Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DaMart op 15-02-2011 23:24:33 ]Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja. Misschien deze maand nog oriënterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnenDan moet je solliciteren
Of je bent gewoon zo eigenwijs dat je het absoluut niet wil begrijpen om maar je gelijk te hebben. Nou, weet je wat, heb dan lekker je gelijk Trev want ik ga verder mijn tijd niet steken in een zinloze discussie met je, sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jij ergens je om loopt te verbazen wat nu een maal zo is waar je niet verbaast over hoeft te zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik nog suikertje gemist ook nog
Ik krijg er dorst vanquote:
Hahaha, goed bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
AC Milan
Mooi dat jullie thuis verloren hebben en ik hoop dat jullie in de return geslacht ende kapotgeschopt worden
Flesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
AC Milan
Mooi dat jullie thuis verloren hebben en ik hoop dat jullie in de return geslacht ende kapotgeschopt worden
Je hebt geboftquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik nog suikertje gemist ook nog
Same here. Ik blijf nog een half uurtje denk ik maar hier is het natuurlijk vroegerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen vandaag, ik moet morgen vroeg de deur uit...
ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker snoetquote:
Ja,w as aan het klooien met de OPquote:
Oooh, vandaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja,w as aan het klooien met de OP![]()
Lekker slapen vannachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Maak er maar een bacooooooooooooooooooooo vanquote:
Sorryquote:
dat is niet vroegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
om half 10 mijn modem ophalen
Mart is er mee bezigquote:
Ja. Geen probleem hoor. 1 soepele veeg met de vinger en ik ben m voorbij gescrolledquote:
tussen half zeven en kwart voor zeven...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen vannachtHoe laat/vroeg moet je de deur uit?
friemelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt geboft![]()
Ben momenteel ff uitgeklust![]()
Heb met m'n vinger tussen een deel van een lift gezeten
Truste Trevquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Coolnessquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fles
Bedankt man, it's working
Geeft niets, ik ben gewoon ongeduldigquote:
Woah, vet vroegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tussen half zeven en kwart voor zeven...
Ik moet morgen echt op tijd zijn
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
owwwwwwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt geboft![]()
Ben momenteel ff uitgeklust![]()
Heb met m'n vinger tussen een deel van een lift gezeten
Half 10 pasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
om half 10 mijn modem ophalen
Knuffquote:
Alle plaatjes eruit zou gewoon al een hoop schelenquote:
Belangrijke tekst moet niet in een spoiler, dan leest niemand het. Nu is hij ook weer ongeveer de lengte die hij altijd had... maar dat wordt van het weekend echt korterquote:
Ja dat lijkt me ook...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
rechter wijsvinger
![]()
is errug knudde met scrollen enzow
Die plaatjes gaan er dus ook uit, Mart gaat daar mee bezig. Nu klaar over die OPquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle plaatjes eruit zou gewoon al een hoop schelen
En wie leest zo'n OP nou echt? Kan toch ook een link naar de Wiki zijn ofzo
De OP is zo lang dat zelfs de 'belangrijke' tekst nu niet gelezen wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Belangrijke tekst moet niet in een spoiler, dan leest niemand het. Nu is hij ook weer ongeveer de lengte die hij altijd had... maar dat wordt van het weekend echt korter.
Yes motherquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plaatjes gaan er dus ook uit, Mart gaat daar mee bezig. Nu klaar over die OP
een pittige cursusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, vet vroeg![]()
Ga je wat belangrijks doen?
Ja, en ik denk teveel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KnuffNog last van je hoofd?
Thank you dearquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook...
niet gebroken ofzo?
even een virtueel steuntje in de rug dan maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Ik ga het morgen niet trekken
ik denk voornamelijk door het steeds frequenter mobiel fokkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
Het gaat vooral om het mobiel fokkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
outsjquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar bloed enzow
en die nagel kan ik waarschijnlijk wel vergeten
![]()
Verder natuurlijk vaar dypevouten door verkeerde toets
Oeh waarover?quote:
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk voornamelijk door het steeds frequenter mobiel fokken
op pc is ie idd prima
Voordeel : morgen zal ik wel veeel meeeer tijd hebben voor de KSCquote:
Als het niet gaat ziek melden he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Nou, op mijn iPhone is het niet 1 veeg hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.
maar een fors deel heeft geen veegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.
Wat zei ik nou? Klaar over die OPquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Ik sluit me aan bij Peter.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even een virtueel steuntje in de rug dan maar
Woah, vet pittigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? Klaar over die OP![]()
![]()
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op mijn iPhone is het niet 1 veeg hoor
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
quote:
Misschien komt het daar wel doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
Hij was wat aan de lange kant. Maar pas sinds kort hoor. Dan maakt het niet uit of je nou 4 of 80 jaar ervaring hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
More pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
lol
[..]![]()
Hehehehe, bedankt voor het laten lachen
![]()
Ja he, voor niets gaat de zon opquote:
Mag ik dan wel in natura betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
Wat denk je zelf?quote:
Ik wil er ook wel eentje voor jou maken hoor?quote:
quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt een krop sla en een zak blije wortelene mee van je werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor jou maken hoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Doen ze niet meer aan logisch nadenken op de uni?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
lamar komen
![]()
OkidokiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 12e neem ik em wel mee ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkidokiDe 12e neem ik em wel mee ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okidoki
![]()
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen ze niet meer aan logisch nadenken op de uni?
Wil onmiddellijk betalen he?quote:
Nee, want zijn vinger is anders blauwquote:
Hij heeft zich blauwgevingerdquote:
Trusten Koenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil onmiddellijk betalen he?
Ik denk dat ik zo ga slapenquote:
Oeeehhhh die isquote:
Echt, ik vind haar briljantquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeeehhhh die is
Dat ik dat ooit nog eens een keer over Gaga zou zeggen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen, dus welterusten allemaal.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker Martjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ja dat laat ze met dit wel zien jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, ik vind haar briljantOndanks dat ze top 40 muziek maakt
Ik word gewoon vrolijk van d'r liedjes en ik vind dat ze echt talent heeft
![]()
Woooow!quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat laat ze met dit wel zien ja
Ja echt tof gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Woooow!
Die is veel beter dan de mainstreamversie![]()
hier word ik echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Woooow!
Die is veel beter dan de mainstreamversie![]()
JA, echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?
[..]
Ja echt tof gewoon
Welterusten DMquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ja he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
hier word ik echt vrolijk van
OHNOESquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Al denk ik nu dat die eerste quote niet de bedoeling was
![]()
Ik snap dat, ik laat em Lady Gaga leuk vindenquote:
Ik dacht dat je al ging slapen dus wilde ik welterusten zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Al denk ik nu dat die eerste quote niet de bedoeling was
![]()
ik vond het echt leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat, ik laat em Lady Gaga leuk vinden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al ging slapen dus wilde ik welterusten zeggen
ik had hem al gequote en toen zag ik datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, ik ga wel zo
Maar was meer tegen Friem omdat ie nu ging douchen
![]()
Woehoequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het echt leuk
ze laat zien dat ze echt wat kan
Joh, dat hoef je toch niet uit te leggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem al gequote en toen zag ik dat
Niet alleen hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat, ik laat em Lady Gaga leuk vinden
Absoluutquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het echt leuk
ze laat zien dat ze echt wat kan
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem al gequote en toen zag ik dat
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Nog ff een vrolijk liedje voor het slapen gaan
Lekker slapen Stuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Zo jammer is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
[..]
Lekker slapen Stu
Ja, sommigen hebben datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo jammer is dat.
Zelfde met Amy Macdonald.. Die heb ik op Lowlands gezien, en mèèèèn wat viel zij live tegen zeg
...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versie
Ik ben zo bang dat je bij hem tussen van die hysterische vrouwen komt te staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Die wil ik ooit nog een keer live zien.
Dat concert in Knebworth was echt(helaas niet gezien maar wel de DVD ervan gezien)
Nog steeds wakker?quote:
Ja, balen is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben datEcht jammer... Dat had ik ook met Monster Magnet, wat een tegenvaller was dat
Ja, die is gaafquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
en bij deze krijg ik altijd een brok in mijn keel.. Dat einde is echt zoooooo![]()
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds wakker?Even wat van je afschrijven anders?
Oh okee... iets anders dan?quote:
Haiquote:
Ja, jankenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee... iets anders dan?
[..]
Hai
Och lieverdquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry, ben druk geweest. Morgen verstuur ik de bevestigingen!
Geen sorry!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
het wordt druk in je boetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Boetje?quote:
Maar Zwollequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdAls ik iets kan doen dan weet je me te vinden he?
We hebben hier telefoon enzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Ik niet, want ik kan nergens alleen praten. Behalve in de auto miss.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hebben hier telefoon enzo![]()
ik woon al meer dan mijn halve leven in West Frielandquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarom kun jij west Fries?
![]()
En boetje is dan hotel?
Wat vond je van de veranderingen ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup het bloemetje doet goed, en we zijn weer in illigaal in belgie geweest
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik kan nergens alleen praten. Behalve in de auto miss.
Huh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon al meer dan mijn halve leven in West Frieland
boetje = schuur / optrekje
?? geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat vond je van de veranderingen ?
Nee West Friesland..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mail/PM/sms/msn? Je hebt alles wel van me okee?
[..]
Huh?Echt in Friesland Friesland?
Lamar, ik dacht ff dat je ergens specifiek geweest wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
?? geen idee waar je het over hebt
Ja hoor, ze heeft alleen geen gegevens in de pm gezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry!En super fantastisch
kunnen Toek en Muck nog mee trouwens? Ze waren een dag te laat met reageren begreep ik van Muck
![]()
Zolang het er niet meer dan 60 worden komt dat goedquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee West Friesland..
Hoorn is zo'n beetje het centrum en het strekt zich uit tot Schagen..
Heerhugowaard ligt op het randje....
Voor 2 personen en ik heb haar adres wel als je dat wilt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft alleen geen gegevens in de pm gezet![]()
[..]
Zolang het er niet meer dan 60 worden komt dat goed
Daar entegen is Oostfriesland een Duitse provincie.......................quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee West Friesland..
Hoorn is zo'n beetje het centrum en het strekt zich uit tot Schagen..
Heerhugowaard ligt op het randje....
Zet ff op pm als je wilt, met telefoon en mailadres.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor 2 personen en ik heb haar adres wel als je dat wilt?
Veranderingen nog niet gezien, enquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lamar, ik dacht ff dat je ergens specifiek geweest was![]()
Bedoelde je via een grot
Valt weinig te vertellen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mail/PM/sms/msn? Je hebt alles wel van me okee?
[..]
Huh?Echt in Friesland Friesland?
stimmtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar entegen is Oostfriesland een Duitse provincie.......................
Die conclusie kwam hier een beetje te laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Veranderingen nog niet gezien, enik bedoelde een grot
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 398 RockNijntje
02. 336 Marijkezwolle
03. 184 Trevland
04. 173 MPG
05. 168 TheFamousMan
06. 155 Stuart
07. 146 DaMart
08. 136 Symphonic
09. 130 Toekito
10. 120 PeZu
11. 111 LovelyLady
12. 103 Koen66
13. 096 Muck
14. 095 pgrferrari
15. 090 suikertaartje
16. 085 wel.o.k
17. 074 goldfinger1963
18. 073 friemelaar
19. 054 Ladylike
20. 050 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
jah heel erg leuk, we kunnen jullie wel een ding of 2 laten zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die conclusie kwam hier een beetje te laat![]()
Maar was wel logischer natuurlijk.
Ennuh wij komen ook nog eens in de grotten kijken![]()
Alleen nog een geschikte dag vinden
iets minder dan ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb ik gisteren vanmorgen nog zoveel zitten spammen
oehoehquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet maar slapenMaar eerst nog even een serietje op bed kijken
Dus ik neem jullie nog heel even mee naar bed
Met jou mee naar bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
JFquote:
quote:
quote:
Mannenquote:
slaap ze symquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik luister nog even de franse meisjes en dan ga ik ook slapen
Als we totaal ongeïnteresseerd hadden gereageerd, was het ook niet goed geweestquote:
lekker hequote:
Zij kan zo mooi zingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker Peterquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Jawel, want dat snap ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we totaal ongeïnteresseerd hadden gereageerd, was het ook niet goed geweest.
Okequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij kan zo mooi zingen![]()
Ik zal voor de 12e nog een cdtje maken met mooie liedjes voor je, kee?
En herinner me even dat ik voor die tijd die headset voor je opduikel
Dat ben je wel, en dat weet je bestquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, want dat snap ik welIk ben namelijk niet zo leuk
Jaerquote:
Nee, je dicht me te veel lof toequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben je wel, en dat weet je best.
Lekker slapenquote:
quote:
Omdat jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je dicht me te veel lof toe
Ik hoor hem helemaal hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, laat je toek dan wel thuis met z'n gesnurk?
![]()
quote:
Waar je virtueel mee omgaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef friemelaar het volgende:
Tis niet te geloven![]()
Ik zit aan de strongbow
beter dan een crossbowquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef friemelaar het volgende:
Tis niet te geloven![]()
Ik zit aan de strongbow
quote:Top 100 van dinsdag 15 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 409 RockNijntje
008. 338 Marijkezwolle
009. 311 LovelyLady
018. 210 Stuart
024. 190 Trevland
029. 175 MPG
031. 172 TheFamousMan
037. 158 Symphonic
038. 155 DaMart
042. 147 Koen66
042. 147 Bos81
050. 132 Toekito
054. 120 PeZu
077. 098 Muck
085. 090 suikertaartje
096. 085 wel.o.k
Trustequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die knopjes zitten te dicht bij elkaar
slaap ze miniquote:
jij steekt hem in een liftquote:
Dan kun je em beter in een zachter plekje stoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij steekt hem in een lift
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je em beter in een zachter plekje stoppen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oeh oeh vertel vertelquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gel of een knuffelquote:
je vinger in een knuffel stekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gel of een knuffelWat denk jij dan?
Is lekker zachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vinger in een knuffel steken![]()
dat is wel kinky
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gel of een knuffelWat denk jij dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vinger in een knuffel steken![]()
dat is wel kinky
En warmquote:
quote:
dan weet ik wel wat betersquote:
Oh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dan weet ik wel wat beters![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
Ooooow?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik kan het wel voordoenquote:
Dat is zo plakkerigquote:
Ik verwacht de instructievideo morgenochtend in m'n mailboxquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik verwacht de instructievideo morgenochtend in m'n mailbox
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CC gaarne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Steek jij daar je vinger in?quote:
Ik heb gesolliciteerd btw, als instucteur op een ROCquote:
ik heb geen keuzequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Steek jij daar je vinger in?IEUW!
Wat voor instructeur? En succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd btw, als instucteur op een ROC![]()
Afwachten of er een reactie komt
Je hebt altijd een keuzequote:
Spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd btw, als instucteur op een ROC![]()
Afwachten of er een reactie komt
instructeur Techniekquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor instructeur? En succes
[..]
Je hebt altijd een keuze![]()
quote:
Absoluut! ZIjn twee dingen die jou volgens mij wel liggen, toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou wel heel leuk zijn, techniek en kennisoverdracht combineren
Een doos tissues binnen handbereik doet wonderenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut! ZIjn twee dingen die jou volgens mij wel liggen, toch?
Gaaf!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
instructeur Techniek![]()
Algemeen technische scholing voor spijtoptanten en kinderen met leerproblemen
Nou dan hoef je alsnog je vinger er niet in te steken, kwestie van mikkenquote:
dan plakt het nog steeds maar dan aan het tissuequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een doos tissues binnen handbereik doet wonderen...
Maar niet aan je vingerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan plakt het nog steeds maar dan aan het tissue
Door het open raam, sorry voor diegene die er net onderdoor liepquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf!
[..]
Nou dan hoef je alsnog je vinger er niet in te steken, kwestie van mikken
het ging over plakkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou dan hoef je alsnog je vinger er niet in te steken, kwestie van mikken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Door het open raam, sorry voor diegene die er net onderdoor liep
Ja, aan je vingerquote:
Trustenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga me hoofd scheren en douchen![]()
laters
There's something about Maryquote:
quote:[..]
Ja, aan je vingerMikken dus en goed vasthouden, niets aan de hand
Scheer en douche ze GFquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
ik heb een opgevoerde piemel..... die hou je niet onder bedwang, maar ik ga off want we gaan slapen, bye byequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gratis gel
[..]
Ja, aan je vingerMikken dus en goed vasthouden, niets aan de hand
Trustequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een opgevoerde piemel..... die hou je niet onder bedwang, maar ik ga off want we gaan slapen, bye bye
Truste JFquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een opgevoerde piemel..... die hou je niet onder bedwang, maar ik ga off want we gaan slapen, bye bye
Truste Muckiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |