Ja, maar voordat die aflevering was geweest was het logisch om te denken dat het Barney's bruiloft zou zijn, omdat Ted best man was. En omdat er nog iets leek te zijn tussen Robin en Barney kwam er in meerdere posts het idee dat het nog wel eens de bruiloft van Robin en Barney zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?
Die veranda leverde toen wel een paar leuke grappen op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef mvt het volgende:
[..]
Valt wel mee ivm hoe JD dat deed in Scrubs.
Ik denk dat dat huis ondertussen wel gerenoveerd wordt of dat ie iig bezig is om de verbouwplannen te maken.
1. installeer bittorrentquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Keselo het volgende:
Iemand linkje waar ik het online kan kijken? Keek altijd op tvduck maar die site doet het niet meer
Dat is puur reclame. Moet een SMS gebeuren laten uitvoeren, wat ik dus niet ga doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor de verslaafden: http://atdhenet.tv/34187/watch-how-i-met-your-mother
How I Met Your Mother 24/7
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is puur reclame. Moet een SMS gebeuren laten uitvoeren, wat ik dus niet ga doen.
Nou ja, hij werkt gewoon niet bij mij. Ik ga geen SMS-dienst activeren om te kunnen kijken naar 24/7 HIMYM.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
![]()
Wil hem ook wel weer weghalen hoor, als het niet is toegestaan ofzo. Het is namelijk niet alsof ik er aan verdien als jullie gaan kijken namelijk...
Waar heb je het over? Hier is het gewoon link openen, de eerste keer v-share plugin installeren en kijken..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, hij werkt gewoon niet bij mij. Ik ga geen SMS-dienst activeren om te kunnen kijken naar 24/7 HIMYM.
Zal de trouwerij van die vriend van hem wel zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
Aardige aflevering. Nu inderdaad dus 100% zeker dat Zoey niet de moeder is.
En de hint naar de trouwerij was weer gelegd. Ted: I was a best man at this wedding ....
Kunnen we daarbij oordelen dat het niet de bruiloft is van Barney of Robin, omdat Ted anders tegen Wendy wel zou hebben gezegd: I was the best man at Barney's/Robin's wedding?
Omdat zij beide wel kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |