Zo jammer is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
[..]
Lekker slapen Stu
Ja, sommigen hebben datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo jammer is dat.
Zelfde met Amy Macdonald.. Die heb ik op Lowlands gezien, en mèèèèn wat viel zij live tegen zeg
...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versie
Ik ben zo bang dat je bij hem tussen van die hysterische vrouwen komt te staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Die wil ik ooit nog een keer live zien.
Dat concert in Knebworth was echt(helaas niet gezien maar wel de DVD ervan gezien)
Nog steeds wakker?quote:
Ja, balen is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben datEcht jammer... Dat had ik ook met Monster Magnet, wat een tegenvaller was dat
Ja, die is gaafquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
en bij deze krijg ik altijd een brok in mijn keel.. Dat einde is echt zoooooo![]()
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds wakker?Even wat van je afschrijven anders?
Oh okee... iets anders dan?quote:
Haiquote:
Ja, jankenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee... iets anders dan?
[..]
Hai
Och lieverdquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry, ben druk geweest. Morgen verstuur ik de bevestigingen!
Geen sorry!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
het wordt druk in je boetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Boetje?quote:
Maar Zwollequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och lieverdAls ik iets kan doen dan weet je me te vinden he?
We hebben hier telefoon enzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Ik niet, want ik kan nergens alleen praten. Behalve in de auto miss.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hebben hier telefoon enzo![]()
ik woon al meer dan mijn halve leven in West Frielandquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarom kun jij west Fries?
![]()
En boetje is dan hotel?
Wat vond je van de veranderingen ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup het bloemetje doet goed, en we zijn weer in illigaal in belgie geweest
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, want ik kan nergens alleen praten. Behalve in de auto miss.
Huh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon al meer dan mijn halve leven in West Frieland
boetje = schuur / optrekje
?? geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat vond je van de veranderingen ?
Nee West Friesland..quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mail/PM/sms/msn? Je hebt alles wel van me okee?
[..]
Huh?Echt in Friesland Friesland?
Lamar, ik dacht ff dat je ergens specifiek geweest wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
?? geen idee waar je het over hebt
Ja hoor, ze heeft alleen geen gegevens in de pm gezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry!En super fantastisch
kunnen Toek en Muck nog mee trouwens? Ze waren een dag te laat met reageren begreep ik van Muck
![]()
Zolang het er niet meer dan 60 worden komt dat goedquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee West Friesland..
Hoorn is zo'n beetje het centrum en het strekt zich uit tot Schagen..
Heerhugowaard ligt op het randje....
Voor 2 personen en ik heb haar adres wel als je dat wilt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft alleen geen gegevens in de pm gezet![]()
[..]
Zolang het er niet meer dan 60 worden komt dat goed
Daar entegen is Oostfriesland een Duitse provincie.......................quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee West Friesland..
Hoorn is zo'n beetje het centrum en het strekt zich uit tot Schagen..
Heerhugowaard ligt op het randje....
Zet ff op pm als je wilt, met telefoon en mailadres.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor 2 personen en ik heb haar adres wel als je dat wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |