afl 13 is al te vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Xlarge het volgende:
Wanneer kan ik weer DL ?
Of is het alweer begonnen ?
Ik zie het nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
afl 13 is al te vinden.
en ik kijk vrijdags altijd of de nieuwe online staat
Marshall zijn vader gaat erg erg ziek worden
Vergeet The Big Bang Theory dan ook niet te noemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Tegan het volgende:
HIMYM is juist een van de weinige series waar de continuiteit aardig klopt.
Torrent de dag na uitzending in Amerikaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag, ik heb nu tot en met seizoen 6, aflevering 13 alles gezien.
Waar kijken jullie altijd naar de serie? Direct via een Amerikaanse zender?
Oja, kijk nooit series etc., maar HIMYM is wel briljant.
Ssht.quote:
Als de aflevering is uitgezonden mag alles gezegd worden, hčquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ssht.
Zeg niet teveel voor anderen
Daarom zei ik dat.
Zolang je volgens mij niet uitlegt hoe je "ze" gebruikt of linkt naar sites, mag het woord wel gebruikt worden? Laten we ook wel wezen, het is niet zo alsof iedereen in de USA-topics een duur abonnement heeft afgesloten om Amerikaanse TV met heel veel reclame te kunnen zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de volgorde zoals ze die in NL uitzenden.
Volgens mij klopt daar niets van, en om de hoeveel dagen zenden ze het hier in NL uit?
Dit is één van de redenen dat ik dus via trottrents* kijk.
Dan loop je gelijk met het verhaal zoals bedoeld is.
* mag je dat woord gebruiken op Fok?
Dan wel in de goede spelling
Zoals je in vorige topic hebt kunnen lezen is er deze week geen nieuwe aflevering. Volgende week weer wel en dan weer 2 weken niet. Heeft vast te maken met belangrijk iets van sport ofzo in USA.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef maffemaniak het volgende:
Ik had het idee dat ze altijd dinsdag online kwamen, maar nu merk ik dat de ene week er een nieuwe download is en de andere week niet. aflevering 14 had allang online moeten staan toch?
Volgens mij wel, ik heb ook het idee dat de uitzendingen heel onregelmatig zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef maffemaniak het volgende:
Ik had het idee dat ze altijd dinsdag online kwamen, maar nu merk ik dat de ene week er een nieuwe download is en de andere week niet. aflevering 14 had allang online moeten staan toch?
Volgens mij had dat te maken met de feestdagen en dergelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb ook het idee dat de uitzendingen heel onregelmatig zijn.
Nu weet ik niet of er af en toe 1 wordt gecancelled ivm met een football wedstrijd oid.
Nieuwsgroepen in combinatie met SickBeard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag, ik heb nu tot en met seizoen 6, aflevering 13 alles gezien.
Waar kijken jullie altijd naar de serie? Direct via een Amerikaanse zender?
Oja, kijk nooit series etc., maar HIMYM is wel briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |