Was het eng?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is mijn eigen schuld. Ik ben nu tenminste wel even buiten geweest vandaag
.
Als katten waar je een emmer water overheen gooit. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.
Snie jonguuuuh!!!quote:
De winter stopt pas 21 maart toch?quote:
Nou, liever de jonge geilerds als ik mag kiezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snie jonguuuuh!!!
Je wil gewoon dat de oude geilerds hier op je springen zoals bij alle newbies!
Die hebben we hier toch heul niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nou, liever de jonge geilerds als ik mag kiezen.
Niet? Nah, dan ben ik weer weg!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch heul niet meer
Zeg noem je me nu oud?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch heul niet meer
theoretisch wel ja, maar in de praktijk ziet het er toch wel heel anders uit, en om 21 maart een eind winterbarbecue te vieren als het al full blown lente voelt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De winter stopt pas 21 maart toch?
jij vind alles stom, alleen de dingen die jij leuk vindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Zodra het nog steeds volop kan vriezen 9zoals misschien dit weekend) vind ik het stom een einde-winter-BBQ te vieren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet verbaasd opkijken als mijn hoofd straks uit elkaar spat. Het voelt alsof ie op ontploffen staat.
laat maar ik noem het wel gewoon winterbarbecuequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoorMaar wie gaat er nou een einde-winter BBQ vieren als het nog helemaal niet einde winter is. Theoretisch gezien niet (want 21 maart) en praktisch gezien ook niet (want vorst op komst). Of ga je de BBQ gebruiken om het einde van de winter aan te roepen ipv te vieren?
heb heerlijke sate ketjap kokos gemaaktquote:
Nee, ik ook niet. Sate ketjap klinkt dan wel weer uitstekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kokos is dan weer iets waar ik niet zo voor val.
Een ham heeft toch geen mond?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als katten waar je een emmer water overheen gooit. Heerlijk..
Mijn topic..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic.
25 februari 2002. Dat is volgende week 9 jaar geleden.
Negen jaar geleden! Ik was afgestudeerd en zoekende naar een baan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.![]()
Drukdrukdrukdruk, maar vakantie nu.En werken. En wat leuk, G_E en Vlarp gewoon al sinds 2002 en nu nog steeds zó actief.
Die mogen nooooiiit meer stoppen.
Ik wil dat er ooit een bericht komt zo van "Nou, toch maar een aanleunwoning. Weet niet of ik nog zoveel zal posten..."
![]()
Mja, naja, werken, een dossier afronden, weer werken, mijn huis ondersteboven keren want die moet geordend worden, dan weer werken... Ik heb e.e.a. moeten verschuiven i.v.m. een aantal vrije dagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Negen jaar geleden! Ik was afgestudeerd en zoekende naar een baan.
En wat ga je doen in je vakantie?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
G_E's en Waxxers fabuleuze roadtrip?
Plannen? Nee, ik moet gewoon werken komende week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Waxxer het volgende:
Maar waarom vraag je dat zo vrolijk?![]()
Heb je plánnen?
Hmmz... Ik ben nu iets aan het uitzoeken van de afhaalijst van het Mandarin. http://www.mandarin-restaurants.nl/maandmenuquote:
Nou, kon ik dat maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Plannen? Nee, ik moet gewoon werken komende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |