En als je NOG meer wil besparen heeft Play.com hem nu voor 4.99, ook gratis bezorging.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef bigbass het volgende:
als je nog een paar euro wil besparen en een creditcard hebt kan je hem ook hier halen
Ja, zo'n meer op zichzelf staande aflevering als Subway Wars of Blitzgiving.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef HIMYMBlog het volgende:
Leuke aflevering, al had ik er iets meer van verwacht. Hij was wel in balans qua grappige scenes en "dramatische" scenes. De volgende aflevering mag van mij wel weer wat minder 'dramatisch'.
En is de 'Trinity-killer' in Dexter. Ik vind 3th Rock from the Sun btw echt zwaar ruk. Maar vind m wel goed in Dexter dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:50 schreef Niles-Crane het volgende:
Speelt die gast niet in 3th rock from the sun?
Edit: ja.
Heeft ie ook een Emmy voor gewonnen toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef WJE11 het volgende:
[..]
En is de 'Trinity-killer' in Dexter. Ik vind 3th Rock from the Sun btw echt zwaar ruk. Maar vind m wel goed in Dexter dan.
Ja hij heeft best veel awards gewonnen, vooral in zijn tijd bij 3th Rock from the Sun. Kan niet wachten op nieuwe eps, zit er nu lekker in. Van HIMYM dan hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heeft ie ook een Emmy voor gewonnen toch.
Ik zoek een gif van Trinity die bij Christine op de stoep staat. 'Hi dad'.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef egeltje1985 het volgende:
O, en Barney's vader kan wel met tools omgaan.
[ afbeelding ]
Hij keek een beetje zo evil als hij ook in Dexter deed vond ik. Was wel mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:37 schreef Kwork het volgende:
Gek moment toen 'ie zo voor de deur stond.
Preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij keek een beetje zo evil als hij ook in Dexter deed vond ik. Was wel mooi!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)met-your-mother-7795
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |