maar een fors deel heeft geen veegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.
Wat zei ik nou? Klaar over die OPquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Ik ga het morgen niet trekken
Ik sluit me aan bij Peter.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even een virtueel steuntje in de rug dan maar
Woah, vet pittigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? Klaar over die OP![]()
![]()
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op mijn iPhone is het niet 1 veeg hoor
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
quote:
Misschien komt het daar wel doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
Hij was wat aan de lange kant. Maar pas sinds kort hoor. Dan maakt het niet uit of je nou 4 of 80 jaar ervaring hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
More pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
lol
[..]![]()
Hehehehe, bedankt voor het laten lachen
![]()
Ja he, voor niets gaat de zon opquote:
Mag ik dan wel in natura betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
Wat denk je zelf?quote:
Ik wil er ook wel eentje voor jou maken hoor?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|