Alle plaatjes eruit zou gewoon al een hoop schelenquote:
Belangrijke tekst moet niet in een spoiler, dan leest niemand het. Nu is hij ook weer ongeveer de lengte die hij altijd had... maar dat wordt van het weekend echt korterquote:
Ja dat lijkt me ook...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
rechter wijsvinger
![]()
is errug knudde met scrollen enzow
Die plaatjes gaan er dus ook uit, Mart gaat daar mee bezig. Nu klaar over die OPquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle plaatjes eruit zou gewoon al een hoop schelen
En wie leest zo'n OP nou echt? Kan toch ook een link naar de Wiki zijn ofzo
De OP is zo lang dat zelfs de 'belangrijke' tekst nu niet gelezen wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Belangrijke tekst moet niet in een spoiler, dan leest niemand het. Nu is hij ook weer ongeveer de lengte die hij altijd had... maar dat wordt van het weekend echt korter.
Yes motherquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plaatjes gaan er dus ook uit, Mart gaat daar mee bezig. Nu klaar over die OP
een pittige cursusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, vet vroeg![]()
Ga je wat belangrijks doen?
Ja, en ik denk teveel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KnuffNog last van je hoofd?
Thank you dearquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook...
niet gebroken ofzo?
even een virtueel steuntje in de rug dan maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Ik ga het morgen niet trekken
ik denk voornamelijk door het steeds frequenter mobiel fokkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
Het gaat vooral om het mobiel fokkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
Wat is dat telkens terugkerende gezeik over die OP toch : ? ? Dat ding werkt al jaaaaaaaaaaaaaaaren prima, die conclusie mag ik na bekant 55.000 posts in deze reeks in 4 jaar tijd best trekken.
outsjquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar bloed enzow
en die nagel kan ik waarschijnlijk wel vergeten
![]()
Verder natuurlijk vaar dypevouten door verkeerde toets
Oeh waarover?quote:
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk voornamelijk door het steeds frequenter mobiel fokken
op pc is ie idd prima
Voordeel : morgen zal ik wel veeel meeeer tijd hebben voor de KSCquote:
Als het niet gaat ziek melden he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Nou, op mijn iPhone is het niet 1 veeg hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.
maar een fors deel heeft geen veegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik zei, mobiel ook nergens last van. Eén soepele veeg, en hij scrollt keurig voorbij.
Wat zei ik nou? Klaar over die OPquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en ik denk teveel.
Ik sluit me aan bij Peter.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even een virtueel steuntje in de rug dan maar
Woah, vet pittigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chips, Tuc, zoute stengels, pinda's
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zei ik nou? Klaar over die OP![]()
![]()
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op mijn iPhone is het niet 1 veeg hoor
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
quote:
Misschien komt het daar wel doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de strongbow wordt hij ook wat minder soepel he!
Hij was wat aan de lange kant. Maar pas sinds kort hoor. Dan maakt het niet uit of je nou 4 of 80 jaar ervaring hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
More pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
lol
[..]![]()
Hehehehe, bedankt voor het laten lachen
![]()
Ja he, voor niets gaat de zon opquote:
Mag ik dan wel in natura betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, voor niets gaat de zon op![]()
* Marijkezwolle stelt alvast een factuurtje op
Wat denk je zelf?quote:
Ik wil er ook wel eentje voor jou maken hoor?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|