Zo jammer is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb hun gezien op de Zwarte Cross, maar live vielen ze echt vreselijk tegen![]()
[..]
Lekker slapen Stu
Ja, sommigen hebben datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo jammer is dat.
Zelfde met Amy Macdonald.. Die heb ik op Lowlands gezien, en mèèèèn wat viel zij live tegen zeg
...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor bij nader inzien toch liever deze versie
Ik ben zo bang dat je bij hem tussen van die hysterische vrouwen komt te staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Die wil ik ooit nog een keer live zien.
Dat concert in Knebworth was echt(helaas niet gezien maar wel de DVD ervan gezien)
Nog steeds wakker?quote:
Ja, balen is datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben datEcht jammer... Dat had ik ook met Monster Magnet, wat een tegenvaller was dat
Ja, die is gaafquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
en bij deze krijg ik altijd een brok in mijn keel.. Dat einde is echt zoooooo![]()
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds wakker?Even wat van je afschrijven anders?
Oh okee... iets anders dan?quote:
Haiquote:
Ja, jankenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okee... iets anders dan?
[..]
Hai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |