Nee joh, Victoria is nog steeds de bestequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de knapste vrouw tot nu toe Stella vond, die was echt enorm lekker.
Die verwachte ik ook! Sinds ik Arrivederci Fiero gezien heb komt dat geblčr van The Proclaimers al vaak genoeg op mn ipod voorbij, maar het nummer hoorde er inderdaad eigenlijk wel bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef JD_SLR het volgende:
Inderdaad weer een erg leuke aflevering, al moet ik toegeven dat ik wel I'm Gonna Be (500 Miles) miste tijdens de roadtrip terug van Marshall en Ted.
Die werkt alleen omdat je in het diepe wordt gegooid en je danvaak stukken spontaner bent, dan wanneer je op iemand afstapt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die werkt idd, een vriend van me deed die een keer voor mij...
Ik was dus niet de enige.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef JD_SLR het volgende:
Inderdaad weer een erg leuke aflevering, al moet ik toegeven dat ik wel I'm Gonna Be (500 Miles) miste tijdens de roadtrip terug van Marshall en Ted.
Hoe bedoel je? Is ergens dan gesuggereerd dat Barney en Robin dan samenzijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef tha_one het volgende:
Dacht halverwege de aflevering eerlijk gezegd nog dat Barney met Robin zou gaan daten op valentijnsdag. Om de verhaallijn van die bruiloft een push te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |