Dan moet ik toch nog naar de bieb om de dingen te pakken die ik moet kopierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Koop een printer en een scan of een kopieermachine..
www.bol.comquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog naar de bieb om de dingen te pakken die ik moet kopieren.
google schoolar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar de boekjes liggen in de biehieeeeeeb Peteeeeeeeer!![]()
Wat is je punt nou precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat we uberhaupt een gesprek hebben over het fenomeen gaydar..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo allemaal. Welkom in mijn topic.
Ik vond het een mooie film, knap gemaakt. Af en toe voel je de benauwdheid van die kleine ruimte wel. Ik vind het knap dat ze anderhalf uur je aandacht vast weten te houden. In het begin omdat het zo'n vreemde situatie is, op het eind omdat je benieuwd bent wat er gebeurd. Tussenin gebeurd ook wel wat uiteraard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat moet ik ook nog steeds doen. Was t gezellig?
Bedoel je nou werkelijk dat er volgens jou geen soort gaydar is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Ik krijg echt koude rillingen van het woord/fenomeen 'gaydar'.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Peter het volgende:
Bedoel je nou werkelijk dat er volgens jou geen soort gaydar is?
Die wil ik daar ook niet hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Gellarboy het volgende:
Peter, er staat geen foto in je fotoboek. Just sayin.
Nee, wie wil er nu foto's in z'n fotoboek?quote:
Precies... Straks kan ik op FOK! niet meer ongedwongen ouwehoeren omdat mensen uit mijn professionele omgeving me gaan volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, wie wil er nu foto's in z'n fotoboek?
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dan kun je op z'n minst een foto zonder je hoofd in je fotoboek plaatsen. Of een linkje naar je DN-profiel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Precies... Straks kan ik op FOK! niet meer ongedwongen ouwehoeren omdat mensen uit mijn professionele omgeving me gaan volgen. Ik kijk wel uit
.
1e wil ik niet, 2e heb ik niet en wil ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan kun je op z'n minst een foto zonder je hoofd in je fotoboek plaatsen. Of een linkje naar je DN-profiel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.
Le roi et mort, vive le roiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat was het Centrale Homo Topic. Sinds de grote naamswijziging is het jouw topic niet meer. Als deze reeks Egypte is, dan ben jij onze Mubarak.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan kom je in de bieb tot de ontdekking dat je verkeerd gekeken hebt en de te kopiëren artikelen gewoon al hebt... IT'S LIKE RAAAAAAAAAIN ON YOUR WEDDING DAY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |