Hoe bedoel je? Is ergens dan gesuggereerd dat Barney en Robin dan samenzijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef tha_one het volgende:
Dacht halverwege de aflevering eerlijk gezegd nog dat Barney met Robin zou gaan daten op valentijnsdag. Om de verhaallijn van die bruiloft een push te geven.
Die bruiloft waar Ted en Marshall in de eerste aflevering van dit seizoen buiten bier zitten te drinken. Barney zit er niet bij. Maar van wie is die bruiloft dan?quote:
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Die bruiloft waar Ted en Marshall in de eerste aflevering van dit seizoen buiten bier zitten te drinken. Barney zit er niet bij. Maar van wie is die bruiloft dan?
Dat dacht ik ook, ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?
Ik verzin dit ook niet zelf hoor, maar blijkbaar zit Marshall in een soort gelijk pak buiten bij Ted. Dus de bruidegom/bruid zou ook een goede vriend van Marshall moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Versjarrelt het volgende:
Oh ja, én Ted was daar de 'best man' natuurlijk, stom van me
nog steeds verrot, en geen geld om het te laten maken ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat huis dat Ted gekocht heeft?
Lekker makkelijk, huisje kopen en vervolgens een jaar of meer niets mee doen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog steeds verrot, en geen geld om het te laten maken ?
Arrivederci Fiero is zeker één van mijn favoriete afleveringen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Die verwachte ik ook! Sinds ik Arrivederci Fiero gezien heb komt dat geblèr van The Proclaimers al vaak genoeg op mn ipod voorbij, maar het nummer hoorde er inderdaad eigenlijk wel bij
heb ik ook nooit gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
ik zie nu pas dat er gele paraplu's in de OP staan
Die teksten anders ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Orbis het volgende:
Ook maar even een suited up castfoto toegevoegd. De foto bovenaan begint wat gedateerd te raken.
Valt wel mee ivm hoe JD dat deed in Scrubs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, huisje kopen en vervolgens een jaar of meer niets mee doen...
Ja, maar voordat die aflevering was geweest was het logisch om te denken dat het Barney's bruiloft zou zijn, omdat Ted best man was. En omdat er nog iets leek te zijn tussen Robin en Barney kwam er in meerdere posts het idee dat het nog wel eens de bruiloft van Robin en Barney zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?
Die veranda leverde toen wel een paar leuke grappen op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef mvt het volgende:
[..]
Valt wel mee ivm hoe JD dat deed in Scrubs.
Ik denk dat dat huis ondertussen wel gerenoveerd wordt of dat ie iig bezig is om de verbouwplannen te maken.
1. installeer bittorrentquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Keselo het volgende:
Iemand linkje waar ik het online kan kijken? Keek altijd op tvduck maar die site doet het niet meer
Dat is puur reclame. Moet een SMS gebeuren laten uitvoeren, wat ik dus niet ga doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor de verslaafden: http://atdhenet.tv/34187/watch-how-i-met-your-mother
How I Met Your Mother 24/7
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is puur reclame. Moet een SMS gebeuren laten uitvoeren, wat ik dus niet ga doen.
Nou ja, hij werkt gewoon niet bij mij. Ik ga geen SMS-dienst activeren om te kunnen kijken naar 24/7 HIMYM.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
![]()
Wil hem ook wel weer weghalen hoor, als het niet is toegestaan ofzo. Het is namelijk niet alsof ik er aan verdien als jullie gaan kijken namelijk...
Waar heb je het over? Hier is het gewoon link openen, de eerste keer v-share plugin installeren en kijken..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, hij werkt gewoon niet bij mij. Ik ga geen SMS-dienst activeren om te kunnen kijken naar 24/7 HIMYM.
Zal de trouwerij van die vriend van hem wel zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
Aardige aflevering. Nu inderdaad dus 100% zeker dat Zoey niet de moeder is.
En de hint naar de trouwerij was weer gelegd. Ted: I was a best man at this wedding ....
Kunnen we daarbij oordelen dat het niet de bruiloft is van Barney of Robin, omdat Ted anders tegen Wendy wel zou hebben gezegd: I was the best man at Barney's/Robin's wedding?
Omdat zij beide wel kent.
Ja, inderdaad van Punchy waarschijnlijk dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal de trouwerij van die vriend van hem wel zijn?
Tuurlijk, kan niet anders. Ze maken in de eerste aflevering een flashforward naar een bruiloft waar Ted getuige is, dan wordt een paar afleveringen later opeens uit het niets een oude vriend van Ted geïntroduceerd, die hem vraagt te getuigen op z'n huwelijk. 1+1=2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Ja, inderdaad van Punchy waarschijnlijk dan.
Je hebt gelijk. Dat wist ik niet/was ik vergeten. Maar hij wordt nu wel opeens weer van stal gehaald. En het is ook wel een paar afleveringen later dat Punchy Ted als getuige vraagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Punchy was al eerder 'geintroduceerd' hoor - in die aflevering waarin Robin dat Canadese exvriendje weer ziet (man, ik heb dit te vaak gezien).
Lijkt mij wel. Serie is populair. En het ziet er niet naar uit dat hij snel de moeder gaat ontmoeten.quote:
Eh, het ziet er juist wel naar uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Serie is populair. En het ziet er niet naar uit dat hij snel de moeder gaat ontmoeten.
Dat lijkt elk seizoen zo.;) We zullen vast niet meer dan een glimps krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Eh, het ziet er juist wel naar uit.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Serie is populair. En het ziet er niet naar uit dat hij snel de moeder gaat ontmoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Undergod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee werd gezegd dat Ted haar dan ontmoet. Niet dat de serie dan over is. Zal waarschijnlijk nog wel door gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:59 schreef DUK het volgende:
Dacht ergens gelezen te hebben dat seizoen 7 het laatste seizoen zal zijn. Begin wel een beetje aan mijzelf te twijfelen dus ik weet het niet 100% meer zeker..
En dan later dat het de doorman is door zijn moustachequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Ecthelion het volgende:
"Are you still with Zoey?"
- "Wow, no, that did not end wel..."
Ik ben benieuwd!Captain was weer awesome!
"To the study?"
- "To the study!"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef bigbass het volgende:
[..]Dat zou wel een ongelooflijk geniaal einde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor: Mama is na 6 seizoenen nog steeds niet gevondenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Niles-Crane het volgende:
Volgens mij moet ik maar niet meer in dit topic lurken tot ik bij seizoen 6 ben, haha.
Ik lees al wat namen hier. Hou het liever verassing tot ik er ook ben en mee kan pratenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor: Mama is na 6 seizoenen nog steeds niet gevonden
Ach, ieder aflevering staat op zichquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik lees al wat namen hier. Hou het liever verassing tot ik er ook ben en mee kan praten
Dat was het ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee werd gezegd dat Ted haar dan ontmoet. Niet dat de serie dan over is. Zal waarschijnlijk nog wel door gaan.
Zal wel verkapt zijn als de serie moet stoppen en we dat nooit te zien krijgen iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef larry_flynt het volgende:
Ben benieuwd of we ooit de moeder te zien krijgen....
Ik mag toch hopen van niet. Dat vond ik ook goed aan Scrubs. Gewoon een mooi einde bij seizoen 8, omdat ze dat eerst hadden besloten. Daarna gingen ze gewoon toch vrolijk door (zei het wel met een andere opzet), maar dat is gewoon voor de leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Evertjan het volgende:
of dat er een vaag open einde is. Zodat ze er ooit nog is een spin off serie van kunnen maken of een film
Scrubs had ook echt een fantastisch einde voor een sitcom.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. Dat vond ik ook goed aan Scrubs. Gewoon een mooi einde bij seizoen 8, omdat ze dat eerst hadden besloten. Daarna gingen ze gewoon toch vrolijk door (zei het wel met een andere opzet), maar dat is gewoon voor de leuk. Beter dan van die half/niet afgeronde eindes...
Ik geloof dat de producers aangaven zeker niet meer als 8.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef InGebruik het volgende:
Is er al iets bekend dan over hoeveel seizoenen er zullen komen? Aangezien er al een aantal zitten te speculeren in de spoilers.
Dat heb ik ook, maar als je puur kijkt naar het verhaallijn (eye-opener door het overlijden van een belangrijk persoon) is zo'n reactie wel wel vreemd. Het komt vooral door de manier waarop ze het brengen: heel zeurderig...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Eens. En hoe geloofwaardig is het nou om Alyson Hannigan zo vaak van je af te slaan...
Dit dus. Wat een irritante opvul-aflevering was dit ook weer. Ik wil meer Robin zien en minder Marshall/Lilly gezeik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef Ace1 het volgende:
Dat gezeik van Marshall ben ik nu wel zat..
Ja inderdaad. En iets meer de 'oude' barney is ook wel leuk. De barney de rokkenjager gaat nu even moeilijk met de laatste 2 afleveringen in het achterhoofd, maar met altijd verrassende reacties en onzinnige feitjes komt hij de laatste tijd niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef prutvent het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een irritante opvul-aflevering was dit ook weer. Ik wil meer Robin zien en minder Marshall/Lilly gezeik.
Die hebben we al gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef larry_flynt het volgende:
Ben benieuwd of we ooit de moeder te zien krijgen....
Het kan ook nogsteeds bij de bruiloft van Marshal zijn geweest. Kan me die bruiloft niet helemaal meer herinneren, maar vergeet niet. Zij heeft een hekel aan Marshal, dan is het logisch dat ie even zijn naam vergeet te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan niet anders. Ze maken in de eerste aflevering een flashforward naar een bruiloft waar Ted getuige is, dan wordt een paar afleveringen later opeens uit het niets een oude vriend van Ted geïntroduceerd, die hem vraagt te getuigen op z'n huwelijk. 1+1=2
Om toch terug te komen op Scrubs. Daar komt Tod toch echt altijd met een geweldig High Five, tot in de laatste afleveringen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En iets meer de 'oude' barney is ook wel leuk. De barney de rokkenjager gaat nu even moeilijk met de laatste 2 afleveringen in het achterhoofd, maar met altijd verrassende reacties en onzinnige feitjes komt hij de laatste tijd niet meer.
Ik vond de 'high V' van vorige week anders wel een mooiequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef mvt het volgende:
[..]
Om toch terug te komen op Scrubs. Daar komt Tod toch echt altijd met een geweldig High Five, tot in de laatste afleveringen.
Die van Barney mis ik al een tijdje.
Barney heeft volgens mij ook al een paar seizoenen geen suit up! meer geroepenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En iets meer de 'oude' barney is ook wel leuk. De barney de rokkenjager gaat nu even moeilijk met de laatste 2 afleveringen in het achterhoofd, maar met altijd verrassende reacties en onzinnige feitjes komt hij de laatste tijd niet meer.
Hij blijft goed, maar in mijn ogen zwakt het wat af.
Hij lult, alleen de voet hebben we gezien.. En ze zat in een zaal met 300 studenten maar weet je dus niet welke áls ze er al tussen zat..quote:
Did you know that 83% of...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hij blijft goed, maar in mijn ogen zwakt het wat af.
Die trouwerij van Marshall die al geweest is. Waar toen die was helemaal geen hint was naar dat de moeder er was. Maar waar dan nu de moeder opeens wel zou zijn bij geweest? Lijkt mij heel sterk. Als het zo is, is het erg slordig schrijfwerk. Bovendien zag die bruiloft er ook anders uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef mvt het volgende:
[..]
Het kan ook nogsteeds bij de bruiloft van Marshal zijn geweest. Kan me die bruiloft niet helemaal meer herinneren, maar vergeet niet. Zij heeft een hekel aan Marshal, dan is het logisch dat ie even zijn naam vergeet te noemen.
Daarom denk ik ook niet dat het zo is, want dat schrijfwerk zit juist best goed in elkaar wat de moeder betreft..quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die trouwerij van Marshall die al geweest is. Waar toen die was helemaal geen hint was naar dat de moeder er was. Maar waar dan nu de moeder opeens wel zou zijn bij geweest? Lijkt mij heel sterk. Als het zo is, is het erg slordig schrijfwerk. Bovendien zag die bruiloft er ook anders uit.
Waarom heeft ze een hekel aan Marshall?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef mvt het volgende:
[..]
Om toch terug te komen op Scrubs. Daar komt Tod toch echt altijd met een geweldig High Five, tot in de laatste afleveringen.
Die van Barney mis ik al een tijdje.
Sowieso dat stukje geschiedenis was wel goed!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond de 'high V' van vorige week anders wel een mooie
Volgens mij heeft hij dat alleen in seizoen 1 gezegd. Kan me niet herinneren dat hij dat in seizoen 2 of later nog heeft geroepen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Barney heeft volgens mij ook al een paar seizoenen geen suit up! meer geroepen![]()
In elk geval maar heel weinig.
Maar ken je er nog meer?De high five was echt zijn ding in seizoen 1quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond de 'high V' van vorige week anders wel een mooie
Zoals gezegt, de huisgenootte van die ex van hem die onder de douche vandaan kwam toen hij net weg liep. En die ook in de collegezaal zat van economie. Van de aflevering waarin hij date met Cindy weten we natuurlijk ook een hoop over de moeder.quote:
Omdat ze nu al die flessen moet inleveren en haar rug had geblesseerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een hekel aan Marshall?
Ahhh, het gaat over Wendy the waitress, ik dacht dat het over de moeder gingquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Omdat ze nu al die flessen moet inleveren en haar rug had geblesseerd.
Zag je ook op het einde en het feit dat ze beide Marshal haten was het begin van die relatie.
Dat van dat schilderij dat ging vallen viel mij ook opquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, ik ben er bijna zeker van dat die stukjes tussen The Captain en Zoey (Dat geruzie in die snelle compilaties) origineel bedoeld waren voor eerdere afleveringen maar eruit geschrapt zijn. Fuck it, op het moment dat The captain wegloopt en de deur dichtslaat zie je een schilderij langzaam naar beneden glijden/vallen, maar al na een paar frames schakelt men over naar een shot van Ted in het 'heden' (2011-heden). Volgens mij was er echt een heel stuk gepland voor Zoey en The Captain. Ja ok, slechte beredenering...Maar toch, ik heb toch het idee dat er op z'n minst 1 scene voor Zoey & The Captain gepland was waarin ze gewoon ruzie hadden, deze scene dus.
Of zat het al ergens in een aflevering? Heb het in ieder geval niet gezien.
Alleen maakt het dan wel helemaal raar om Bob Sagget als voice over als future Ted te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Net afgekeken. Mooie aflevering en origineel om eens Ted in de toekomst te zien. Al ziet het er allemaal best raar uit
Ik hoorde sinds tijden weer eens Legend.....wait for itquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
het niveau gaat duidelijk weer omhoog
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
Is die jongen van Robin niet dezelfde assistant van Ted?
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
http://www.imdb.com/name/nm2064412/
Dat ie loog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Flat-Eric het volgende:
1 stukje volgde ik niet helemaal:
Wanneer ze met z'n allen aan de tafel zitten in de kroeg en Norah net naar het toilet gaat. Vervolgens zegt Barney "I think I'm......... falling in love with her". Wat is de reden dat ze allemaal door elkaar heen gaan roepen?
Iemand een verhelderende opmerking?
Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
http://www.imdb.com/name/nm2064412/
Hmm zo simpel dus. Ik zat al te ver door te denken wrs, dacht misschien grijpt het terug op een gebeurtenis eerder in de aflevering of seizoen..quote:
Thanks for the heads up.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef HIMYMBlog het volgende:
Volgende aflevering wordt pas 21 maart uitgezonden in Amerika. Dus helaas weer 3 weken wachten op de volgende aflevering.
Dat is helemaal geniaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.
en komt volgens imdb ook nog voor in de volgende 2 epsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Ah k hij heeft dus in de Scooby Doo films gespeeld.
Cockney klinkt echt ranzig jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze heeft een beetje hetzelfde accent als Emma Watson, beetje dat "Proper English". Wel mooi, niet van dat knauwend letters weglatende Engels accent.
Ze deed min of meer een 'Ted Mosby'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Rechterbal het volgende:
Het zou niet natuurlijk zijn als Barney naar binnen was gelopen. Barney is een dirtbag. Barney heeft nu eenmaal moeite met relaties.
En Norah maakte gewoon een stomme opmerking. Kom op. Trouwen? Na hoeveel dates?
Ok ik had het topic niet moeten openen voordat ik de aflevering gezien had, maar volgende x een spoilertagje kan geen kwaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik wou Barney slaan aan het eind. 'Ga nou naar binnen!'
[ afbeelding ]
Er staat VS, niet zeiken om spoilertags.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:06 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok ik had het topic niet moeten openen voordat ik de aflevering gezien had, maar volgende x een spoilertagje kan geen kwaad
wat lul jij nou weer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er staat VS, niet zeiken om spoilertags.
De (ongeschreven) regel is: na het airen van de episode is alles over die episode fair game. Alleen De previews van de volgende aflevering moeten in spoilertags.quote:
Ah hehe. Dan stop ik met zeurenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef Orbis het volgende:
[..]
De (ongeschreven) regel is: na het airen van de episode is alles over die episode fair game. Alleen De previews van de volgende aflevering moeten in spoilertags.
Parvus, bad boy, leuk om jou hier tegen te komen.quote:
Jow broeder. Zeker zeker, How I Met Your Mother is een bazenserie jwquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Parvus, bad boy, leuk om jou hier tegen te komen.
Het werd te lang doorgevoerd, maar ik vond de woordgrappen in de bar ontzettend grappigquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:10 schreef vivelafete het volgende:
Net ook even de laatste aflevering gekeken. Leuk!
Alleen dat Scooby gedoe vond ik tenenkrommend slecht.
Iraans-Brits privé-geschoolde damesquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Tegan het volgende:
Alleen jammer van dat accent. Terwijl ik meestal accenten wel tof vind.
Daar had je voor deze aflevering vast al eens over nagedacht, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iraans-Brits privé-geschoolde dames
Mijn gezichtsuitdrukking bij die Scooby-grappen veranderde inderdaad ook vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
Het werd te lang doorgevoerd, maar ik vond de woordgrappen in de bar ontzettend grappig.
Bazenserie voor echt hosselaars, smatjes in mn ene hand jonko in mn andere hand en we blazen maar door jwzzquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jow broeder. Zeker zeker, How I Met Your Mother is een bazenserie jw
nooit niet jij ketter!quote:
Victoria >< Robin > Norah >< Zoeyquote:
quote:How I Met Your Mother' renewed for two seasons
Two and a Half Men may or may not be back in the fall. But CBS How I Met Your Mother aint going anywhere (unless, of course Neil Patrick Harris embraces his inner Harold and Kumar alter ego and starts tripping out on the Alex Jones radio show, which seems rather unlikely).
The network has just renewed the hit comedy for, not one, but two more seasons, which will continue to give CBS a great opening act on Monday nights (assuming the show isnt shuffled to later spot in the lineup).
So the bad news: Youre probably not going to find out who the mother is until at least 2013.
Bron
Het houdt een keertje op inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuk voor ze dat ze weer 2 seizoenen krijgen, maar qua verhaallijnen zijn ze de serie al aardig aan het uitputten.
Eens! Maar ik zou ook wel willen dat de moeder voor de finale wordt geintroduceerd, dat je ook ziet hoe zij in de groep valt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws! Een van de leukste comedy's ; zelfs als de onthulling wat langer duurt. Boeit mij vrij weinig eigenlijk. Serie is misschien begonnen met de hoofdvraag wie de moeder zou worden maar ondertussen kijk ik toch vooral om de vriendengroep..
Precies. We zullen gewoon moeten afwachten wanneer de moeder wordt geïntroduceerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:19 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien vertelt hij het laatste seizoen wel door over de tijd na de ontmoeting. Dus het daten, zijn aanzoek, de bruiloft en tot slot ouders worden.
Denk het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Precies. We zullen gewoon moeten afwachten wanneer de moeder wordt geïntroduceerd.
Ik had overigens verwacht dat het 7 seizoen zou worden in totaal maar nu wordt het dus zeker 8 seizoenen. Zou dat extra seizoen te maken kunnen hebben dat Two and a half men misschien stopt en CBS dus wel goed draaiende serie (naast TBBT) extra lang wil behouden?
>< ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Victoria >< Robin > Norah >< Zoey
Oftewel, Victoria en Robin ownen Norah en Zoey... Al is Zoey wel cute.
Mooie aflevering weerWat een slaps kreeg Barney te verduren
You got me. Awesome. Understanding-five!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Moet denk een = teken zijn. Is gelijk aan
Er stond overigens ook nog een uitleg onder die opsomming met die ><quote:
Mijn excuses in dat gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Tegan het volgende:
>< is geen algemeen bekende operator.
<> wel.
quote:[b] Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:[/b
Ik kijk nog elke week uit naar iedere nieuwe aflevering
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:
Ik kijk nog elke week uit naar nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zondag 6 maart 2011 04:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Punchey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Dat denkt iedereen, maar dat lijkt me wel vroeg... Zou dan aan het eind van dit seizoen al moeten zijn.quote:
Dat was de reden dat het verhaal begon bij de ontmoeting tussen Ted en Robin.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar dat lijkt me wel vroeg... Zou dan aan het eind van dit seizoen al moeten zijn.
Ik denk eerder dat Robin en Don weer bij elkaar komen (Had ooit gehoord dat in een aflevering was gezegd dat Don uiteindelijk de man wordt waarmee Robin zou trouwen) en dat Ted als best man op haar trouwerij the mother ontmoet.
Heeft Ted ook niet ooit gezegd dat hij de mother niet had ontmoet als hij Robin niet had ontmoet?
Dit -0-!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef MaxC het volgende:
Dan stoppen de klagers toch met kijken en kijken ze alleen nog maar de finale, als je persé wilt weten wie de moeder is?![]()
Ik kijk nog elke week uit naar nieuwe aflevering
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef HIMYMBlog het volgende:
Volgende aflevering wordt pas 21 maart uitgezonden in Amerika. Dus helaas weer 3 weken wachten op de volgende aflevering.
Waarom eigenlijk? NBC zendt de komende twee weken ook alleen maar reruns uit. Maar Fox gaat gewoon door met House etc.quote:
quote:Happythankyoumoreplease (2010)
Het regie-debuut van Josh Radnor (beter bekend als 'Ted' uit How I Met Your Mother) en een erg leuk filmpje uit het indie-romcom-sundance hoekje.
Zoals 90% van alle hippe films speelt het zich af in New York, maar dat blijft een heerlijke backdrop voor films.
Sam (Josh Radnor zelf) is een 30-jarige freelance schrijver die aan het worstelen is met het schrijven van z'n eerste echte boek. Zijn talent voor korte verhalen staat in contrast met zijn onvermogen om een 'novel' te schrijven, wat duidelijk symbool staat voor hoe hij in zijn leven liever korte verhalen beleeft dan iets serieus op te zetten, maar daar verandert natuurlijk wat aan in de loop van de film. Als een klein ventje z'n pleeggezin kwijtraakt in de metro neemt Sam hem onder z'n vleugel. De jongen is al tussen meerdere pleeggezinnen heen en weer geslingerd en schiet in z'n huidige situatie ook geen wortel, dus deze blijft graag even bij Sam hangen.
Dan ontmoet Sam ook nog 's barmeisje/zangeres Mississippi, die duidelijk op is naar iets serieus. Als experiment gaan ze een 3-night-stand aan i.p.v. de 1-night variant, wat natuurlijk bijzonder verloopt.
Sam's beste vriendin Anna heeft niet meer geluk gehad in de liefde en wordt geconfronteerd met een sullige collega die haar probeert te veroveren. Deze Sam (#2) beschikt niet over de looks, maar wel over een grote portie goedsulligheid en mooie woorden en weet uiteindelijk toch een kansje te creëren.
Als laatste krijgen we nog te maken met het jonge stel Charlie en Mary-Kate, die na vier jaar op een tipping-point van de relatie terecht zijn gekomen, wanneer Charlie een bedrijfje wil opzetten in L.A., maar Mary-Kate voor geen goud New York wil verlaten.
Onderhoudende en leuke verhaallijntjes, betrekkelijk weinig clichés voor wat uiteindelijk toch een romantische film is en goede acteerprestaties. Heerlijk ook om een keer zo'n kinderrolletje te zien waar zo'n acteurtje niet alleen wijzneuzerige one-liners hoeft af te leveren. Deze jongen levert een ingetogen, maar sterke prestatie.
Daarnaast ademt het gewoon een erg fijn sfeertje uit; mooie cinematografie en fijne muziek van Jaymay.
IMDb / ik: 7,0 / 8,5
Please doquote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef Littlecreep het volgende:
Van Facebook:
To all you HIMYM lovers: we're bringing back a beloved character from our past in an upcoming episode! Any guesses?
Victoria?
zal wel niet, cindy was eerder dit seizoen al terug in serie; E01quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Tegan het volgende:
Of Cindy. Gezien de Mother bevriend is met haar en op de wedding is.
Dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef Littlecreep het volgende:
Van Facebook:
To all you HIMYM lovers: we're bringing back a beloved character from our past in an upcoming episode! Any guesses?
Victoria?
scherp opgemerkt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Mss het volgende:
Kan Victoria nog steeds de moeder zijn? Technisch gezien dan. Want Ted heeft haar leren kennen op een bruiloft.
Sarah Chalke zit ondertussen in Mad love dus denk het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat dus.
Of Stella... Maar daar knelt de schoen, want zo beloved is zij naar mijn smaak niet meer. Vond haar eerst nog wel te pruimen, maar krijg nu officieel last van een overdosis Sarah Chalke.
Ze zou de taart voor een komende bruiloft kunnen makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef Mss het volgende:
Kan Victoria nog steeds de moeder zijn? Technisch gezien dan. Want Ted heeft haar leren kennen op een bruiloft.
ik zou dan haast ook victoria denken jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef Littlecreep het volgende:
Van Facebook:
Victoria?
Aaaach, wat jam-mer nou!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sarah Chalke zit ondertussen in Mad love dus denk het niet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze zou de taart voor een komende bruiloft kunnen maken
Geloof het niet, maar na zo'n tijd in Duitsland is het wel logisch dat ze een ander appartement heeft als ze weer terug komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
En ze zou ook wel de roommate van Cindy kunnen zijn toch? Of hebben we haar appartement ooit gezien?
Alan Thicke?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef Littlecreep het volgende:
Van Facebook:
Victoria?
Stella gaat gaat naar Hawaii (ofzo) en daar kinderen baren. Dat hoofdstuk is zó dicht, die komt echt niet langs.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of Stella... Maar daar knelt de schoen, want zo beloved is zij naar mijn smaak niet meer. Vond haar eerst nog wel te pruimen, maar krijg nu officieel last van een overdosis Sarah Chalke.
Ja maar die zijn niet beloved, Victoria welquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:14 schreef mvt het volgende:
[..]
Alan Thicke?
Scooter?
Don?
Hoeft natuurlijk niet een ex van Ted te zijn.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Kingside het volgende:
Ranjit heb ik ook veel langs zien komen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Natuurlijk is Victoria niet alsnog de moeder. De serie heet How I Met Your Mother niet How I Met Your Mother For The Second Time After We Dated But Broke Up Cause She Moved To Germany
Dat wordt hem.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_How_I_Met_Your_Mother_episodes#Season_6:_2010.E2.80.932011quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef WJE11 het volgende:
Iemand die weet hoeveel afleveringen er zijn van seizoen 6? Alvast bedankt
Ja thanks, ik wist dat wikipedia 'm had. Kwam er net ook zelf achterquote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_How_I_Met_Your_Mother_episodes#Season_6:_2010.E2.80.932011
quote:To all you HIMYM lovers: we're bringing back a beloved character from our past in an upcoming episode! Any guesses?
Misschien bij de vrouwen?quote:
Maar ze gaat in de verste verte nog niet trouwen, en Punchy wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef franklop het volgende:
Ik zit nu aflevering False Positive terug te kijken (je weet wel die van 'you get a lapdance, you get a lapdance, you are going to give me a lapdance) en besef me opeens dat het wel eens Robin's huwelijk kan zijn waar Ted was aan het begin van het seizoen;
Robin vraagt aan het eind 'will you be my best man' aan Ted. Het is ook wel typisch dat Lily hem vraagt te komen, wat best logisch is aangezien zij het bruidsmeisje van Robin zou zijn. In dat geval verwacht ik ook een snelle terugkomst van Don, wat misschien onderstaande kan verklaren';
[..]
Victoria een lesbisch huwelijk met Robin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Niles-Crane het volgende:
Jammer, ik hoopte toch echt op Victoria
Fapfapquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Victoria een lesbisch huwelijk met Robin?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef -Mo- het volgende:
Article 54: A Bro is required to go out with his Bros on St. Paddy's Day and other official Bro holidays, including Halloween, New Years Eve, and Desperation Day (Feb. 13).
Misschien moet je The Stinson (4.15) nog een keertje kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef mvt het volgende:
Het gekke is wel, Barney lijkt qua gedrag enorm op zijn vader, maar Barney's broer lijkt/leek ook veel op Barney. Vraag me af in hoeverre hun moeder ook zo'n player was.
Zeker doen, heb hem ook thuis liggen. Blijft leuk om er zo af en toe door heen te bladeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
The Bro Code, kopen of niet? Tientje bij bol.com...
Daddy!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
S06E19 Legendaddy
It's going to be LEGEN-wait for it-...
tegen 3 uur volgens mij XDquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hoe laat staat die meestal online?
lijkt me een slim planquote:
Niet echt een toppertje idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:59 schreef TJLinden het volgende:
Meeehhh... wel leuke aflevering, maar na zo lang wachten had ik toch wel op iets meer gehoopt.
quote:It's finally revealed. How I Met My Father. On right now.
En als je NOG meer wil besparen heeft Play.com hem nu voor 4.99, ook gratis bezorging.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef bigbass het volgende:
als je nog een paar euro wil besparen en een creditcard hebt kan je hem ook hier halen
Ja, zo'n meer op zichzelf staande aflevering als Subway Wars of Blitzgiving.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef HIMYMBlog het volgende:
Leuke aflevering, al had ik er iets meer van verwacht. Hij was wel in balans qua grappige scenes en "dramatische" scenes. De volgende aflevering mag van mij wel weer wat minder 'dramatisch'.
En is de 'Trinity-killer' in Dexter. Ik vind 3th Rock from the Sun btw echt zwaar ruk. Maar vind m wel goed in Dexter dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:50 schreef Niles-Crane het volgende:
Speelt die gast niet in 3th rock from the sun?
Edit: ja.
Heeft ie ook een Emmy voor gewonnen toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef WJE11 het volgende:
[..]
En is de 'Trinity-killer' in Dexter. Ik vind 3th Rock from the Sun btw echt zwaar ruk. Maar vind m wel goed in Dexter dan.
Ja hij heeft best veel awards gewonnen, vooral in zijn tijd bij 3th Rock from the Sun. Kan niet wachten op nieuwe eps, zit er nu lekker in. Van HIMYM dan hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heeft ie ook een Emmy voor gewonnen toch.
Ik zoek een gif van Trinity die bij Christine op de stoep staat. 'Hi dad'.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef egeltje1985 het volgende:
O, en Barney's vader kan wel met tools omgaan.
[ afbeelding ]
Hij keek een beetje zo evil als hij ook in Dexter deed vond ik. Was wel mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef Kwork het volgende:
Gek moment toen 'ie zo voor de deur stond.
Preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij keek een beetje zo evil als hij ook in Dexter deed vond ik. Was wel mooi!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)met-your-mother-7795
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |