen post. Welke dag het ook is.
Maandag wordt er toch nooit post bezorgd? Alleen belangrijke post ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij komt de post gewoon vandaag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |